Mwah, was wel een fail inderdaad. Maar ja, ik had best veel producten hoor, ik was er gewoon eentje vergeten mee te rekenen. Kan ook gebeuren bij ´een volle kar´.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:35 schreef l3laster het volgende:
Normaal een hele winkelwagen goed kunnen berekenen en bij 12 euro de mist in gaan? # FAIL
Zou Socios ook het telefoonboek uit zijn hoofd leren als hij thuis is?quote:
Straf je jezelf voor zo´n fail? Met stok- en zweepslagen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:38 schreef Socios het volgende:
Mwah, was wel een fail inderdaad. Maar ja, ik had best veel producten hoor, ik was er gewoon eentje vergeten mee te rekenen. Kan ook gebeuren bij ´een volle kar´.
Hoe laat vertrekt de eerstvolgende trein naar Hoorn vanaf Purmerend Weidevenne?quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:44 schreef Pharkus het volgende:
Welk product is er 2,75 bij de super de boer? pak rijst?
quote:
Nee, hoor. Gewoon de volgende keer weer iets beter m´n best doen bij het optellen van de prijzen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:43 schreef Copycat het volgende:
Straf je jezelf voor zo´n fail? Met stok- en zweepslagen?
dat is normaal, zijn absoluut geen OCD en/of autistische kenmerkenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, ik niet. Ik weet altijd precies wat ik wil gaan kopen. Ik maak ook geen lijstje ofzo. Ik ga in mijn hoofd de komende dagen door en doe de benodigde producten in de winkelwagen. Ik weet nu dat ik precies uitkom en zaterdag weer naar de supermarkt ga.
Je bent nu gewoon aan het trollen, toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, hoor. Gewoon de volgende keer weer iets beter m´n best doen bij het optellen van de prijzen.
Precies. Is gewoon kwestie van een goede inkoopplanning.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:48 schreef Elusive het volgende:
dat is normaal, zijn absoluut geen OCD en/of autistische kenmerken
Ik denk dat hij serieus isquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon aan het trollen, toch?
Zeg me alsjeblieft dat je aan het trollen bent
Nee, hoor. Ik ga mijzelf toch niet straffen voor zoiets. Kom op, zeg.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Je bent nu gewoon aan het trollen, toch?
Zeg me alsjeblieft dat je aan het trollen bent
Ik schat m'n boodschappen ook altijd. Zie niet in wat daar raar aan is.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, toch? Niemand zou serieus zoiets doen
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:51 schreef Mixende_match het volgende:
je heb eigenlijk een zwaar leven jij..
Bedankt, zaterdag zal het vast weer anders gaan. En nogmaals, ik vertel een kassameisje niet altijd op welk bedrag ik verwacht uit te komen, hoor.quote:maar suc6 bij het volgende meisje
Jij loopt ook al hoofdrekenend door de winkel om vervolgensmet een brede grijns je uitkomst te melden aan het kassameisje en af te sluiten met een 'grap'?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik schat m'n boodschappen ook altijd. Zie niet in wat daar raar aan is.
Ik vond het toen ik 6 was altijd leuk om het bij restaurants te doenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, toch? Niemand zou serieus zoiets doen
Er zijn mensen die nog wel buiten komen hoor.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij loopt ook al hoofdrekenend door de winkel om vervolgensmet een brede grijns je uitkomst te melden aan het kassameisje en af te sluiten met een 'grap'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |