abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85421140
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 00:37 schreef julian6 het volgende:

[..]

huh? Het zijn e-tickets dus hij kan je ze gewoon mailen.
het gaat er toch om er zo vroeg mogelijk te zijn, die mogelijkheid moet je wel hebben
pi_85421709
Als je geen auto tot je beschikking hebt kan toch de nachttrein pakken en daar 6 uur bivakkeren tot het een beetje gezellig wordt voor die poort? Je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk.
pi_85424662
Al heb je wel een kaartje kun je toch proberen met die e-tickets binnen te komen?

Het gaat er toch om dat die oplichters er niet in kunnen? dan kun je je eigen kaarten alsnog verpatsen aan vrienden/kennissen.
pi_85425462
Dit moet ik even volgen. :D
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_85425742
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 01:29 schreef julian6 het volgende:
Als je geen auto tot je beschikking hebt kan toch de nachttrein pakken en daar 6 uur bivakkeren tot het een beetje gezellig wordt voor die poort? Je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk.
natuurlijk, ik ben voor de gezelligheid, maar als je zoals ik geen kaartje hebt, van ver moet komen, en er niet aan moet denken dat je bij de poort komt en dan hoort 'sorry, deze streepjescode is net twee man voor je gebruikt, je komt er niet' bij wijze van spreken, dan is dat behoorlijk k*t zeg maar. Als je bij Lowlands in de buurt woont is het niet zo'n ramp, kan je gewoon even heen en weer gaan als het niet gelukt is. Misschien nog betere optie is inderdaad dat iemand het doet die al kaarten heeft, die loopt in elk geval niet het risico voor niets daar gestaan te hebben.

Ik blijf deze actie ook volgen, hoop dat het lukt! :D

en natuurlijk ook namens mij gecondoleerd!
pi_85428053
Gecondoleerd.

Ook als je van ver moet komen dan kun je het prima proberen. Je gooit een tent en slaapzak in 1 tas en daar ga je mee lopen. Red je het niet, dan kun je naar huis, heb je alleen maar voor niets een stuk gereden. Daarnaast is de rij sowieso altijd gezellig, dus zo'n ramp is het niet. Als je het wel red dan haal je de rest van je spullen uit de auto en loop je nog eens.

Lijkt me zeker de moeite waard voor iemand om te proberen, zeker als je nog geen tickets hebt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_85429747
Meesterlijke actie: Tip: laat juist mensen met een echt ticket die heel vroeg gaan die kaarten gebruiken, als ze dan binnenkomen kunnen ze hun eigen e-ticket nog weggeven aan iemand hier of aan vrienden.
Werkt het niet dan is er ook geen man overboord want dan heeft diegene zijn eigen ticket nog. Ik kan er niet vroeg heen dus dat heeft geen zin, maar misschien een tip voor iemand anders.
*geen dank*

edit: hehe ooh was niet de eerste met dit idee
<a href="http://www.savale.nl" target="_blank" rel="nofollow">savale.nl</a>
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:09:25 #58
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_85430289
TS kloon geilt gewoon op veel slijmmail in zijn mailbox.
Ik geloof er geen kloten van dat iemand zo stom kan zijn om e-tickets voor betaling te verzenden via een marktplaatsdeal.

Kan net zo goed een wraakactie van een verbroken relatie zijn.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_85446008
Leuke actie, succes :D
pi_85446258
als niemand ze wil hebben, doe ze mij maar. Ik heb sowieso al twee kaarten en als dit geen hoax is dan verlies ik er dus niks mee. Ik verwacht voor 12 uur in Biddinghuizen aan te komen.
Extremistisch gematigd.
pi_85446356
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:05 schreef P8 het volgende:
als niemand ze wil hebben, doe ze mij maar. Ik heb sowieso al twee kaarten en als dit geen hoax is dan verlies ik er dus niks mee. Ik verwacht voor 12 uur in Biddinghuizen aan te komen.
Maar je hebt er al 2, dus 2 kaarten blijven sowieso ongebruikt of? :s
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_85446610
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:05 schreef P8 het volgende:
Je bent nog steeds de eerste. Als er geen anderen meer komen stuur ik ze vanavond naar jou. Moet je me nog wel even je email geven. Ik hoop wel dat je ze ook echt gaat gebruiken want anders zou dat jammer zijn. Als je binnen bent heb je nog twee kaarten over en die kun je verkopen of anders.

Vind het wel grappig wat er allemaal gezegd word en ik snap het ook wel maar mensen dit zijn echt reguliere kaarten dus doe gewoon. Er is niets te verliezen, slechts te winnen! Laten we allemaal hopen dat je eerder bent dan die andere gasten! En we willen foto's zien. :)
  woensdag 18 augustus 2010 @ 19:20:48 #63
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_85446748
Yes! Succes \o/
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
pi_85446929
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:17 schreef lowlandskaarten het volgende:

[..]

Je bent nog steeds de eerste. Als er geen anderen meer komen stuur ik ze vanavond naar jou. Moet je me nog wel even je email geven. Ik hoop wel dat je ze ook echt gaat gebruiken want anders zou dat jammer zijn. Als je binnen bent heb je nog twee kaarten over en die kun je verkopen of anders.

Vind het wel grappig wat er allemaal gezegd word en ik snap het ook wel maar mensen dit zijn echt reguliere kaarten dus doe gewoon. Er is niets te verliezen, slechts te winnen! Laten we allemaal hopen dat je eerder bent dan die andere gasten! En we willen foto's zien. :)
Wat ik ook kan doen is slechts 1 kaartje gebruiken. Op die manier (als het lukt) zullen die twee in een behoorlijke kutsituatie komen })
Wat doe je als je vriend wel door mag lopen en jij niet? Of andersom })
Extremistisch gematigd.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 19:27:14 #65
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_85446967
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:26 schreef P8 het volgende:

[..]

Wat ik ook kan doen is slechts 1 kaartje gebruiken. Op die manier (als het lukt) zullen die twee in een behoorlijke kutsituatie komen })
Omg! :')
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 19:27:26 #66
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_85446976
hahahaha wat een actie!!!!
pi_85447078
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:09 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Maar je hebt er al 2, dus 2 kaarten blijven sowieso ongebruikt of? :s
Inderdaad.

Wat ik zeg tegen die lui in de binnenkomst hal is ongeveer wat de TS ook zei:
"Een vriend van me zou samen met zijn vriendin ook gaan, maar dankzij een sterfgeval moest hij de tickets verkopen. Nu hebben deze kopers mijn maat genaaid en ik gun deze klootzakken geen gratis lowlands. Ik hoop dat ik hier eerder ben dan hun etc. etc."
Als bewijs laat ik ze zien dat ik twee legitieme tickets heb. Waarom zou ik over zoiets liegen O-) :')
Extremistisch gematigd.
pi_85448869
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:26 schreef P8 het volgende:

[..]

het wordt alleen maar toffer! :D

Ik hoop dat in elk geval dat iemand het doet, want het zou zonde zijn als die oplichters op het terrein weten te komen! :{w
  woensdag 18 augustus 2010 @ 20:39:44 #69
307187 Guidodon
Mother puncher
pi_85449785
ik volg
Spiraling up through the crack in the sky. Leaving material world behind.
Mastodon - the Czar
pi_85450029
TIP: geef de kaarten weg aan iemand met een smartphone die de lowlands app (lowlands mobile guide) heeft waarmee je de rij kunt skippen.

succes!
pi_85451209
TS, je hebt PM
Extremistisch gematigd.
pi_85455038
En van mij ook :Y
pi_85455529
Wel foto's maken :D
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:45:18 #74
30785 Syndicate
Pure euphoria!
pi_85456679
Ik ben echt benieuwd naar de afloop hiervan! Al hoop ik eigenlijk dat je er iemand blij mee maakt die nog géén kaarten heeft!
Henry darling! Mary told me the police are looking for you. What have you done?
If you must know, ACID!
Op donderdag 10 maart 2011 00:44 schreef -Will- het volgende:
*-Will- wil later wel een house met een garage in de jungle
pi_85457108
cool! tvp voor de afloop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')