quote:Een hakje en een drankje om half vier!
Lipstick - I'm a raver
Nakatomi - Children of the night
Hakkuhbar - Gabbertje
En bij de volgende vraag gaat ie weer zeuren dat er wellicht iemand valsspeeltquote:
Nou idd, dan gaat er bij 3fm wat DOOR het raam...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:26 schreef Paul-89 het volgende:
Jo alweer die schijtplaat.Als ze het maar laten dit megahit te maken.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Die gozer krijgt het voorgezegd maar snapt het niet.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:12 schreef Derek010 het volgende:
Ik weet wel een leuke bijnaam voor Frank Dane: Frank Jensen
Net zulke slechte humor en weinig kennis van de wereld waarin hij werkt als zijn broer.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:12 schreef Derek010 het volgende:
Ik weet wel een leuke bijnaam voor Frank Dane: Frank Jensen
En ze doet het ook gewoon hequote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:28 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Oh geen Coen, dan moet ik ophangen
Ik was net even eten, misschien bestaat er toch een godquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:16 schreef 3rdRock het volgende:
weer dat mens van govaert. what's wrong with being overrated? dat jij op de radio bent! houd je mond!
mazzelaar! doe mij ook zo'n god! ik kwam net terug van een maaltijd van spitskool met worst :squote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ik was net even eten, misschien bestaat er toch een god
Ik heb dat interview nog op mijn telefoon staan, nog nooit helemaal beluisterdquote:
Radio 1, elke zaterdag na 1uquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:57 schreef alors het volgende:
Waarom neemt BNN Martin Simek eigenlijk niet aan voor die nacht op radio1, de interviews met Simek vroegah![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |