Dat dus.. Al is het alleen maar een naam waar ik op kan zoeken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:02 schreef DrDentz het volgende:
Zet bij nominaties effe de naam eronder en een korte samenvatting van de heldendaden. Niet iedereen kent de FOK-geschiedenis.![]()
![]()
Hierbij nomineer ik Maikuuulquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:06 schreef banapples het volgende:
[..]
Dat dus.. Al is het alleen maar een naam waar ik op kan zoeken.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hierbij nomineer ik Maikuuul
http://wiki.fok.nl/index.php/Maikuuul
tuurlijk! zijn echte bazen der Fok toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:21 schreef banapples het volgende:
Zal ik ook Danny vs. Yvonne toevoegen?
Dezelfde mensen als op deze foto....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:37 schreef banapples het volgende:
[..]
Wie zijn dit? Ik ken het plaatje wel maar de historie niet
Eline en Roelquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:37 schreef banapples het volgende:
[..]
Wie zijn dit? Ik ken het plaatje wel maar de historie niet
Handig zo'n stretch broek.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:42 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dezelfde mensen als op deze foto....
[ afbeelding ]
Je kan pas meedoen als je weg bent van Fok!quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:51 schreef HaJee het volgende:
[..]
Even herinneringen ophalen....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet niet zeker meer of deze uit hetzelfde topic kwam maar hij is wel leuk al zeg ik het zelf...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:52 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn nog vele betere bij. Ik vond het geweer het leukst.
Zij heeft potentie!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:00 schreef HaJee het volgende:
[..]
Weet niet zeker meer of deze uit hetzelfde topic kwam maar hij is wel leuk al zeg ik het zelf...
[ afbeelding ]
![]()
En excuses aan Murp. Ik zal nu geen AP meer posten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |