Volgende keer dat ik boodschappen doe wel.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij loopt ook al hoofdrekenend door de winkel om vervolgensmet een brede grijns je uitkomst te melden aan het kassameisje en af te sluiten met een 'grap'?
Ah, daar hebben we de andere infantiele troll.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Er zijn mensen die nog wel buiten komen hoor.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we de andere infantiele troll.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
ONZ is elders.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Het topic is niet verzonnen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja hallo, jij opent een verzonnen ONZ topic in KLB.
Dan ben je vast geen kassameisje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:04 schreef Marrije het volgende:
Alleen de OP gelezen en de eerste paar reacties.
Ik vind het best grappig.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:04 schreef Marrije het volgende:
wtf is dat nou weer.quote:
Klopt. Maar het is toch niet beledigend oid? En als zij er het leuke niet van in ziet, ook prima.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan ben je vast geen kassameisje.
quote:
Jildou typische Frische boerinnenaam.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:10 schreef Albirex het volgende:
[..]
wtf is dat nou weer.![]()
overigens heet dat kassameisje jildou oid, kan het niet goed lezen op die bon.
Je hebt je lolbroek weer aangetrokken?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jill zal je dankbaar zijn, nu mag ze waarschijnlijk nog een keer naar TS zijn grap luisteren want JIJ vond hem wel leuk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:04 schreef Marrije het volgende:
Jildou heet ze.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Godver, kun je niet scherp fotograferen? Nu weet ik niet hoe die kassatroela heette. Jileou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |