Zaterdag eind vd dag examen, en wordt in duitsland gedaan dus geen mondelingquote:Op donderdag 9 september 2010 20:19 schreef vannelle het volgende:
Ik vond vooral het mondeling lastig.
Kwam vooral omdat ik heel matig voorbereid was en had het een beetje lastig bij sommige detailvragen die ik met iets meer leren best had kunnen weten.
Ik heb buiten de 3 dagen school de map nét niet 1 keer compleet doorgelezen dus als je er een beetje tijd in steekt moet het makkelijk gaan!
Theoretisch was een makkie, foute antwoorden wegstrepen en de goede blijft over.
(Al kun je beter eerst zelf een antwoord bedenken en dan pas kijken of dat antwoord in het rijtje staat....)
Wanneer heb je examen?
Dan gaat het helemaal goed komen!quote:Op donderdag 9 september 2010 20:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zaterdag eind vd dag examen, en wordt in duitsland gedaan dus geen mondelingvd 30 vragen mag je er 5 fout hebben
Dan mankeer je wel wat hoor, om hem haaks om te willen trekken in een grasveldjequote:Op donderdag 9 september 2010 21:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Die zal het wel even flink warm hebben gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik doelde meer op wat hij vervoert, lees maar eens wat er op z'n trailer staat.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan mankeer je wel wat hoor, om hem haaks om te willen trekken in een grasveldje
is dat glasbak die aan de hendels van de autolaadkraan staat te rukkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:26 schreef glasbak het volgende:
http://www.l1.nl/popups/m(...)_lsvideoId/1_3679069
Even doorspoelen naar 3:17
neequote:Op vrijdag 10 september 2010 19:42 schreef densmee het volgende:
[..]
is dat glasbak die aan de hendels van de autolaadkraan staat te rukken
Hard in de remmen en een kapotte ABS op de trailer? Ik heb het zelf ook wel eens gehad dat ik nog wilde remmen voor een stoplicht en ik de achterkant van mijn trailer naar links zie gaan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:02 schreef Iuc het volgende:
Hoi
Hoe kan die wagen nou opeens zo gaan scharen?
Zat die te slapen ofzo en schrok de chauffeur van de auto's aan de andere kant van de weg?
Rare actie iig
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:18 schreef Redbaron het volgende:
ADR gehaald, 0fout!
Was een piece of cookie
quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:18 schreef Redbaron het volgende:
ADR gehaald, 0fout!
Was een piece of cookie
gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:18 schreef Redbaron het volgende:
ADR gehaald, 0fout!
Was een piece of cookie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |