Minoesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:49 schreef krakkemieke het volgende:
Oh ja, films. Ik ken er weinig, maar Shawshank Redemption heb ik al een paar keer gezien en elke keer ontroerend.
Mary Poppins vind ik ook mooi en Minoes.
En de tv-film Deptford graffitty.
quote:
Theo Maassen & Clarice v Houten in 1 filmquote:
Weet je wat?quote:
Claricequote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:00 schreef Bluezz het volgende:
Theo Maassen & Clarice v Houten in 1 film![]()
Finding Neverland al gezien? Dat was een van de weinige films waar ik ff een paar keer moest slikken. Best zieligquote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:02 schreef golfer het volgende:
En niets haalt het bij Sophie's Choice, qua ergste huil- en herkenfilm voor mij.
die mondhoeken hangen alleen maar omlaag, ze doet niet positief, ze is zo lief.... maar ook wel erg negatief.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:29 schreef Zokunen het volgende:
die mondhoeken hangen alleen maar omlaag, ze doet niet positief, ze is zo lief.... maar ook wel erg negatief.
Denk dat ik hier uw/je vorige post verkeerd interpreteerde.quote:
Hoop het, wij gaan waarschijnlijk naar het openluchtmuseumquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
De voorspellingen geven mooi weer aan morgenGeen regen, wel bewolkt, 20 graden
Zo...nu eindelijk mijn ontbijt afronden. Heb er alweer twee telefoontjes opzitten hoor
nou liever niet zo warm. droog is goed maar laat het maar koud zijn, want ik zit al te zweten in mn dikke giraffenpakquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
De voorspellingen geven mooi weer aan morgenGeen regen, wel bewolkt, 20 graden
Zo...nu eindelijk mijn ontbijt afronden. Heb er alweer twee telefoontjes opzitten hoor
o dan is warm droog weer wel aangenaam jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hoop het, wij gaan waarschijnlijk naar het openluchtmuseum
JAquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hoop het, wij gaan waarschijnlijk naar het openluchtmuseum
Oh, dat is zo vervelend!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:57 schreef Bluezz het volgende:
Jammer dat ik morgen moet werken, is er nu al wat te zien denk je B?
Lekker, ben je een dagje vrij, lig je alweer vanaf 8 uur in je bedje te luisteren naar een drilboor die 3 huizen verderop een badkamer aan het slopen is
Ja van het weekend lagen de eerste schepen er al. Vandaag ligt ook de Clipper stad Amsterdam in de haven. Je kan er helaas niet op vandaag.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:57 schreef Bluezz het volgende:
Jammer dat ik morgen moet werken, is er nu al wat te zien denk je B?
Leuk mss vanmiddag even een kijkje nemen...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:01 schreef borisz het volgende:
Ja van het weekend lagen de eerste schepen er al. Vandaag ligt ook de Clipper stad Amsterdam in de haven. Je kan er helaas niet op vandaag.Wellicht andere schepen wel
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:19 schreef Stereotomy het volgende:
Maar weer eens poen verdienen vandaag, en studeren.
M'n slaapmasker lag op m'n voorhoofd toen ik wakker werd.![]()
Toch maar eens kijken naar nieuwe gordijnen?
Waar bestel je dat en wat kost het!quote:
Kruidvat, etos, hema, vd en vele andere drogisterijenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:41 schreef Bluezz het volgende:
Oogbh's
Ik zou meer hebben aan oordoppen nu
Ik bestel ze op eBay en deze kosten ongeveer een tientje per stuk. Heb hier de stad alleen nog maar platte slaapmaskers gevonden (deze zijn bol bij je oog zodat je wimpers vrij kunnen bewegen).quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Waar bestel je dat en wat kost het!
Alhoewel, ik ga eindelijk een verduisterend rol gordijn aan schaffen deze week
De zwartequote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
goh, wat een keus en je ziet er nix van ! int donker.
Welke heb jij gekozen?
Jahaaaaaa het gaat alweer hoorquote:
Le-zen, ik leg het net uit.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz; face to face gesprek helpt idd denk ik, maar krijg je dat voor elkaar bij de BD?![]()
Vakantieproblemen: wat en waar gaan wij eten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:34 schreef Bluezz het volgende:
En waarom moet ik naar een overgangsconsulente?Het gaat vanzelf wel weer over, ligt al in het woord besloten
Ik heb vakantie nodig en niet elke week weer een probleem erbij
nog steedsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga maar weer eens de belastingdienst bellenDe soap continues......
ik heb het verkeerd gelezen sorry, wil je niet nog meer stress gevenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Le-zen, ik leg het net uit.
Het hoort niet thuis bij hen, maar ze zou het afdoende uitgezocht hebben.
Ik ben er klaar mee, sorry dat ik zo uitval, ik ga wat anders doen
na deze post van bloes zou ik bijna gaan teruglezenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb het verkeerd gelezen sorry, wil je niet nog meer stress geven
Dat kan jij niet hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:16 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb het verkeerd gelezen sorry, wil je niet nog meer stress geven
Supergeilquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:30 schreef PdeHoog het volgende:
Zoooooooo....het doorschuiven van problemen in Duitsland naar Duitse collega's is best relaxed
Ramptoeristquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:21 schreef SeaOfLove het volgende:
na deze post van bloes zou ik bijna gaan teruglezen
xena isquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat kan jij niet hoor![]()
Ik heb even flink en uitgebreid uitgehuild bij golfer, heb me uitgeleefd op was ophangen en ben nog even boos geworden op de sokken, gewoon omdat ze zo op elkaar lijken
Toen de poes geaaid
Nu ben ik moe maar rustig en zennnn![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:35 schreef golfer het volgende:
Echter dit keer wel met de vermelding dat als we niet binnen 14 dagen een bevestiging hebben dat zij fout zitten wij dan het hele dossier zullen doorspelen aan de Ombudsman en de televisieprogramma's Kassa en radar.![]()
Dit ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En terecht.....dit is echt van de zotte aan het worden
zit er een rechtswinkel bij jullie in de buurt?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:28 schreef Bluezz het volgende:
Wat fijn Anne dat je moeder in een goed huis zit! Ze zijn er nog wel hoor, en het is ook inherent aan het personeel wat er loopt, maar idd hoelang blijft het zo, vooral als er een rechtse regering komt
28 minuten later, belastingdienst, wordt weer een bericht aangemaakt (de zoveelste) en binnen 10 dagen krijg ik daarvan bericht.... vraag ik : en die aanmaning dan? Eh, ja wacht u onze reactie eerst maar af.
Pff ik voel me al zo overspannen, zit hier gewoon te janken ervan![]()
@ Anne, ik heb al een face to face afspraak willen maken, kreeg brief terug dat ze het uitgezocht had waar het probleem zat, want het hoort eigenlijk niet bij kantoor haarlem thuis... en dat er nog een restant van 33 euro zit, verder is het opgelost.
Maarrrrrrrr ik krijg toch weer acceptgiro's en een aanmaning van een ander kantoor over precies hetzelfde thuisgestuurd (292 euro) en daar belde ik over.
Belastingrechter is de navolgende stap.quote:
Nee ik ben op lowlands! Ga jij wel? En ga je nog een keertje pleinbioscopen volgende week of ben je daar niet zo van?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ga je het weekend naar bavaria-race?
Leuk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:58 schreef Blik het volgende:
Slecht leven toch, in 4 weken tijd ga ik naar 3 sterrenrestaurants...
- Afgelopen vrijdag Wollerich*, St-Oedenrode
- 24 augustus naar Soigné*, Bussum
- 11 september naar Oud Sluis***
pleinbios heb ik nooit van gehoordquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Nee ik ben op lowlands! Ga jij wel? En ga je nog een keertje pleinbioscopen volgende week of ben je daar niet zo van?
Oh dat is leuk!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
pleinbios heb ik nooit van gehoord
ik ga morgen even kijkenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:07 schreef Aure het volgende:
[..]
Oh dat is leuk!
http://www.pleinbioscooprotterdam.nl
Vanaf vandaag t/m 29 augustus, elke avond een film om ongeveer 21.30Op t Lloyd Multiplein, Schiehaven. Toegang is gratis, je kan een stoel huren voor 1 euro en je mag je eigen drank en eten meenemen als het maar niet in glas zit en er geen alcohol in zit
Is natuurlijk alleen leuk als het niet regent
Ik was dat topic al aan het zoeken, maar kon het niet vinden. Zal ik even doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk.
Schrijf je even wat recensies in Waar heb jij gegeten? #3: Van sterrentent tot snackbar ?
Het wordt iig droger en een stuk warmer dit weekendquote:
Too bad. Ik heb altijd graag dat het hier zeikweer is als ik naar de zon gaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het wordt iig droger en een stuk warmer dit weekend
(en dat is maar goed ook)
na zondag prima, eerst willen wij een goede Lowlandsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Too bad. Ik heb altijd graag dat het hier zeikweer is als ik naar de zon ga
Precies!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
na zondag prima, eerst willen wij een goede Lowlands
Ja. Had het toevallig gister al over tijd voor een bockbiertje. Dat past wel bij dit weerquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Toevallig gister al over tijd voor een bockbiertje. Dat past wel bij dit weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |