Hmm uit zal het ook wel te doen zijn denk ikquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:58 schreef DuTank het volgende:
Laten we in ieder geval de 0 proberen te houden en zelf te scoren. Dan is het thuis een eitje.
Whaha, ik ookquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh ik zie nu pas dat plaatje van Salcido![]()
Ik ken heel die club niet. Dus moet je ze niet onderschatten hequote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm uit zal het ook wel te doen zijn denk ik
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou tegen dit team moet je minimaal 3 goals scorenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ken heel die club niet. Dus moet je ze niet onderschatten he
Super gedaan Day-Vquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou tegen dit team moet je minimaal 3 goals scoren
We kunnen het toch niet zien :/quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:16 schreef DuTank het volgende:
Wat een klote tijd trouwensDan ben ik aan het werk..
Dat is wel tofquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We kunnen het toch niet zien :/
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7344
![]()
'Siberië, daar wil je toch echt een keer naartoe in je leven.'quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We kunnen het toch niet zien :/
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7344
![]()
Heropvoedingskampquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:30 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
'Siberië, daar wil je toch echt een keer naartoe in je leven.'
Volgens mij niet :/quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
quote:Afellay gaat niet op contractaanbod PSV
Ibrahim Afellay kan zijn contract bij PSV verlengen, maar gaat hier niet op in. Dit verklaart Karel Jansen van zijn managementbureau SportPromotion in Italiaanse media.
Het contract van Afellay loopt door tot medio 2011. "PSV heeft Afellay een voorstel gedaan om zijn aflopende verbintenis in Eindhoven te verlengen", aldus Jansen. "Ibrahim is niet van plan om dat te doen. Hij wil eerst liever nog afwachten om te zien wat er gaat gebeuren."
Afellay zag een overgang naar Hamburger SV niet zitten. Over de interesse van Genoa en Arsenal zegt Jansen: "Er werd gesuggereerd dat Arsenal interesse zou hebben in Afellay, maar die club heeft zich nog nooit gemeld. Genoa is wel zeer geïnteresseerd in mijn cliënt."
PSV vraagt naar verluidt tien miljoen euro voor de international. Ook Schalke 04 interesse hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |