SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door banapples op 18-08-2010 13:36:43 ]Sometimes you see knopjes
FFFFUUUUUUquote:
hoe kan je MC Martin vergetenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:32 schreef banapples het volgende:
[..]
FFFFUUUUUU
Ik denk dat ik dan Piovani vervang aangezien volgens mij een hoop hem niet kennen.
Weggehaald want daar staat een ban op.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Waar heb je die mooie Piovan foto gelaten dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weggehaald want daar staat een ban op.Staat daar een ban op? Hij staat namelijk nog in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes you see knopjes
Weet niet hoe dat het nu is, toen stond daar een ban op jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:17 schreef banapples het volgende:
[..]
Staat daar een ban op? Hij staat namelijk nog in de spoiler
dat hollebolle gijs topic was legendarischquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |