Minoesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:49 schreef krakkemieke het volgende:
Oh ja, films. Ik ken er weinig, maar Shawshank Redemption heb ik al een paar keer gezien en elke keer ontroerend.
Mary Poppins vind ik ook mooi en Minoes.
En de tv-film Deptford graffitty.
quote:
Theo Maassen & Clarice v Houten in 1 filmquote:
Weet je wat?quote:
Claricequote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:00 schreef Bluezz het volgende:
Theo Maassen & Clarice v Houten in 1 film![]()
Finding Neverland al gezien? Dat was een van de weinige films waar ik ff een paar keer moest slikken. Best zieligquote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:02 schreef golfer het volgende:
En niets haalt het bij Sophie's Choice, qua ergste huil- en herkenfilm voor mij.
die mondhoeken hangen alleen maar omlaag, ze doet niet positief, ze is zo lief.... maar ook wel erg negatief.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:29 schreef Zokunen het volgende:
die mondhoeken hangen alleen maar omlaag, ze doet niet positief, ze is zo lief.... maar ook wel erg negatief.
Denk dat ik hier uw/je vorige post verkeerd interpreteerde.quote:
Hoop het, wij gaan waarschijnlijk naar het openluchtmuseumquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
De voorspellingen geven mooi weer aan morgenGeen regen, wel bewolkt, 20 graden
Zo...nu eindelijk mijn ontbijt afronden. Heb er alweer twee telefoontjes opzitten hoor
nou liever niet zo warm. droog is goed maar laat het maar koud zijn, want ik zit al te zweten in mn dikke giraffenpakquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
De voorspellingen geven mooi weer aan morgenGeen regen, wel bewolkt, 20 graden
Zo...nu eindelijk mijn ontbijt afronden. Heb er alweer twee telefoontjes opzitten hoor
o dan is warm droog weer wel aangenaam jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hoop het, wij gaan waarschijnlijk naar het openluchtmuseum
JAquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hoop het, wij gaan waarschijnlijk naar het openluchtmuseum
Oh, dat is zo vervelend!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:57 schreef Bluezz het volgende:
Jammer dat ik morgen moet werken, is er nu al wat te zien denk je B?
Lekker, ben je een dagje vrij, lig je alweer vanaf 8 uur in je bedje te luisteren naar een drilboor die 3 huizen verderop een badkamer aan het slopen is
Ja van het weekend lagen de eerste schepen er al. Vandaag ligt ook de Clipper stad Amsterdam in de haven. Je kan er helaas niet op vandaag.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:57 schreef Bluezz het volgende:
Jammer dat ik morgen moet werken, is er nu al wat te zien denk je B?
Leuk mss vanmiddag even een kijkje nemen...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:01 schreef borisz het volgende:
Ja van het weekend lagen de eerste schepen er al. Vandaag ligt ook de Clipper stad Amsterdam in de haven. Je kan er helaas niet op vandaag.Wellicht andere schepen wel
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:19 schreef Stereotomy het volgende:
Maar weer eens poen verdienen vandaag, en studeren.
M'n slaapmasker lag op m'n voorhoofd toen ik wakker werd.![]()
Toch maar eens kijken naar nieuwe gordijnen?
Waar bestel je dat en wat kost het!quote:
Kruidvat, etos, hema, vd en vele andere drogisterijenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:41 schreef Bluezz het volgende:
Oogbh's
Ik zou meer hebben aan oordoppen nu
Ik bestel ze op eBay en deze kosten ongeveer een tientje per stuk. Heb hier de stad alleen nog maar platte slaapmaskers gevonden (deze zijn bol bij je oog zodat je wimpers vrij kunnen bewegen).quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Waar bestel je dat en wat kost het!
Alhoewel, ik ga eindelijk een verduisterend rol gordijn aan schaffen deze week
De zwartequote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
goh, wat een keus en je ziet er nix van ! int donker.
Welke heb jij gekozen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |