Nee man...ma ik heb toch ook mn eigen leven...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:01 schreef TiMPiN het volgende:
Elke dag bellen hoeft niet per se, en als 't wel gebeurt kan het toch ook ff kort zijn? Of belt ze elke avond stipt om 20.00
ja echt nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:03 schreef SuperFokker het volgende:
Dus iedereen belt bijna elke dag?
Precies!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:03 schreef error_404 het volgende:
Je hebt helemaal geen vriendinnetje; je hebt een neukertje. Alleen ziet zij dat niet zo.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:05 schreef goofy_goober het volgende:
Ik zou het vreemd vinden als ik maar 1 sms per dag zou krijgen en verder niks zou horen.
Nee, maar elkaar zien dat is anders dan bellen....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:06 schreef mirved het volgende:
Weet niet of je dit als serieuze relatie ziet. Maar straks zit je iedere dag op elkaars lip een paar uur lang. Als je nu al moeite hebt met een gesprekje per dag
Ja oke...dat wel...ma 1 smsje op een dag ook goed?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:13 schreef Jojoortje het volgende:
Met spreken als in MSNen, SMSen, dan ja.. Dan spreek ik mijn kerel iedere dag.
Eindelijk een meisje die me niet naar lucht laat happenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:18 schreef Kieswiel het volgende:
Elke dag bellen vind ik wat overdreven. Als ik m'n vriend een dag niet gezien heb blijft het meestal bij een smsje.
Ik bel nooit eigenlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:14 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ja oke...dat wel...ma 1 smsje op een dag ook goed?
Je hoeft toch niet iedere dag te bellen?
Gelukkig...dacht al dat niemand mij begreepquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:35 schreef Sofia90 het volgende:
Elke dag? Alsjeblieft nietEen lief smsje voor het slapen gaan okee maar elke dag een gesprek nee hoeft echt niet, sowieso ben ik niet echt van het bellen. Het is leuker als je elkaar 2 of 3 keer in de week ziet dan heb je ook nog ruimte om te ademen en zit je niet alleen maar slap te lullen als je begrijpt wat ik bedoel
Ja dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:37 schreef Sigmund666 het volgende:
Iedere dag bellen wordt ook zo'n routine. En zodra je het vergeet, zij helemaal neuro-hysterisch waar je was en dat je zeker weten een ander hebt!
Heb je dat haar ook al verteld?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:38 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus![]()
zoooo....verschrikkelijk
Uiteraard...ik zei...ik wil wel bellen, maar het moet geen verplichting worden...dan haak ik af...quote:
behoorlijk...!!!quote:
Nee dat heb ik altijd hoor...heeft niks met die ander te maken of het goed of slecht zit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:55 schreef Sofia90 het volgende:
Volgens mij moet je ff met je vriendin gaan pratenja of gewoon dumpen want zodra je haar telefoontjes gaat negeren gaat het verkeerde kant op, het moet wel leuk blijven.
Weet ze al welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgende keer als je d'r weer ziet. Uitpraten en uitleggen waarom ze voor jou niet elke dag hoeft te bellen. Het is je moeder niet..
jawel...ze belt vandaag toch ook nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dan heb je het toch niet goed 'uitgepraat'
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:35 schreef Sofia90 het volgende:
Elke dag? Alsjeblieft nietEen lief smsje voor het slapen gaan okee maar elke dag een gesprek nee hoeft echt niet, sowieso ben ik niet echt van het bellen. Het is leuker als je elkaar 2 of 3 keer in de week ziet dan heb je ook nog ruimte om te ademen en zit je niet alleen maar slap te lullen als je begrijpt wat ik bedoel
QFTquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:52 schreef rijsttafel het volgende:
Hoeveelste topic/post is dit al niet over jouw vriendinnetje?
Jezus, volgens mij heb je helemaal geen vriendinnetje, zoveel tijd heb je over om erover te typen. En dan ook nog zijken dat ze een paar minuten van je tijd opvraagt door te bellen....
Same here. Elke dag bellen met elkaar wordt op den duur gewoon vermoeiend. Al sprak ik de vriendin die ik had wel elke dag, of dat nu via sms/mail/MSN of andere manier was. En zoals Sofia90 al zegt, ik zie liever mensen echt dan dat ik bel. Dat loopt nogal snel uit op slap gelul.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:35 schreef Sofia90 het volgende:
En nu mis je haar zeker en hoopte je toch even haar stem te kunnen horen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:04 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
jawel...ze belt vandaag toch ook niet
vroeg het me nu gewoon even af
Dat is juist goedquote:Op woensdag 18 augustus 2010 07:03 schreef avotar het volgende:
[..]
En nu mis je haar zeker en hoopte je toch even haar stem te kunnen horen?
Dit dus. Had t topic nog niet doorgelezenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:52 schreef rijsttafel het volgende:
Hoeveelste topic/post is dit al niet over jouw vriendinnetje?
Jezus, volgens mij heb je helemaal geen vriendinnetje, zoveel tijd heb je over om erover te typen. En dan ook nog zijken dat ze een paar minuten van je tijd opvraagt door te bellen....
Helaas gaat het wel snel als een verplichting voelen vaak.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Vind het wel redelijk normaal dat je als je verliefd bent iemand elke dag wil spreken. Al is het maar per sms, telefoon of msn. Het moet natuurlijk geen verplichting of vast iets worden, maar ik snap de behoefte wel.
Je kon het wel vervelend vinden om elkaar te sprekenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:58 schreef WvdL het volgende:
Ik hou er ook niet van.. hoe vaker ze mijn aandacht wil, hoe meer ik minder aandacht wil
Voor mij is als je mekaar 2-3x per week ziet, bellen/smsen overbodig.
Nu we samen wonen heeft me vriendin nog steeds wel eens de neiging overdag ook te bellen als ze een nieuwtje heeft.. waarvan ik denk, was dat zo belijngrijk9not) dat eht niet had kunnen wachten tot we mekaar weer zien?
Dat is helemaal irritant:quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:53 schreef MinderMutsig het volgende:
De jeugd van tegenwoordig... bellen zouden ze gek van worden maar dagelijks msn is OK?![]()
Als er ergens oeverloos nietszeggend gemekkerd wordt is het wel op msn.Doe mij dan maar ons dagelijkse maar vaak zeer kortdurende telefoontje. Kort, duidelijk, vijf minuten per dag, en als je uitgeluld bent hang je op en loop je niet het risico dat de ander na een kwartier of een half uur toch nog even door gaat zeuren 'omdat je toch beiden achter de pc zit'. Daar zou ik nou stapelgek van worden.
... voor jou.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:36 schreef La_Vita het volgende:
Wij zien elkaar een of twee weekenden per maand. Elke dag wel even een smsje en 'savonds bellen we vaak even.
Langste relatie die ik ooit heb gehad dus elkaar niet al te vaak zien werkt goed...
idd jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:06 schreef mirved het volgende:
Weet niet of je dit als serieuze relatie ziet. Maar straks zit je iedere dag op elkaars lip een paar uur lang. Als je nu al moeite hebt met een gesprekje per dag
Wie dan ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:13 schreef Jojoortje het volgende:
Met spreken als in MSNen, SMSen, dan ja.. Dan spreek ik mijn kerel iedere dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |