abonnement Unibet Coolblue
pi_85432210
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:00 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

sjongejongejonge. voor een "ex-zieligerd" ben je opeens wel op dreef he :') Gewoon smijten met beledigingen en anderen proberen klein te maken terwijl je niet eens precies waar je over hebt (gewoon erop los schieten dus), Hoe voelt dat, voelt dat goed om al je frustraties opgekropt omdat fokkers jou vroegah hebben uitgekauwd op anderen te uiten? Wat een kinderachtig jongetje ben je toch :D
_O-

Voor een ex-zieligerd? Toe toch, ik was nog niet half zo erg als jij.

En jij hebt het al zo vaak en vooral zo breed uitgemeten op FOK! dat ik precies weet waar ik het over heb. Namelijk over een mietje wat te schijterig is om wat aan zijn problemen te doen.

En nee, FOK!kers hebben mij helemaal niet uit gekauwd. Ik kan met de meesten prima worden.

Kneusje. :D
pi_85432246
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:02 schreef ShiroYasha het volgende:

[..]

Kom eens naar Enschede, ik ken een gehandicapte man van 34 (kan alleen zijn rechter vinger en wat spieren in zijn gezicht bewegen) die een vriendin van 17 heeft.
EEN VRIEND VAN FUCKING 17!!!!
die overigens 100% normaal is.

Ze is geen model, maar ook niet heel lelijk, gewoon een normale nederandse meid.

Als DIE gast een vriendin kan krijgen, kun jij dat.. BLIJKBAAR NIET :D _O-
Nee, maar wat hij heeft is veel erger hoor. Echt waar.

:')
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:05:56 #228
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85432292
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:02 schreef ShiroYasha het volgende:

[..]

Kom eens naar Enschede, ik ken een gehandicapte man van 34 (kan alleen zijn rechter vinger en wat spieren in zijn gezicht bewegen) die een vriendin van 17 heeft.EEN VRIEND VAN FUCKING 17!!!!
die overigens 100% normaal is.

Ze is geen model, maar ook niet heel lelijk, gewoon een normale nederandse meid.

Als DIE gast een vriendin kan krijgen, kun jij dat.. BLIJKBAAR NIET :D _O-
Enschede, de tyfus. Plaats jij nou maar eens een foto van die vermeende gast als bewijs. or shut up }:|
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_85432370
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:05 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Enschede, de tyfus. Plaats jij nou maar eens een foto van die vermeende gast als bewijs. or shut up }:|
Heel FOK! zit ook al maanden op een foto van jou te wachten als bewijs en die komt ook niet.

So shut up!!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:09:29 #230
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85432425
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:08 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Heel FOK! zit ook al maanden op een foto van jou te wachten als bewijs en die komt ook niet.

So shut up!!
Als hij beweert dat er iemand die nog net 1 vinger kan bewegen en een paar spieren in het gezicht maar wel een vriendin heeft. Wil ik het wel zien. Anders moet ie niet kankeren op mij. Snap je dat waterhoofd?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_85432436
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:05 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Enschede, de tyfus. Plaats jij nou maar eens een foto van die vermeende gast als bewijs. or shut up }:|
whoeps, foutje :) kan gebeuren.

Nadat er wel een miljoen x om een foto van jouw is gevraagd en je die nooit hebt gegeven, ga ik echt geen foto van deze man maken en die hier op het forum zetten.

Als je me toch niet gelooft, reageer dan ook niet.
Ik kan alleen zeggen dat het waar is.. ik geloofde het eerst ook niet, maar het is gewoon waar :D
pi_85432510
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:09 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als hij beweert dat er iemand die nog net 1 vinger kan bewegen en een paar spieren in het gezicht maar wel een vriendin heeft. Wil ik het wel zien. Anders moet ie niet kankeren op mij. Snap je dat waterhoofd?
Waterhoofd? _O-

Ik geloof eerder dat die gozer in een rolstoel een vriendin heeft dan dat jij zo erg bent. Met je schilferbekkie.
pi_85432758
Komt wel vaker voor, dat iemand uit de verpleging verliefd word op de persoon die ze moet verzorgen, als je zoveel met iemand omgaat en die persoon goed leert kennen, is uiterlijk dus blijkbaar GEEN issue voor sommige mensen!

Je kunt binnen blijven en jezelf haten, of mensen ontmoeten en een aardige meid leren kennen die je mag om wie je bent ^O^ (moet ik er wel bij zeggen, als je zo zeikt en zielig doet, wil niemand je hebben :D )

Er is geen enkel excuus voor jou, jij houdt jezelf tegen, en dat is gewoon.. 100% Schenkstroop :s)
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:25:36 #234
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85433112
Nee, dat is gewoon 100% bashen en jezelf een held vinden. Maar je moet eens met bewijs komen van die gast met 1 vinger en een paar spiertjes in zn gezicht met vriendin.. Anders loop je gewoon lollig te doen op een serieuze kwestie terwijl je zelf wel alles hebt gehad in het leven. En dus niet weet waar je over praat.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_85433219
Lelijke mensen krijgen nou eenmaal moeilijker een vriendin, moeten meer moeite doen en moeten vaak met minder genoegen nemen.
pi_85433230
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Nee, dat is gewoon 100% bashen en jezelf een held vinden. Maar je moet eens met bewijs komen van die gast met 1 vinger en een paar spiertjes in zn gezicht met vriendin.. Anders loop je gewoon lollig te doen op een serieuze kwestie terwijl je zelf wel alles hebt gehad in het leven. En dus niet weet waar je over praat.
Maak niet zoveel aannames..

Zullen we anders een foto ruilen? kan ik jullie vergelijken :) moet ik wel eerst toestemming aan hem vragen..
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:29:21 #237
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85433265
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:09 schreef ShiroYasha het volgende:

[..]

whoeps, foutje :) kan gebeuren.

Nadat er wel een miljoen x om een foto van jouw is gevraagd en je die nooit hebt gegeven, ga ik echt geen foto van deze man maken en die hier op het forum zetten.

Als je me toch niet gelooft, reageer dan ook niet.
Ik kan alleen zeggen dat het waar is.. ik geloofde het eerst ook niet, maar het is gewoon waar :D
En naast jou kent de helft van de fokkers altijd een nog zieliger geval waar je nooit ene plaatje van ziet. Waarom ik het niet geloof is omdat dit typisch Lollig Hollands gedrag is. Andermans problemen vergelijken met een fictief nog ergere situatie en dan doen alsof er dus niks aan de hand is.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_85433448
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:29 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

En naast jou kent de helft van de fokkers altijd een nog zieliger geval waar je nooit ene plaatje van ziet. Waarom ik het niet geloof is omdat dit typisch Lollig Hollands gedrag is. Andermans problemen vergelijken met een fictief nog ergere situatie en dan doen alsof er dus niks aan de hand is.
Van jou zien we anders ook geen plaatje dus waarom zouden we jou wel geloven?
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:37:24 #239
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85433632
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:33 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Van jou zien we anders ook geen plaatje dus waarom zouden we jou wel geloven?
Geloof maar wat je wilt. Maar kom niet met bullshit verhalen van 'dat je wel iemand kent die het zoooo erg heeft dus schenkstroop moet niet zeuren'. Het geeft eigenlijk aan dat je anderen niet serieus neemt. Omdat je zelf in een goed beschermd wereldje leeft waardoor je niet kan voorstellen dat er personen bestaan die het echt heel meoilijk hebben in het leven.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  Forum Admin woensdag 18 augustus 2010 @ 13:38:28 #240
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_85433681
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:37 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Geloof maar wat je wilt. Maar kom niet met bullshit verhalen van 'dat je wel iemand kent die het zoooo erg hebt dus schensktroop moet niet zeuren'. Het geeft eigenlijk aan dat je anderen niet serieus neemt. Omdat je zelf in een goed beschermd wereldje leeft waardoor je niet kan voorstellen dat er personen bestaan die het echt niet breed hebben in het leven.
Ik voel je pijn, mensen begrijpen mijn hoogsensitieve hyperintelligentie ook niet
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_85434196
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:37 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Geloof maar wat je wilt. Maar kom niet met bullshit verhalen van 'dat je wel iemand kent die het zoooo erg heeft dus schenkstroop moet niet zeuren'. Het geeft eigenlijk aan dat je anderen niet serieus neemt. Omdat je zelf in een goed beschermd wereldje leeft waardoor je niet kan voorstellen dat er personen bestaan die het echt heel meoilijk hebben in het leven.
Ik geloof best dat er personen zijn die het moeilijk hebben in het leven, maar jij wilt het ook graag moeilijkk hebben. En je moet inderdaad ook niet zeuren, je moet eens wat gaan doen. Altijd dat eeuwige :'( Ik ben zo zielig want ik ben een lelijke schilferdende Chinees. Het is zo erg , het sneeuwt bij mij het hele jaar. :'(

Je weet dat het zo is. Je wilt/kunt er blijkbaar niks aan doen, probeer er dan maar mee te leven in plaats van elke keer te janken. Heel FOK! kotst je uit en iedereen weet van te voren dat riedeltje van jou. Alleen newbies willen nog wel eens aardig tegen je doen, want ze weten niet dat jij een zure verbitterde miet bent.
Een schijtluis die niets van zijn leven maakt want het kan zogenaamd allemaal niet.
Je durft niet, dat is het.
pi_85434494
TS is dik

quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Net in Amsterdam geweest bij de Mac aan het begin van de nieuwendijk:

Big tasty 3.95
I (L) Ruben N
Het Dikkeman adoratietopic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 13:59:40 #243
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_85434534
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En jij grijpt zo'n Schenkstroop-topic iedere keer maar al te graag aan om hem op zijn verkeerde aanpak te wijzen, want ooit was jij er net zo aan toe maar kijk vooral eens hoe je jouw negatieve gemoedstoestand hebt weten te draaien.

Het moet ook een keer doordringen dat Schenkstroop er niets aan heeft om dit steeds te horen. Deze aanpak werkt kennelijk niet.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_85434612
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:59 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

En jij grijpt zo'n Schenkstroop-topic iedere keer maar al te graag aan om hem op zijn verkeerde aanpak te wijzen, want ooit was jij er net zo aan toe maar kijk vooral eens hoe je jouw negatieve gemoedstoestand hebt weten te draaien.

Het moet ook een keer doordringen dat Schenkstroop er niets aan heeft om dit steeds te horen. Deze aanpak werkt kennelijk niet.
Je kunt mij veel verwijten maar zo erg als hij ben ik er nooit aan toe geweest. :{w

En welke aanpak? Hij pakt helemaal niks aan.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:03:19 #245
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_85434677
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:01 schreef RealZeus het volgende:
Je kunt mij veel verwijten maar zo erg als hij ben ik er nooit aan toe geweest. :{w
Waarom moet dat vergeleken worden? Is het een wedstrijd dan?
quote:
En welke aanpak? Hij pakt helemaal niks aan.
Zijn keuze. Iedereen heeft recht op zijn eigen probleem.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_85434715
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:03 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Waarom moet dat vergeleken worden? Is het een wedstrijd dan?
[..]

Zijn keuze. Iedereen heeft recht op zijn eigen probleem.
Jij beweert dat ik er net zo aan toe was.


Dat klopt, maar om nou een paar keer per week hetzelfde verhaal te herhalen zonder dat het ooit verandert.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:05:10 #247
308749 DroefSnor
De droevigste snor van NL
pi_85434741
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:13 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

. <---------------------------- (vanwege behoud van de privacy verkleind)
Lekker wijf! ^O^
Op zondag 19 september 2010 12:02 schreef Panzermaus het volgende:
Inderdaad, ik rolde vier keer uit mijn rolstoel van het lachen.
pi_85434745
Schenkstroop, luister.
Let goed op he.

Zoek zo'n anime-gehyped Nederlands forum op. Meld je aan, zeg dat je een vrijgezelle aziaat bent. De rest gaat vanzelf.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:06:37 #249
303973 Schenkstroop.
De Echte! sinds 1985
pi_85434804
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 20:17 schreef Penisbaard het volgende:
Gewoon doen godverdomme, wat heb jij nou te verliezen.
Toch maar de stoute schoenen aangetrokken en naar haar toe tegaan.
LEkker geneukt!
bedankt voor de steun. ^O^
Jesse ventura: "I don't like what Global Warming is doing .. (because) I don't like Cap and trade. Cap and trade is simply a fraud. It only allows for the polluter to buy his way out of polluting. And that's no real solution now is it?"
pi_85434850
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:06 schreef Schenkstroop. het volgende:

[..]

Toch maar de stoute schoenen aangetrokken en naar haar toe tegaan.
LEkker geneukt!
bedankt voor de steun. ^O^
_O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')