Kan niet aan de hittegolf hebben gelegen. Ga terugquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb net een zak Maltesers gekocht, maak ik hem open, zijn ze allemaal wit uitgeslagen en aan elkaar gekleefd.
Shell is al dicht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kan niet aan de hittegolf hebben gelegen. Ga terug
quote:Ik heb vandaag een zak Maltesers gekocht, toen ik deze zojuist open maakte trof ik een zak vol met wit-uitgeslagen en aan elkaar klevende Maltesers aan. Wellicht zijn ze nog eetbaar, maar het nodigt niet uit tot eten, vandaar dat ik nu zit met een volle zak niet-aantrekkelijke Maltesers.
Nee, heb wel gepint.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maak een foto, foto's helpen. Heb je een aankoopbon?
Enquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
JONGENS JONGENS IK HEB NET GEBASKETBALD!!!!
Zoiets!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
Renren werkt bij de klachtenafdeling van de Malthesers namelijk
Jum.quote:
Mijn zusje had laatst een halve doos met koekjes gekregen omdat ze geklaagd had over t feit dat er te weinig kandij over de ontbijtkoek zat...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:17 schreef Goddelijker het volgende:
Ben benieuwd of ik er nog iets van hoor.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn zusje had laatst een halve doos met koekjes gekregen omdat ze geklaagd had over t feit dat er te weinig kandij over de ontbijtkoek zat...
Da's veelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:19 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn zusje had laatst een halve doos met koekjes gekregen omdat ze geklaagd had over t feit dat er te weinig kandij over de ontbijtkoek zat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |