Herkenbaar verhaal.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:09 schreef iggyinthehouse het volgende:
in the wake of poseidon is dat
Staat bij mij ook onder een dikke stoflaag in de kast, ooit eens in een uitverkoop moment gekocht
quote:Het oorspronkelijke idee was een lied met een cowboy thema, maar na wijzigingen aan onder meer de songtekst was het resultaat funk. De opnames zijn gedaan in de Musicland Studios in München. De meeste instrumenten zijn doorzelf ingespeeld (bas, piano, gitaar en percussie op drum). Daarna bracht
zijn ideeën in.
was minder gecharmeerd van de funkstijl van het lied en voegde onder protest een drumloop toe, en
leverde bijdragen met zijn gitaar en met een Eventide harmonizer. De speciale effecten werden gemaakt door opnames van de piano- en gitaarlijnen achterstevoren af te spelen en door veel gebruik van de harmonizer. In de albumversie zit geen synthesizer.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
funkstijl-> another one bites the dust
NdbdbD = inderdaad van de vervolgvragen ...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:30 schreef Burnett het volgende:
another one bites the dust in the wind...
Idd.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je doet het er om, he?
Die is van dit label:
[ afbeelding ]
quote:Six centuries ago,
The last visitor from Earth entered my world.
Now, it’s your turn to feel that pain!
The gates are open!
Pain, anger, hate, fear, chaos, darkness, evil, Hell!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:03 schreef bigshadow het volgende:
Die ken ik nog wel! Toen was ik nog een deejah!
D-Devils - sixth gate
Oh, dat punt is helemaal terecht hoor. Ik zat nog met de artiest in mijn gedachten, maar kwam niet verder dan D-Gate. Iets met een klok en een klepel enzo...quote:
Nou, voor dat compliment doe ik het ook hoor!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:16 schreef iggyinthehouse het volgende:
Wel uberhaupt knap dat je wist wat ik bedoelde, dus voor mij mag je daar ook een punt voor krijgen
Godsamme, kreeg spontaan 'Falling Slowly' in m'n hoofd, maar kon niet op de bandnaam komen...quote:
quote:Teren Delvon Jones (born August 12, 1972 in Oakland, California)
quote:Cousin of seminal west coast rapper Ice Cube
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |