Eens Ts!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:40 schreef julian6 het volgende:
Het zal erg moeilijk worden om mensen te vinden die dit willen proberen, maar ze moéten er gewoon zijn. Heel veel succes met dit plan TS
en dat die gasten die je genaaid hebben hun benen mogen breken op LL.
Het zijn E-tickets dus het gaat om de barcode.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:51 schreef RickoKun het volgende:
maar ik snap em niet, die lui hebben tickets en jullie nu ook ofwa?
Die andere lui dus want die gaan vast meteen op donderdag ofzo heen terwijl TS dan moet wachten bij de ingang voor mensen die kaartjes willen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het zijn E-tickets dus het gaat om de barcode.
Bij de ingang scannen ze die, dan gaat ie uit het systeem en kom je er niet mee binnen. Dus wie het eerst met de geprinte versie van die code daar is...
Kan je niet lezen? Daarom probeert hij ze hier te slijten aan iemand die in de mogelijkheid is om donderdag zo vroeg mogelijk te gaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die andere lui dus want die gaan vast meteen op donderdag ofzo heen terwijl TS dan moet wachten bij de ingang voor mensen die kaartjes willen?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die andere lui dus want die gaan vast meteen op donderdag ofzo heen terwijl TS dan moet wachten bij de ingang voor mensen die kaartjes willen?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:59 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Kan je niet lezen? Daarom probeert hij ze hier te slijten aan iemand die in de mogelijkheid is om donderdag zo vroeg mogelijk te gaan.
Dat en toffe actie...quote:
huh? Het zijn e-tickets dus hij kan je ze gewoon mailen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:14 schreef Kidney_bean01 het volgende:
jammer dat ik niet in de buurt woon, anders zou ik het zo doen!!! Ik vis namelijk steeds naast het net met kaarten voor deze Lowlands editie
het gaat er toch om er zo vroeg mogelijk te zijn, die mogelijkheid moet je wel hebbenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:37 schreef julian6 het volgende:
[..]
huh? Het zijn e-tickets dus hij kan je ze gewoon mailen.
natuurlijk, ik ben voor de gezelligheid, maar als je zoals ik geen kaartje hebt, van ver moet komen, en er niet aan moet denken dat je bij de poort komt en dan hoort 'sorry, deze streepjescode is net twee man voor je gebruikt, je komt er niet' bij wijze van spreken, dan is dat behoorlijk k*t zeg maar. Als je bij Lowlands in de buurt woont is het niet zo'n ramp, kan je gewoon even heen en weer gaan als het niet gelukt is. Misschien nog betere optie is inderdaad dat iemand het doet die al kaarten heeft, die loopt in elk geval niet het risico voor niets daar gestaan te hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:29 schreef julian6 het volgende:
Als je geen auto tot je beschikking hebt kan toch de nachttrein pakken en daar 6 uur bivakkeren tot het een beetje gezellig wordt voor die poort? Je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |