Ik heb wel krassen op mijn arm, geen geinquote:
Pfoeee we gaan er toch geen 'klaag en kras' SC van maken héquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja goeie TT. gewoon doen alsof je blij bent.
Likje op je kras.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb wel krassen op mijn arm, geen gein
is dit ween verkeerde quote ofquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je het zo druk op je werk?
quote:
Zit met iemand op msn, hadden we het over masker op en doen alsof je vrolijk bent enz.quote:
Nee dat is een vraag aan Ezquote:
Die is cool ja, die zag ik ook al ergens voorbij komenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Zit met iemand op msn, hadden we het over masker op en doen alsof je vrolijk bent enz.
Zij had ergens zeer grappige maskers gezien.
[ afbeelding ]
Die vind ik wel humor en lang niet zo emo achtig
Gamecom of zo. Europa's grootse gamebeursquote:
Wil je aids of reeds in het bezit?quote:
Nee johquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pfoeee we gaan er toch geen 'klaag en kras' SC van maken hé
Gamescon toevallig?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:04 schreef crv het volgende:
[..]
Gamecom of zo. Europa's grootse gamebeurs
Als ik zo'n tandarts had zou ik haar op d'r bek slaan, weet je hoe eng.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Zit met iemand op msn, hadden we het over masker op en doen alsof je vrolijk bent enz.
Zij had ergens zeer grappige maskers gezien.
[ afbeelding ]
Die vind ik wel humor en lang niet zo emo achtig
Ja zitten echt grappige tussenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is cool ja, die zag ik ook al ergens voorbij komen![]()
Jij welquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ja ik kreeg dus te horen vanmorgen dat ik ongesteld ben, en daar ben ik best wel depri over, luister naar Good Charlotte en heb al eyeliner op enzom kan ik in deze sc terecht?
Doe mij maar herpes.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wil je aids of reeds in het bezit?
Ik zou dubbel liggen van het lachen ben ik bangquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik zo'n tandarts had zou ik haar op d'r bek slaan, weet je hoe eng.
Daar kan ik je niet mee helpen, sorry.quote:
Valt me tegen van je hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daar kan ik je niet mee helpen, sorry.
Ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je het zo druk op je werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |