SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.overigens geloof ik de mensen van 'opgezocht nooit van gehoord' niet. Misschien ken je het nummer niet maar de band zou hier wel bekend mogen zijn.
quote:overigens geloof ik de mensen van 'opgezocht nooit van gehoord' niet. Misschien ken je het nummer niet maar de band zou hier wel bekend mogen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:10 schreef Felagund het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bartrid +1quote:
Sealquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:30 schreef bartrid het volgende:
En de voornaam van Henry Olusegun Olumide Adeola Samuel is?
Tikkie terugquote:
same herequote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Christoffer Cross?
Ik zie alleen een rood kruis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |