Niet zo heel gek natuurlijk. Als ik voor lowlands etickets van een pool zou kopen zou ik ook zoiets regelenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:30 schreef maok het volgende:
Ik heb een aantal weken geleden een e-ticket voor een festival in Polen verkocht (omdat ik niet meer kon gaan) aan een Poolse jongen. Was over en weer wel een kwestie van vertrouwen. Vanuit mijn kant dat ik het geld zou krijgen aangezien overmaken vanuit Polen een aantal dagen duurt en het festival dan al voorbij was en vanuit zijn kant dat het ook echt een geldig ticket was. Die jongen was al eerder opgelicht. Uiteindelijk heb ik toen in vertrouwen eerst het ticket gemaild (zodat hij het nummer kon controleren als echt ticket) en heeft hij daarna pas het geld overgemaakt. Ik had inderdaad een aantal dagen laten mijn geld en hij is naar het festival geweest.
Heeft heel wat mailtjes over en weer gekost voor we het allebei helemaal vertrouwden. Maar goed ik had weinig te verliezen aangezien ik anders het ticket ook weg kon gooien. Wel vervelend dat je vertrouwen zo wordt geschaad door het relatief kleine aantal oplichters tussen de echte verkopers en kopers.
Daar hadden ze het trouwens wel beter geregeld dan bij LL. Een e-ticket moest op naam gezet worden en je kwam alleen binnen na je te hebben geïdentificeerd. Ik moest dus het ticket op zijn naam zetten. Zo wist hij zeker dat er niet iemand voor hem bij de kassa kon komen met hetzelfde ticket. (en kon hij het dus ook niet kon doorverkopen om winst te maken oid)quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet zo heel gek natuurlijk. Als ik voor lowlands etickets van een pool zou kopen zou ik ook zoiets regelen
Nee nee, wij hebben ze bij iemand thuis aan de deur gekochtquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:49 schreef Roguee het volgende:
[..]
Toevallig een e-ticket en een gewoon kaartje? Die hebben wij nml verkocht bij de ingang vrijdag
Omdat er nog geen wetten zijn die die zwarthandel effectief aan kunnen pakken....quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:21 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Nee nee, wij hebben ze bij iemand thuis aan de deur gekochtZijn ff heen en weer gereden en toen hadden we tickets. Waren beide e-tickets, maar dat was overduidelijk wel een echte lowlands bezoeker die zelf gewoon niet kon gaan.
Overigens snap ik niet dat ondanks al het gezeur om zwarthandel en doorverkopen van je tickets het nog wel mogelijk is om vlak voor de ingang je ticket te verkopen.
Als ik zou willen gaan, zou ik dat ook best aandurven hoor. Genoeg mensen die op het laatste moment een uitvaller hebben en allang blij zijn dat ze nog wat krijgen voor het andere kaartje.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
Zijn er echt mensen die voor de poort van LL wachten op een kaartje?
Joh, elke keer als ik naar een uitverkocht concert wandelde werd ik diverse malen aangesproken door mensen die mijn kaartjes wilden kopenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
Zijn er echt mensen die voor de poort van LL wachten op een kaartje?
spelerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:58 schreef P8 het volgende:
Allemaal mensen die vet geboeid zijn door dit topic en ik kan niet eens vertellen of het gelukt is![]()
Ik zag twee chicks lopen met een bordje "ticket wanted". Toen heb ik die twee dus de tickets gegeven. Aangezien zij geen man van tegen de 60 in het groepje hadden, waren ze een stuk eerder bij de ingang dan ons. Ik heb ze echter niet terug zien lopen dus ik vermoed dat het gelukt is.
Lekker suf!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:58 schreef P8 het volgende:
Allemaal mensen die vet geboeid zijn door dit topic en ik kan niet eens vertellen of het gelukt is![]()
Ik zag twee chicks lopen met een bordje "ticket wanted". Toen heb ik die twee dus de tickets gegeven. Aangezien zij geen man van tegen de 60 in het groepje hadden, waren ze een stuk eerder bij de ingang dan ons. Ik heb ze echter niet terug zien lopen dus ik vermoed dat het gelukt is.
Pff, had je met twee gratis kaartjes dan niet tenminste nog een telefoonnummer kunnen scoren om te checken of het gelukt is?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:58 schreef P8 het volgende:
had ik inderdaad kunnen doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:00 schreef Joachim het volgende:
[..]
Pff, had je met twee gratis kaartjes dan niet tenminste nog een telefoonnummer kunnen scoren om te checken of het gelukt is?
Suf? Hoe cool is het als je gewoon 2 gratis kaartjes in je klauwen geduwd krijgt.quote:
Lees het topic anders even...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Suf? Hoe cool is het als je gewoon 2 gratis kaartjes in je klauwen geduwd krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |