neequote:
ik ook dus opzoutuh met winterbeelden en kaarsjes... WARMTE en ZON willen we en veel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:47 schreef justmattie het volgende:
Ik prefereer 27 graden en een strak blauwe lucht.
Maar aan de andere kant is het wel romantisch om lekker binnen te zitten bij onze houtkachelquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:57 schreef pasopikbijt het volgende:
ik vond het aan het begin van deze zomer iets te warm, nu vind ik de temperatuur wel lekker.
Maar de winter is kut. En sneeuw is ook kut. En natuurijs is ook kut. Want dat is koud. En dat is kut.
Maar aan de andere kant is het wel romantisch om lekker binnen te zitten bij onze houtkachel
waar was jij afgelopen winter?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:29 schreef RockBabe het volgende:
Winter??!!!!!Sneeuw
Kou
![]()
Maar waar blijven de echte winters? De winters van vroeger met -10
Kerst kan me gestolen worden
Skiënquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:51 schreef Koenitjuh het volgende:
minder zon
mindere warme dagen
SKIËN !!
ik wed dat ik sneller ga dan jijquote:
De molentocht kon niet eens verreden worden.quote:
jaquote:
herfst is het meest nutteloze seizoenquote:
Ik wed dat ik awesomer ben dan jijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:52 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
ik wed dat ik sneller ga dan jij
hah dat ga je verliezenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik wed dat ik awesomer ben dan jij
Neeman, lekker koud, maar niet te koudquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:20 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
herfst is het meest nutteloze seizoen
dat de besten mogen winnenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:24 schreef aight1 het volgende:
Poll: Wat is awesomer
• Skiën
• Snowboarden
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Gefeliciteerdquote:
Herfst duurt in het ergste geval soms 9 maanden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:20 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
So I've heard.. en de foto's gezienquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
we hadden hier een echte echte winter
Nee man, herfst is gezelligquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:20 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |