Waren ze al langer mee bezig. Met UitzendingGemist.nlquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:46 schreef hole1988 het volgende:
LOL npo heeft een p2p(torrent) netwerk opgezet. is nu in test fase.
Dus Hans gaat misschien?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:31 schreef -Hans- het volgende:
Der Rudy mensen. Super! Idd, zaterdag de legendarische Corné Klijn hier in de buurt. Disco Classics inferno. Best OK.
Ja, dat snapte ik ook wel (ik was sarcastisch), sorry, ik had wat duidelijker moeten zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
LLiNKPop is vorige week al opgenomen, was ook al duidelijk van tevoren bekendgemaakt.
Sterker nog, eerder hadden ze het zelfs over 2 mogelijke uitzenddata. Afhankelijk van het voetbal...
je was duidelijk zat hoor, Sirolf heeft waarschijnlijk een lange dag gehadquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:53 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik ook wel (ik was sarcastisch), sorry, ik had wat duidelijker moeten zijn.
Haha ja ik overweeg het wel evenquote:
Vet! Eind vorig jaar in het Mecc geweest bij DanceClassicsXXl ik had toen kaartjes gewonnen bij Corné, Hij draaide toen ook erg toffe platen, en ook nog optredens van Robin S, Boney M en de Gibson Brothers vermakelijke avond.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:31 schreef -Hans- het volgende:
Der Rudy mensen. Super! Idd, zaterdag de legendarische Corné Klijn hier in de buurt. Disco Classics inferno. Best OK.
Wow dat is ook wel een verdomd goede line-upquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vet! Eind vorig jaar in het Mecc geweest bij DanceClassicsXXl ik had toen kaartjes gewonnen bij Corné, Hij draaide toen ook erg toffe platen, en ook nog optredens van Robin S, Boney M en de Gibson Brothers vermakelijke avond.Vooral Boney die zo stoned was dat hij nogal zichtbaar moeite had op de been te blijven.
quote:Giovanni van Bronckhorst heeft twee tijgertjes in Blijdorp een naam gegeven: Gio en Vanni.![]()
Ik heb Billy Blisto besteld, had nog een bonquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:04 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAA Go back to the zoo !!!!!!!
jammer genoeg blijven de video's maar 10 dagen onlinequote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:50 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Waren ze al langer mee bezig. Met UitzendingGemist.nl. Wat overigens wel hogere kwaliteit heeft dan!
Inderdaad, doet gelukkig ook niet zo overdreven als de dj's van tegenwoordig Ben Liebrand is ook altijd de rust zelve achter de draaitafels. Altijd wel vermakelijk om zulke heren aan het werk te zien, en vooral hun muziek keuze te horen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wow dat is ook wel een verdomd goede line-up. haha maar prachtig om een stoned Boney M te zien
. Hier verder geen echt grote artiesten, maar goed wel Corné en die man heeft wel een goede smaak als het gaat om
Disco Classics.
Hej Duck! volgens mij een goede keuze want van dat album zijn best al een aantal toffe tracks gekomen. Weet niet wat een album tegenwoordig kost, maar heb hier nog een bon van 5 euro liggen.. Ben ik blij dat die dingen nooit verlopen want die bon heb ik serieus al jaren en doe er niets meequote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb Billy Blisto besteld, had nog een bon
GBTTZquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:04 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAA Go back to the zoo !!!!!!!
Geinig dat ik nu net de Tweet lees van Pino.
[..]
Jammer dat de cd-speler van mn stereo kapot is, dus heb em maar gedownloadquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb Billy Blisto besteld, had nog een bon
http://www.bol.com/nl/p/m(...)010364978/index.htmlquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Duck! volgens mij een goede keuze want van dat album zijn best al een aantal toffe tracks gekomen. Weet niet wat een album tegenwoordig kost, maar heb hier nog een bon van 5 euro liggen.. Ben ik blij dat die dingen nooit verlopen want die bon heb ik serieus al jaren en doe er niets mee.
Ben ook totaal geen liefhebber van dj's die er een complete poppenkast van makenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad, doet gelukkig ook niet zo overdreven als de dj's van tegenwoordig Ben Liebrand is ook altijd de rust zelve achter de draaitafels. Altijd wel vermakelijk om zulke heren aan het werk te zien, en vooral hun muziek keuze te horen.
Relaxt !quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/m(...)010364978/index.html
15 pleuro
En 8 euro op iTunesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Relaxt !. 10 euro erbij lappen en dan heb je 'm dus al. Prima
![]()
Timo !!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:13 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Vanavond naar The Expendables geweest. Hij was vet![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had nog een bol.com bon van 10 euro, dus voor ¤5 was ie van mijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/m(...)010364978/index.html
15 pleuro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |