ja, maar dat geeft toch niet? dat is in alle SC topics op Fok denk ikquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:08 schreef candygirl het volgende:
haai,
ik denk oh leuk topic maar geloof dat jullie kinderen nog jong zijn en dit al een hecht groepje is die al erg lang met elkaar praat?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Groeien er bij jou crackers in de tuin?
Misschien even buienradar.nl in de gaten houden? Kun je een beetje timenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:13 schreef Nijna het volgende:
Memmel auw
Ik moet boodschappen doen, met die 2 aapies van me... hoop dat de regen zo uitgeregend is eigenlijk...
bij jou niet dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Groeien er bij jou crackers in de tuin?
nee ik wil morgen naar de stad.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:17 schreef Memmel het volgende:
Morgen komt ze op tijd Tico, want jij gaat vannacht bevallen!
Huup, niet de héle dag binnen blijven, he, je moet nog naar mij.
De Dettol staat al klaar!
Welkom hier! En succes ermeequote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:18 schreef candygirl het volgende:
Zall het dan maar eens gaan doen![]()
,is wel leuk! heb iig kids van 14 en 16 twee jongens,die bij mij en mijn exman wonen zonder vaste regeling maar dat werkt prima!
En ja dat is een leeftijd van PUBEREN![]()
nee! voor die dettol kom ikquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:17 schreef Memmel het volgende:
Morgen komt ze op tijd Tico, want jij gaat vannacht bevallen!
Huup, niet de héle dag binnen blijven, he, je moet nog naar mij.
De Dettol staat al klaar!
daar hebben we er hier geloof ik inderdaad niet zo veel vanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:18 schreef candygirl het volgende:
Zall het dan maar eens gaan doen![]()
,is wel leuk! heb iig kids van 14 en 16 twee jongens,die bij mij en mijn exman wonen zonder vaste regeling maar dat werkt prima!
En ja dat is een leeftijd van PUBEREN![]()
oh das mooi. Ik moet nog boodschappen doen. Ik moet weer 2 dagen eten verzinnen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tussen de buien door is het wel droog
quote:
oh ja dat moet ik ook nog doenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
oh das mooi. Ik moet nog boodschappen doen. Ik moet weer 2 dagen eten verzinnen.
Ja, maar al 3e dag op rij. Ik vind het niets nog een weekje vakantie als Peace alweer aan het werk is... helemaal omdat mn eigen autootje het nog even niet doet. Veel gebonden aan huis...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:40 schreef mefke79 het volgende:
Diaan, hier ook nog pyjama. Of nou ja, nachthemd met joggingbroek en joggingvest. Lekker toch.
Ja, dat herken ik ook wel... we gaan vrijdag naar Avonturenpark Hellendoorn, dus dat is wel leuk. Morgen is het hopelijk ook wat beter weer.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:55 schreef mefke79 het volgende:
diaan, ach, ja dat maakt het anders. Op het moment zelf vind ik dat meestal niet zo erg, maar ergens einde week denk ik dan "stom dat ik er niet meer van gemaakt heb". Toch doe ik het elke keer weer, heb ik vast gewoon nodig ofzo.
Heeft u een receptjequote:
broccolisoep?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:57 schreef E.T. het volgende:
Iemand nog een suggestie om broccoli te vermommen? Ik heb broccoli liggen die op moet, maar de rest van het gezin 'lust' geen broccoli![]()
Onherkenbaar eten ze het wel... Dus iets van ovenschotel ofzo..
Broccolisoep met italiaanse kruiden en/of munt. (staafmixeren die hap!)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:57 schreef E.T. het volgende:
Iemand nog een suggestie om broccoli te vermommen? Ik heb broccoli liggen die op moet, maar de rest van het gezin 'lust' geen broccoli![]()
Onherkenbaar eten ze het wel... Dus iets van ovenschotel ofzo..
dat klinkt nou niet echt.. dat ik zeg van 'goh'...quote:
het lijkt mij ook niet echt lekkerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:00 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat klinkt nou niet echt.. dat ik zeg van 'goh'...
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef Ticootje het volgende:
Opnieuw installeren en alleen het noodzakelijke terugzetten.
goeie voor zaterdag. Gaat op m'n lijst.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef E.T. het volgende:
maar vanavond wordt het gewoon sperzieboontjes met een gehaktbal
quote:
dat dus, das heerlijk! Kan ook met courgette (daar doe ik dan kerrie doorheen, vind ik lekker)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:32 schreef Moonah het volgende:
[..]Uitje en knoflook fruiten, bouillonnetje, brocolli, koken, staafmixeren, opscheppen, schepje creme fraiche en snippers zalm erbij (of uitgebakken spekjes)...
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:35 schreef Belana het volgende:
[..]
dat dus, das heerlijk! Kan ook met courgette (daar doe ik dan kerrie doorheen, vind ik lekker)
Band is slecht zei ze.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:40 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou gewoon eens aanbellen en vragen of het allemaal lukt.
'Gewoon' eens vragen als je het bijv. over kinderen hebt, heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:54 schreef Belana het volgende:
ik loop ook wel eens te schreeuwen als een viswijfdenk ik ook wel eens: wat zullen de buren denken...
ja, kan ik doen ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:57 schreef moussy het volgende:
[..]
'Gewoon' eens vragen als je het bijv. over kinderen hebt, heb ik ook gedaannaast ons woont een meisje van dezelfde leeftijd, met dezelfde hysterie, dus alle begrip van die kant, die andere kant denkt alleen maar.. pfoeh.. een puber in huis
Maar als je nu een backup draait. Dan neem je in die backup toch je "vuile" zooi meequote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:24 schreef chacama het volgende:
hij doet het weer. Maar maakt nog een hoop herrie. Dus ergens loopt er nog wat op de achtergrond te rommelen. Allen de scanners kunnen niets actief vinden. Als het echt niet meer gaat dan maar opnieuw instaleren. Maar niet voordat ik een complete backup gedraaid heb.
De manier waarop het verwerkt wordtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:32 schreef Moonah het volgende:
Oxy, wat is er ecquadoriaans aan je puree?
En erg makkelijkquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:38 schreef huuphuup het volgende:
Oeh Oxy dat klinkt erg goed zeg! Dat ecuadoriaanse gebeuren!
Oh wat gezellig! Ik wou dat ik mee kon doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:59 schreef Memmel het volgende:
Ik zit klaar met chocolade en koekjes! Laat de leesclub maar beginnen!!!!
Lekker !quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:59 schreef Memmel het volgende:
Snel weggaan ???quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:01 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn kinderen zijn trouwens nog steeds niet terug! Ze gingen vandaag met opa en oma zwemmen bij het Hof van Saksen en daar ook even wat eten. En zouden om zes uur/half zeven wel weer terug zijn. Nou, niet dus! Als ik dat geweten had waren we met z'n tweetjes uit eten gegaan.
Wat een heerlijk hysterische samenvatting, i love it !quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:22 schreef lady-wrb het volgende:hoi, ik ben dr weer.
heb sinds zondag mijn kind weer terug
en vanochtend zijn we samen wezen ontbijten bij de mac
gewoon omdat het zulk lekker weer was (echt, er is geen druppel gevallen vandaag hier)
en omdat we dat nog nooit gedaan hebben
en de verbouwing/aanpassing van zijn kamer is zo goed als klaar.
nog wat aankleding enzo, maar dan hebben we een redelijk prikkelarme omgeving, denk ik.
goodbye histerische spongebobkleuren, hello rustig zilver/grafietgrijs
o god, doe ik het weer?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:24 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Wat een heerlijk hysterische samenvatting, i love it !
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:22 schreef lady-wrb het volgende:
hoi, ik ben dr weer.
heb sinds zondag mijn kind weer terug
en vanochtend zijn we samen wezen ontbijten bij de mac
gewoon omdat het zulk lekker weer was (echt, er is geen druppel gevallen vandaag hier)
en omdat we dat nog nooit gedaan hebben
en de verbouwing/aanpassing van zijn kamer is zo goed als klaar.
nog wat aankleding enzo, maar dan hebben we een redelijk prikkelarme omgeving, denk ik.
goodbye histerische spongebobkleuren, hello rustig zilver/grafietgrijs
en dank zij een aantal mensen hier is de hoeveelheid meuk hier goed verminderd.
(oke, hij kreeg weer een hele tas met nieuwe meuk mee vanaf zijn logeeradresmaar daar was dan nu weer plaats voor
)
ik zou bijna alsnog in de auto springen..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:59 schreef Memmel het volgende:
* lady-wrb schuift de pot nutella door : heerlijk tussen 2 biskwietjesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik zou bijna alsnog in de auto springen..![]()
Ik heb een droog biskwietje
Jups, in Enschede.. Misschien laat ik tzt nog wel weten waarquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
DF, is het een bedrijf hier in de buurt. Heel veel succes met je gesprek. Vicky jij ook natuurljk... ik hoop zo voor je dat het een keer lukt.
Okay... leuk!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:37 schreef Deepfreeze het volgende:
Leuk, zo'n leesclub!
Maar wij hadden zonet tompouce bij de koffie![]()
[..]
Jups, in Enschede.. Misschien laat ik tzt nog wel weten waar
gadver! Nee dat zou ik moeten zien toch? Net als muizen. Ik heb geen stront ofzo gevonden. Ik zie verder niets.quote:
hè gadver!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:38 schreef k_i_m het volgende:
Neejoh, kakkerlakken zie je alleen 's nachts, als je snel genoeg bent.
zet 'm op vix!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:49 schreef Vicky het volgende:
willen jullie de duimen alvast gaan opwarmen? Het is bijna half 11....
Ow dat is inderdaad kort... spannend weer....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:18 schreef Vicky het volgende:
Dit was wel een heel kort gesprek... 25 minuten.. maar wel een leuk gesprek. Het was ook niet echt een sollicitatiegesprek, meer een kennismakingsgesprek.
Er waren er 5 uitgenodigd, 1 had afgezegd, dus 4 kandidaten voor deze functie. Volgende week hoor ik meer
quote:
Ja ik zit er wel op de wachten ja... Maar het kan net zo goed nog 2 weken duren...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:29 schreef chacama het volgende:ik wilde wat gaan zeggen over bevallen of zo, maar goed daar zit je niet op te wachten. Nou, ja je zit er wel op te wachten, maar niet op een opmerking erover.
kan me voorstellen dat je je verveelt. Het duurt nu ook wel lang genoeg. Jen ligt zeker te slapen?
Oh... Ja dat zou inderdaad wel 2 weken in beslag nemen.. Ik loop maar 2,5 jaar achter.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:03 schreef chacama het volgende:
Dat mag. Is er ook niets leuks wat je kan doen. Foto's van Jen inplakken.....
Zie je mij als zeekoe van 39,5 week zwanger door het ballenbad kruipen achter Jen aan? Geen goed plan denk ik.quote:
Wie weet wekt het juist de bevalling op! Gaan!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zie je mij als zeekoe van 39,5 week zwanger door het ballenbad kruipen achter Jen aan? Geen goed plan denk ik.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zie je mij als zeekoe van 39,5 week zwanger door het ballenbad kruipen achter Jen aan? Geen goed plan denk ik.
Vandaag ff niet, mn hoofd ziet er vandaag niet uit en ik heb geen zin om mn kop te plamuren voor de foto.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tico een buikfoto plaatsen?Je zei dat je opeens ontploft was...
Nou, zie je wel. Heb je toch iets te doen. Ik loop maar 4 jaar achter met Fleur en 3jaar en 9 maanden met Maud. Dus wat dat betreft valt het reuze mee bij jou.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh... Ja dat zou inderdaad wel 2 weken in beslag nemen.. Ik loop maar 2,5 jaar achter.
Ohhhh dat is het bankje wat ik altijd wilde hebben maar nergens kwijt konquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]nee maar k heb er wel een leuk beeld bij nu
ik heb net met Amélie een bankje in elkaar gezet. Cadeautje van opa en oma alvast voor haar verjaardag.![]()
Ging boven verwachting goed
Kan daar speelgoed onder?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]nee maar k heb er wel een leuk beeld bij nu
ik heb net met Amélie een bankje in elkaar gezet. Cadeautje van opa en oma alvast voor haar verjaardag.![]()
Ging boven verwachting goed
ja, er zit een klapdeksel op en met een soort veiligheidsdingesen voor kindjes, valt heel langzaam dicht.quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ohhhh dat is het bankje wat ik altijd wilde hebben maar nergens kwijt kon![]()
Oh, maar ik ga er niet meteen 1 halen hoor.. Ik ben wel ff genoeg bij ikea geweest... Eerst ff baren.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:52 schreef huuphuup het volgende:
hij stond laatst bij delft voor 49 ipv de gewone prijs. Maar dat is al een week of twee geleden dus ik weet niet of het nog steeds is. Stond in het magazijn toen in dat middenpad.
daarom vrees ik de APK altijd. Ik kan echt niet meer zonder m'n autootje.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:25 schreef moussy het volgende:
Stijn
Mefke ik jank mee, mn auto is vandaag héél erg afgekeurd, op echt serieuse dingen, oa de kans op een flintstone auto..
Ik heb voor morgen al een afspraak staan om een andere te bekijkenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
daarom vrees ik de APK altijd. Ik kan echt niet meer zonder m'n autootje.
gewoon een klein koekblikje, voor vooral het taxi-en van de kinderenquote:
Dat ben ik ook met mijn renaultje uit 1993. Afgelopen jaar weer door de APK. En zolang ik voor 500 euro nog geen nieuwe auto kan kopen, blijf ik deze oprijden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:34 schreef Estrys het volgende:
Jeumig Mous, wat een waslijst![]()
Ik ben nog altijd heel blij met mijn pandaatje uit 2007Hij moet alleen begin september naar de garage om de hagelputten uit te deuken.
Dat is de mijne nu ook.. Ik vouw me er wel in om Jen vast te zetten... Maar als ik dan toch de keuze heb...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:08 schreef chacama het volgende:
Neuh, niet lui. Wel LLM-er...
Ja, 4 deurs, dat is wel heeeeeel handig. die van mij is 3deurs. Gaat nu wel, maar toen ze kleiner waren was het erg rot.
Nee hoor, ik & Isa zijn ook nog niet aangekleed.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:06 schreef Ticootje het volgende:
Ben ik een heel lui wijf als ik zeg dat ik nog niet eens ben aangekleed??![]()
![]()
Ik zoek ook weer een klein autootje.. Maar het liefste met 4 deuren, das net ff makkelijker.
Kijken of je er een deuk ingereden krijgt.... heeft mij 500 euro opgeleverd. Ding is economisch total-loss verklaars, maar mankeerde niets aan verder.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:59 schreef moussy het volgende:
Mijn auto is van '94 en kwam de laatste 4 jaar zó floep door de APK..ik krijg er nog wel 100 euro voor
ik zou echt niet zonder mijn auto kunnenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:47 schreef huuphuup het volgende:
Ik zou best een eigen autootje willengewoon voor t luie-wijven-gemak. Voor t heen en weer crossen naar werk of vrienden of zomaar een stad of of of. Gewoon.
Dat noemen ze dan ook wel oplichtingquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:33 schreef chacama het volgende:
[..]
Kijken of je er een deuk ingereden krijgt.... heeft mij 500 euro opgeleverd. Ding is economisch total-loss verklaars, maar mankeerde niets aan verder.
Nee, bij mij was het geen oplichting. D'r had echt iemand een deuk in mijn auto gereden en de verzekering verklaarde de auto economisch total-loss en keerde 500 euro uit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:47 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat noemen ze dan ook wel oplichtingMáár, kan niet, apk is inmiddels verlopen, dan is er een kans dat de verzekering niets betaald. Hij is al onderweg tot een pakketje.
niet zolang iemand anders het gedaan heeft hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:47 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat noemen ze dan ook wel oplichtingMáár, kan niet, apk is inmiddels verlopen, dan is er een kans dat de verzekering niets betaald. Hij is al onderweg tot een pakketje.
Jawel, zelfs dan, vooral omdat ik het 1 en ander met de remmen had, dan kan de boel omgedraaid worden en ishet mijn fout, maar goed, hij is al weg!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:19 schreef simmu het volgende:
[..]
niet zolang iemand anders het gedaan heeft hoor![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Jawel, zelfs dan, vooral omdat ik het 1 en ander met de remmen had, dan kan de boel omgedraaid worden en ishet mijn fout, maar goed, hij is al weg!
ah, ja. dan is het lastiger ja. wij stonden onschuldig en legaal geparkeerd met een apk ok en verzekerde auto toen dat busje er tegenaan reed, dan is het idd anders. en toen kostte het nog een takkehoeveelheid moeite, dat wel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Jawel, zelfs dan, vooral omdat ik het 1 en ander met de remmen had, dan kan de boel omgedraaid worden en ishet mijn fout, maar goed, hij is al weg!
Ow balen is dat zeg... zo staat mn autootje ook al 2 maanden stil... eerst was de radiateur kapot, die hebben Peace en ik samen vervangen en toen ging het ergens anders lekken... daarna gingen we op vakantie en nu nog geen tijd voor gehad. Volgende week maar eens naar laten kijken...en als het te duur wordt, neem ik wel afscheid van mn autootje.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:25 schreef moussy het volgende:
Stijn
Mefke ik jank mee, mn auto is vandaag héél erg afgekeurd, op echt serieuse dingen, oa de kans op een flintstone auto..
Een roze crossie, hij schreeuwt om FOUT!quote:
ik vind hem zo tofquote:
400 euroquote:
Dat viel inderdaad mooi mee. Kreeg je die ¤ 100,= bij de sloop terug oid?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:39 schreef moussy het volgende:
Ik kreeg dus 100 euro voor mijn andere auto terug, dus dat viel mooi mee zo
Ja, een vroegere kennis van me, hij wilde 50 euro geven (zoals alle 85085083 andere die we gebeld hadden) maar dat werd dus 100quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat viel inderdaad mooi mee. Kreeg je die ¤ 100,= bij de sloop terug oid?
Dat heb je goed gedaan...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja, een vroegere kennis van me, hij wilde 50 euro geven (zoals alle 85085083 andere die we gebeld hadden) maar dat werd dus 100
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Niks wat het haalt bij je dochter Saffier
Hoe is het met je?
jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:42 schreef Belana het volgende:
keb je roze monster gemist
Is dat zo'n fiat panda achtig ding? wel he?
hier hebben ze nog tot 6 september vrij en hebben al 7 weken erop zittenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:22 schreef Ticootje het volgende:
Mijn puber is 15 en ik ben zo blij dat volgende week school weer begint!
juist jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:54 schreef Ticootje het volgende:
Die hele zomervakantie is gewoon te lang. Dat zouden ze eens moeten veranderen, net als de zogenaamde bouwvak. Gewoon ergens in juni een weekje en in november een weekje, of de herfstvakantie een weekje langer en die zomervakantie inkorten tot max 4 weken.
Ook met werkende ouders, wie kan er nu 7 weken vrij vragen aan z'n baas??? Moet je in de vakantie opvang gaan regelen enzo.
Als ze 15 jaar zijn, hoef je toch niet meer altijd thuis te zijn? Ik ben het met je eens dat de vakantie te lang is... 4 weken is lang genoeg. Al zou dat in onze situatie wel een probleem kunnen zijn ivm deling zomervakantie met Twans vader.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:54 schreef Ticootje het volgende:
Die hele zomervakantie is gewoon te lang. Dat zouden ze eens moeten veranderen, net als de zogenaamde bouwvak. Gewoon ergens in juni een weekje en in november een weekje, of de herfstvakantie een weekje langer en die zomervakantie inkorten tot max 4 weken.
Ook met werkende ouders, wie kan er nu 7 weken vrij vragen aan z'n baas??? Moet je in de vakantie opvang gaan regelen enzo.
Dat klopt wel... Maar voor die 15 jaar zit nog groep 4 tm 8 ongeveer dat het wel wenselijk is dat er een ouder thuis is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als ze 15 jaar zijn, hoef je toch niet meer altijd thuis te zijn? Ik ben het met je eens dat de vakantie te lang is... 4 weken is lang genoeg. Al zou dat in onze situatie wel een probleem kunnen zijn ivm deling zomervakantie met Twans vader.
Goedemorgen![]()
Dat is waar, groep 8 zou misschien denk ik al wel kunnen. Is ook afhankelijk van het kind....quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat klopt wel... Maar voor die 15 jaar zit nog groep 4 tm 8 ongeveer dat het wel wenselijk is dat er een ouder thuis is.
Misschien is een scheiding wel handig tegen die tijd
Nou, Ik zou mijn achtste groeper echt niet 3 dagen alleen thuis laten hoor.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is waar, groep 8 zou misschien denk ik al wel kunnen. Is ook afhankelijk van het kind....
Nou ik ga niet meer scheiden hoor, 1x is genoeg.
dat is misdadig!! als je alle 2 werkt kun je toch wel opvang betalen? das geen leeftijd om alleen thuis te latenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, Ik zou mijn achtste groeper echt niet 3 dagen alleen thuis laten hoor.![]()
Da's toch kei-eenzaam!
Wij kwamen er achter dat de buren ook kinderen thuis hebbenDie zijn hier nu voor de vakantie (gescheiden man) en de buren werken beiden fulltime
We kwamen er dus achter omdat onze jongens een bal wilden halen en aanbelden. Toen schreeuwden ze door de brievenbus dat ze de deur niet open mochten doen.
Noh!
En we horen ze ook niet achter buiten. Weet niet wat die kinderen dan de hele dag doen. Ze zijn geloof ik 7 en 10?
Da's toch raar? of ben ik nou gek?
Ik geloof dat Twan het niet veel uit zou maken... maar misschien is het tegen die tijd wel anders.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, Ik zou mijn achtste groeper echt niet 3 dagen alleen thuis laten hoor.![]()
Da's toch kei-eenzaam!
Dat is inderdaad nog veel te jong om alleen thuis te zijn. Misschien zijn ze wel aan het WII-en of zitten ze achter de pc oid... ?quote:Wij kwamen er achter dat de buren ook kinderen thuis hebbenDie zijn hier nu voor de vakantie (gescheiden man) en de buren werken beiden fulltime
We kwamen er dus achter omdat onze jongens een bal wilden halen en aanbelden. Toen schreeuwden ze door de brievenbus dat ze de deur niet open mochten doen.
Noh!
En we horen ze ook niet achter buiten. Weet niet wat die kinderen dan de hele dag doen. Ze zijn geloof ik 7 en 10?
Da's toch raar? of ben ik nou gek?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:58 schreef Diaan73 het volgende:
Binnenkort beginnen we met alleen fietsen naar school, maar ik volg hem voorlopig nog even.
Daar kom ik helaas niet onderuit denk ik. Ik denk zelf eigenlijk dat hij - als hij alleen fietst - beter oplet dan als ik met hem fiets... Nu kijk ik ook vaak voor hem, dat is wel makkelijk voor hem en niet goed van mij.quote:
Toen ik 9 was was ik ook veel alleen thuis. Dat geeft een speciaal heel zelfstandig gevoel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:31 schreef leonieke het volgende:
Ik zat toen ik net 7 was geweest eigenlijk elke dag minstens anderhalf uur alleen thuis. Mijn ma en pa nog aan het werk en mijn zus zat op een andere school (secundair onderwijs) in een andere gemeente waardoor ze pas rond 17.30u thuis kwam.
Vond ik eigenlijk heel leuk
Misschien kunnen ze het wel betalen maar hebben ze geen plaats op een opvang? Te laks en te laat gaan regelen ofzo?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:26 schreef Belana het volgende:
[..]
dat is misdadig!! als je alle 2 werkt kun je toch wel opvang betalen? das geen leeftijd om alleen thuis te laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |