Ik heb even gekeken in die folder en er is nou echt helemaal niets bij waarvan ik watertanden ga.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken in die folder en er is nou echt helemaal niets bij waarvan ik watertanden ga.
nopequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken in die folder en er is nou echt helemaal niets bij waarvan ik watertanden ga.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
Hela, gefeliciteerd, Freecell! Leuk! Ik weet nog dat 'ie net geboren was en jij op zondagavond echt in no time weer online was
zoiets staat mij ook bij jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
Hela, gefeliciteerd, Freecell! Leuk! Ik weet nog dat 'ie net geboren was en jij op zondagavond echt in no time weer online was
Haha das ook prima tochquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:06 schreef freecell het volgende:
[..]Om een uur of 11 pas toch?
Toen wassie er al 3,5 uur
We vieren het niet vandaagLeander leeft al 3 dagen in de leugen dat hij al twee is
Vandaag is een gewone dag
Dat mag niet van mijn 'geloof'. Wel achteraf vieren, maar nooit vooraf.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:06 schreef freecell het volgende:
We vieren het niet vandaagLeander leeft al 3 dagen in de leugen dat hij al twee is
Vandaag is een gewone dag
ik feliciteer niemand vooraf en wil ook niet vooraf gefeliciteerd worden met iets.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat mag niet van mijn 'geloof'. Wel achteraf vieren, maar nooit vooraf.
Wij vieren het vaak in het weekend waar de verjaardag het dichtst bij isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat mag niet van mijn 'geloof'. Wel achteraf vieren, maar nooit vooraf.
dat dus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:11 schreef DarkElf het volgende:
ik feliciteer niemand vooraf en wil ook niet vooraf gefeliciteerd worden met iets.
eerst t maar eens halen, dan feliciteren
ja zo heet dat ja!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:15 schreef golfer het volgende:
[..]
dat dus.
In het Jiddisch noemen ze dat vooraf feliciteren: beschriën.
(zoiets als de goden verzoeken...)
Waar hebben ze je allemaal gefilmd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:30 schreef Braamyo het volgende:
zow... terug van opnames maken![]()
veul te lang in de auto gezeten voor zoiets
Loopt dat bij jou via een agent of regel je het zelf allemaal?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:
ik word ineens 3x gebeld op een dag voor boekingen. a.s. donderdag in Meppel choreo, blijven slapen en vrijdag terug.
zaterdag misschien in Markelo en verder over een week promotiewerk (geen dansen) voor UIT! in Den Haag (gemeente Den Haag die uitgaan ofzo promoot, krijg het hele verhaal nog te horen).
promowerk wordt zwaar, 5x in 2 weken en zal ook middagen vrij nemen van notenfabriek maar krijg natuurlijk wel betaald
Na, je mag niet filmen op kazernesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar hebben ze je allemaal gefilmd?
Ook aan het werk in de YPR?
Je hebt jezelf geprofileerd als een echte player, bedoel je?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:41 schreef Braamyo het volgende:
Wat ik op voorhand wel kwijt wil voor iedereen die straks naar de uitzending kijktneem het echt met een flinke kilo zout !
Jah was opzich wel leuk, ging allemaal heel vlot. Zeker als ik zo'n andere dude zag waar een 2e camera man echt lieries gek van werd omdat er echt helemaal niks uit zijn kandidaat kwamquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:
hha hoe was het Braam?
Gefeliciteerd FC!
ik word ineens 3x gebeld op een dag voor boekingen. a.s. donderdag in Meppel choreo, blijven slapen en vrijdag terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neej maar ik kreeg drie scripts van filmpjes op voorhand waar ik er 2 uit moest kiezen.... dus dan werk je met wat je hebt... ipv dat wat jou het beste lijkt.... alhoewel ik zou gauw ook weinig anders leuks weet....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt jezelf geprofileerd als een echte player, bedoel je?
meestal via agent, soms word ik zelf benaderd en dan benader ik mijn agentquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Loopt dat bij jou via een agent of regel je het zelf allemaal?
wel fijn 3 opdrachten in een middag gescoord!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
meestal via agent, soms word ik zelf benaderd en dan benader ik mijn agent
jammer dat het vooraf al allemaal is besproken. zelfs reality-tv is nepquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Neej maar ik kreeg drie scripts van filmpjes op voorhand waar ik er 2 uit moest kiezen.... dus dan werk je met wat je hebt... ipv dat wat jou het beste lijkt.... alhoewel ik zou gauw ook weinig anders leuks weet....
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wel fijn 3 opdrachten in een middag gescoord!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
jammer dat het vooraf al allemaal is besproken. zelfs reality-tv is nep
jaa had je niet kunnen bedenken hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:51 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Dus we worden soms genept op de TV?
Nee toch?
Nee, ik geloof het nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
trouwens dat TARAraboemdiejee; heeft ie dat van het liedje "Rosemarie" van de Zware Jongens? als ik die naam zie denk ik daar gelijk aan
geniet er maar van meis ! ik ga zo ook onder de douche !quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:54 schreef DarkElf het volgende:
tijd voor een lekker warm bubbelbadje..
Tara zit al sinds 1999 (BB1) op Fok! en die Zware jongens hebben pas 10 jaar later dat liedje uitgebracht. Ik denk het dus ook niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
trouwens dat TARAraboemdiejee; heeft ie dat van het liedje "Rosemarie" van de Zware Jongens? als ik die naam zie denk ik daar gelijk aan
Oh my. Doet Braam daar aan mee?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
Braam, denk je dat het filmpje van dien aard is dat je enigzins kans maakt dat je na een paar eliminaties toch nog uit 2 of meer (normale!) vrouwen kunt kiezen aan het eind?
Jou een keer gezien hebbende, denk ik dat je in ieder geval niet grandioos wordt weggedrukt aan het begin. Of ben je kleiner dan Eddy Zoey?
Heb je mij een keer gezien dan? Eddy zoey versla ik ruim met 1,4 centimeterquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
Braam, denk je dat het filmpje van dien aard is dat je enigzins kans maakt dat je na een paar eliminaties toch nog uit 2 of meer (normale!) vrouwen kunt kiezen aan het eind?
Jou een keer gezien hebbende, denk ik dat je in ieder geval niet grandioos wordt weggedrukt aan het begin. Of ben je kleiner dan Eddy Zoey?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:02 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Heb je mij een keer gezien dan? Eddy zoey versla ik ruim met 1,4 centimeterDus ik ben bang dat het van het soort schoenen afhangt
![]()
Nouja, ik duim voor je en hoop dat je de keuze hebt uit veel vrouwen aan het eind.quote:De fimpjes is gewoon heel moeilijk, nieuw seizoen met nieuwe dames... dus echt inschatten kan ik het niet. Als ze van een beetje humor met een knipoog houden, dan ja, anders... endex !
Je moet ons wel tijdig aangeven wanneer het wordt uitgezonden, want als het tijdens de vakantie van B. en mij is wil ik wel de DVD-recorder geprogrammeerd hebben staan om het later nog eens terug te zien.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:02 schreef Braamyo het volgende:
Heb je mij een keer gezien dan? Eddy zoey versla ik ruim met 1,4 centimeterDus ik ben bang dat het van het soort schoenen afhangt
De fimpjes is gewoon heel moeilijk, nieuw seizoen met nieuwe dames... dus echt inschatten kan ik het niet. Als ze van een beetje humor met een knipoog houden, dan ja, anders... endex !
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil ook in badLijf doet pijn op allemaal stomme plekken; m'n goeie minst slechte knie, m'n 'andere' bil, onder m'n ribben links
Boehoe
![]()
Maar: nog 1 dagje werken en dan ben ik vrij
quote:
Normale vrouwen? In TMO?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
wie nog meer niet? had je je verstopt dan of ben je zó klein?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
En GVD waarom weet niemand meer dat ik aanwezig was bij de High Tea meet in februari?
Ik heb je echt niet over het hoofd gezien hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
En GVD waarom weet niemand meer dat ik aanwezig was bij de High Tea meet in februari?
We hebben er geen foto's van gezien!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
Annie dacht dat je aan 2 voor 12 bij de VARA zou meedoen met een maat van je uit het leger.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je al lang genoeg meelas om verwachtingen te hebben van mij
Ik weet t nog!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb me heilig voorgenomen dat als er een of meer vrouwen overblijven waarvan ik niet onmiddelijk denk 'wow wat is zij leuk' dat is ze gewoon allemaal achter elkaar wegdruk en alleen wegloop....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Nouja, ik duim voor je en hoop dat je de keuze hebt uit veel vrouwen aan het eind.![]()
Laat aure dit niet lezen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Normale vrouwen? In TMO?Man, dat zijn echt vreemde meiden joh
Wat die ook aan hebben! Sommigenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
ken er een paar uit de danswereld. was vooral aan het begin. die zijn zo.. eh... spontaan maar wel met airquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh, da's wel een goeie eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik heb me heilig voorgenomen dat als er een of meer vrouwen overblijven waarvan ik niet onmiddelijk denk 'wow wat is zij leuk' dat is ze gewoon allemaal achter elkaar wegdruk en alleen wegloop....![]()
Maar harstikke bedankt voor je support
Nee, denk t niet. Had er gister en vanmorgen geen last van. Komt denk ik van iets op werk? Of van het werken zelfquote:
Peetje niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wie nog meer niet? had je je verstopt dan of ben je zó klein?
Tough luck, babe.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
We hebben er geen foto's van gezien!
Een kleine graai uit de mannenregels:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wijt het allemaal aan vrijetijds-dementie en teveel drankquote:
Ze hebben gewoon aan wat in de laatste Cosmo of Viva staatquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat die ook aan hebben! SommigenIk snap dat niet hoor.
Omdat het wáár is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:07 schreef Aure het volgende:
[..]
He jij bent degene die mij als TMO-meisje ziet
Ik zit er nogquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
btw Bluezz; weer beetje op adem gekomen?
Ik kan me je oprecht niet meer voor de geest halen, ik wil een steer foto om mij op te beroep !quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
Nou vertelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben een beetje blijKreeg een tof telefoontje net
Nou, me dunkt dat er zich niet erg veel chinezen onder het gezelschap bevonden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik kan me je oprecht niet meer voor de geest halen, ik wil een steer foto om mij op te beroep !
denk maar je bijna vrije dag, komt goedquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil ook in badLijf doet pijn op allemaal stomme plekken; m'n goeie minst slechte knie, m'n 'andere' bil, onder m'n ribben links
Boehoe
![]()
Oh. Vandaar. Die lees ik nooit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon aan wat in de laatste Cosmo of Viva staat
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, da's wel een goeie eigenlijk.'Er zit niks tussen wat mij kan bekoren'
Wij werken te hard in die *** gezondheidszorg Leinquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Boehoe
![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, me dunkt dat er zich niet erg veel chinezen onder het gezelschap bevonden.
Ik ben blij met je mee !quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb je nog in je nek gebetenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je trouwens al bedacht wat je in de studio gaat doen als optreden? 100x opdrukken binnen 10 seconden ofzo?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]lol momentje
Gewoon de lift uitlopen en eddy zo van *je hebt er nog X over* en dan vervolgens zeggen *druk ze allemaal maar weg, er zit niks tussen wat mij kan bekoren*
Aure is hartsikke lief, schattig en knuffelbaar....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:10 schreef Aure het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb jij in godsnaam van mij
Pics orquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:07 schreef PdeHoog het volgende:
Dat kan ff nietquote:
Niet vergeten incheckenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pics or![]()
Treintje halen
Morgen frei![]()
Neej ik ga gewoon heerlijk casual mezelf zijn, paar gevatte opmerkingen links en rechts en met een brede glimlach aanwezig zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je trouwens al bedacht wat je in de studio gaat doen als optreden? 100x opdrukken binnen 10 seconden ofzo?
Jij ligt toch prima in de SCquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat kan ff nietIig niet zo in de SC
Ik kan anders aardig wat hebben hoor! Maar soms ga ik te verquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:12 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Aure is hartsikke lief, schattig en knuffelbaar....en ze breekt af bij bier consumpties !
![]()
Maar Braam, er wordt van je verwacht vóór de laatste eliminatie dat je iets opvoert, een dansje, een muziekje, of iets anders.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Neej ik ga gewoon heerlijk casual mezelf zijn, paar gevatte opmerkingen links en rechts en met een brede glimlach aanwezig zijn
Neej meid dat kan je nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:13 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik kan anders aardig wat hebben hoor! Maar soms ga ik te ver
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat kan ff nietIig niet zo in de SC
Uhm...dat is een hoofdletter Iiiiiiiiiii en geen eeeeeeeeeeeeeeeeelquote:
Nah, ik heb gewoon twee filmpjesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar Braam, er wordt van je verwacht vóór de laatste eliminatie dat je iets opvoert, een dansje, een muziekje, of iets anders.
Ik stuur wel ff PMquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:15 schreef golfer het volgende:
Waar ben je zo vrolijk door geworden, P.
Wat voor telefoontje was het?
Zegt degene die eerst nog zei dat ik wel aardig wat kon hebbenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Neej meid dat kan je niet
Ik kan aardig weinig hebben.... En je ging helemaal onderuit tegenover mij
Nogmaals, je bent heel lief en schattig, en in dat opzicht kan ik veel van je leren, maar alcohol + aure = ongeluk
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Zegt degene die eerst nog zei dat ik wel aardig wat kon hebbenMaargoed ik ga geen nutteloze discussie voeren over de hoeveelheid alcohol die men kan drinken
Ah, PM-gate loopt weer.quote:
Ahquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...dat is een hoofdletter Iiiiiiiiiii en geen eeeeeeeeeeeeeeeeel
Duidelijk!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...dat is een hoofdletter Iiiiiiiiiii en geen eeeeeeeeeeeeeeeeel
Wat raar! Bij mij ging het wel goed. En ik snap het ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:21 schreef Aure het volgende:
Mijn PM wil niet dat ik Pee antwoord geef![]()
Anyway ik snappet helemaal!
Ja zal wel aan mn internet liggen ofzo, hij laadt de pagina niet als ik op beantwoorden klikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat raar! Bij mij ging het wel goed. En ik snap het ook
Ja, moet m'n P... M-box alweer bijna legen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:25 schreef golfer het volgende:
Pee Pee-emt zich helemaal een hoedje nu.
Ik weet het wel hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
Maar wat zit er nou op dat wentelteefje?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:31 schreef freecell het volgende:
Ik ga even eten (ja, vroeg, ik weet het) en heel topic verder zo ongeveer....
En wat eet je dan, met een jarige peuter als man aan het werk is?
JUIST
Leuk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:31 schreef freecell het volgende:
JUIST
Wentelteefjesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:31 schreef freecell het volgende:
JUIST
Ik had daar met ex-schoonzus ooit een discussie over. Zij zei dat ze niet zou komen als we een verjaardag eerder zouden vieren, want ze kende iemand die gaf op zaterdag zijn verjaardag terwijl hij pas de maandag erop jarig was, maar is zondag omgekomen in het verkeer. Dus ik heel droog: "heeft ie in ieder geval nog een leuk feestje gehad"quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:15 schreef golfer het volgende:
dat dus.
In het Jiddisch noemen ze dat vooraf feliciteren: beschriën.
(zoiets als de goden verzoeken...)
suikerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar wat zit er nou op dat wentelteefje?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:38 schreef freecell het volgende:
ow Isa, ze hebben eindelijk door dat we al 4 jaar niet betalenMaar we hoeven ook echt geen tv, dus het geeft niet
Wat geinigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook leuk om eens de etymologie over die naam te lezen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:40 schreef Isabeau het volgende:
Oh wacht, mijn oog is meetbaar vooruit gegaan![]()
(al 'zie' ik er maar weinig van
)
Yay! Das toch ook écht wel goed nieuws!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:40 schreef Isabeau het volgende:
)
Turningbitchesquote:
)
Goedzo, dat klinkt goed, nu nog beter zichtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:40 schreef Isabeau het volgende:
)
Mmmm, lekker zo'nquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:33 schreef golfer het volgende:
Ik ga de slofjes en het sigaartje voor B. vast klaar zetten.![]()
Althans er van uitgaande dat ze haar trein heeft gehaald.
En dan ga ik zo maar eens aan het eten beginnen.
De oogarts zei dat dat vanzelf kwam en dat dit al een heel goed teken wasquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:55 schreef Bluezz het volgende:
Goedzo, dat klinkt goed, nu nog beter zicht![]()
Nee, Ik vind de meeste vrouwen eigenlijk simpel in elkaar zittenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Een kleine graai uit de mannenregels:
Iedere vrouw is een vreemde vrouw, wij mannen kunnen er zelden een touw aan vastknopen. En in de regel als wij dat sporadische wel kunnen, snappen de overige vrouwen weer niks van haar
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:58 schreef Bluezz het volgende:
Spaghetti eten, carbjes eten![]()
![]()
Hyperdoos is gewoon moe, ik ben net een overrijpe peuter
sorry pee
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:13 schreef Braamyo het volgende:
Neej ik ga gewoon heerlijk casual mezelf zijn, paar gevatte opmerkingen links en rechts en met een brede glimlach aanwezig zijn met een rood hoofd en trillende en overslaande stem en klamme handjes stotterend mijn relaas doen in een ongemakkelijke houding en een schichtige blik
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:58 schreef Isabeau het volgende:
De oogarts zei dat dat vanzelf kwam en dat dit al een heel goed teken wasIk ben er dus erg blij mee. Ik neem aan dat het verontrustend was geweest als er nog steeds geen enkele vooruitgang was geweest.
Nee! Ik had Grumpy van de 7 dwergen als oogdokter deze keerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar heb je dat niet precies nagevraagd dan?
Ja. Er gaat voedsel in, en er komt gezelligheid uit. Voedsel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:00 schreef kaasplankje het volgende:
Nee, Ik vind de meeste vrouwen eigenlijk simpel in elkaar zitten
Jullie noemen dat 'gezelligheid'? Jeetje. Wij noemen dat gewoon seks.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. Er gaat voedsel in, en er komt gezelligheid uit. Voedsel.
Ik zie je niet?quote:
Nee. Ik ben chagrijnig. Want ik heb honger. Eten erin --> levert gezelligheid opquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:06 schreef Isabeau het volgende:
Jullie noemen dat 'gezelligheid'? Jeetje. Wij noemen dat gewoon seks.
Mannen zijn ook maar simpele wezens namelijk
Kloptquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jullie noemen dat 'gezelligheid'? Jeetje. Wij noemen dat gewoon seks.
Mannen zijn ook maar simpele wezens namelijk
)
Ik word altijd nog meer moe door de postprandriale dip. Weinig gezeligheid dusquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee. Ik ben chagrijnig. Want ik heb honger. Eten erin --> levert gezelligheid op
Ik heb ook nog steeds geen PMquote:
Was je er dan ook?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
Nee joh, we zijn pas net over de helft met dit topic!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:14 schreef z80 het volgende:
ps
hebben jullie haast
in het ritje naar huis bijna een topic vol geluld.
Bedoel je niet moppersmurf?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:03 schreef Isabeau het volgende:
Nee! Ik had Grumpy van de 7 dwergen als oogdokter deze keer
Voeg me dan toequote:
Lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:26 schreef z80 het volgende:
net bij een Duits bedrijf een zak eiwitpoeder gekocht voor wel 14¤ de kilo
Goeie recensies over gelezen en die staat hiero ook in de planning.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Heeft iemand hier de film Inception gezien? Draait nu in de bioscoop en heeft een 9.1 op imdb en staat genoteerd als 3e film in de imdb top 250En er hebben meer dan 100.000 mensen gestemd...
ja deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Goed, maar iets als Shawshank staat gewoon nr. 1, wat ook niet een geweldige film isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Heeft iemand hier de film Inception gezien? Draait nu in de bioscoop en heeft een 9.1 op imdb en staat genoteerd als 3e film in de imdb top 250En er hebben meer dan 100.000 mensen gestemd...
Het lijkt mij ook echt he-le-maal nietsquote:
ik ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb PMIk heb PM
Nu hoor ik er ook bij
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed, maar iets als Shawshank staat gewoon nr. 1, wat ook niet absoluut een geweldige film is
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, 't is een aardige / goeie film, maar nr. 1 allertijden?
Dat is standaard tegenwoordig, iedere film die een beetje goed is komt heel hoog binnen. IMDB lijst wordt er wel door vervuild imo. Dark Knight stond zelfs een tijd op een, goede film, maar kom op zeg...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Altijd discutabel, maar ik kan er mee leven dat deze in de top 10 staat, nummer 1 vind ik het ook niet trouwens.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, 't is een aardige / goeie film, maar nr. 1 allertijden?
Nja, dat is ook lastig, ik kan niet zeggen dat ik behoefte heb bijvoorbeeld Citizen Kane te gaan zitten kijken, al is hij nog zo goed. Probleem is de belachelijk hoge scores die gegeven worden aan nieuwe films.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:39 schreef golfer het volgende:
Die IMDB-database wordt gevuld door het bioscooppubliek en dat is gemiddeld 15-27 jaar oud.
Je ziet dus steeds meer briljante oudere films naar beneden zakken op de ranglijst van die database.
Dat bedoel ik dus. Die hoge scores voor nieuwe films terwijl ze die oudere films helemaal niet kennen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:39 schreef TAV74 het volgende:
Nja, dat is ook lastig, ik kan niet zeggen dat ik behoefte heb bijvoorbeeld Citizen Kane te gaan zitten kijken, al is hij nog zo goed. Probleem is de belachelijk hoge scores die gegeven worden aan nieuwe films.
Dat laatste staat er een beetje los van vind ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Die hoge scores voor nieuwe films terwijl ze die oudere films helemaal niet kennen.
Ik ken zoveel films niet, maar dat neemt niet weg dat ik de films die ik zie best kan beoordelen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:42 schreef TAV74 het volgende:
Dat laatste staat er een beetje los van vind ik.
Nou ja, dat maakt niet zoveel uit, zo lang mensen die wel beoordelen een film op hun waarde schatten en niet enthousiast uit de bioscoop rennen en een 10 geven aan een standaard actiefilm.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:43 schreef Anthraxx het volgende:
Plus dat er van de huidige generatie waarschijnlijk meer mensen wat op internet doen, dan de generatie van de oudere films.
Persoonlijk hoeft Star Wars van mij ook niet zo hoog. Ja, voor die tijd waanzinnige effects maar het verhaal is toch echt wel redelijk 'Meh'.
Dat heb ik nou heel erg met The Godfather deel 2. Die vond ik echt niet boeiend.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:43 schreef Anthraxx het volgende:
Plus dat er van de huidige generatie waarschijnlijk meer mensen wat op internet doen, dan de generatie van de oudere films.
Persoonlijk hoeft Star Wars van mij ook niet zo hoog. Ja, voor die tijd waanzinnige effects maar het verhaal is toch echt wel redelijk 'Meh'.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik nou heel erg met The Godfather deel 2. Die vond ik echt niet boeiend.
Net als dat Steer een tijdje echt dacht dat wij mee gingen doen aan BBquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:04 schreef kaasplankje het volgende:
Ik geloof er eigenlijk geen fuck van dat Braam meedoet aan TMO, volgens mij is 't een grote hoax; eerst zien dan geloven
Mede, maar niet alleen daardoor, geldt voor veel meer nieuwe films, pas na maanden zakken ze weer naar een wat meer realistisch niveau.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
The dark knight kwam natuurlijk zo hoog binnen door het overlijden van Heath Ledger. Is nu ook alweer afgezakt.
Ik heb een mondelinge PM gekregen van gquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:45 schreef PdeHoog het volgende:
Nu heb ik volgens mij iedereen gehadTijd voor fotobewerkingen
Deel 3 was echt stukken beterquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:45 schreef PdeHoog het volgende:
Helemaal mee eensDeel 3 daarentegen vond ik weer briljant
Ik vind Al Pacino sowieso altijd wel gaaf
Altijd maar druk, die Pquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:45 schreef PdeHoog het volgende:
Nu heb ik volgens mij iedereen gehadTijd voor fotobewerkingen
Dit wil ik dus ff niet weten hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb een mondelinge PM gekregen van g
Niet? Ik vind juist die oude films vaak heel gaaf - Hitchcock bijvoorbeeld, of Kurosawa, films als The Godfather (I), echt tijdloze films. Dat moeten we van Inception nog maar zien!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nja, dat is ook lastig, ik kan niet zeggen dat ik behoefte heb bijvoorbeeld Citizen Kane te gaan zitten kijken, al is hij nog zo goed. Probleem is de belachelijk hoge scores die gegeven worden aan nieuwe films.
i beg to differ, 2 is geniaalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deel 3 was echt stukken beterEn toch staat deel 2 ook heel hoog in die top 250
Ja johquote:
En met jou vele imdb-gebruikersquote:
godfather wel, die vind ik inderdaad tijdloos, en wel meer films vanaf de jaren 70. Maar films uit de jaren 50 doen het voor mij niet meer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet? Ik vind juist die oude films vaak heel gaaf - Hitchcock bijvoorbeeld, of Kurosawa, films als The Godfather, echt tijdloze films. Dat moeten we van Inception nog maar zien!
Of van die zalige zoetsappige films als Some Like It Hot of It's A Wonderful Life
Star Wars en LOTR doen mij dan weer vrij weinig.
LOTR is best tof hoor. Maar die moet het vooral hebben van het landschap en de special effects. Het verhaal niet iig...soms zelfs wat langdradigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:47 schreef ColdFeet het volgende:
Star Wars en LOTR doen mij dan weer vrij weinig.
Precies!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja johMoet nog maar 100 foto's of zo. En nog tig keer die feyenoord-bejaarden zien
Ik hoop alleen dat dat rood ook mooi rood is. Mooi rood is niet lelijk zullen we maar zeggen
Ik vond geloof ik 1 en 3 ook leuker, spannender. Maar de serie is gewoon niet compleet zonder 2.. dus geniaal is het sowieso, want de serie is geniaalquote:
Wij hebben ze op video, na deel 1 (quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik nou heel erg met The Godfather deel 2. Die vond ik echt niet boeiend.
Lekker he? Levende kuikens bradenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmmmmm het kuikentje begint al errug lekker te ruiken.. en hij mag toch echt nog wel 40 minuten in de oven blijven piepen![]()
Ik vind dat juist machtig mooi, dat zo'n Japanse film van 60 jaar oud me toch nog weet te boeien - ondanks het feit dat de stijl niet bepaald flitsend isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
godfather wel, die vind ik inderdaad tijdloos, en wel meer films vanaf de jaren 70. Maar films uit de jaren 50 doen het voor mij niet meer.
De dubbele verhaallijn in 2 is geweldig imoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vond geloof ik 1 en 3 ook leuker, spannender. Maar de serie is gewoon niet compleet zonder 2.. dus geniaal is het sowieso, want de serie is geniaal![]()
Beter!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:50 schreef freecell het volgende:
Zo, dat ging wel héél soepel
TARA niet thuis, in mijn eentje 2 kinderen naar bed, geen gemekker, geen gehuil en beiden meteen stil
Verdacht bijna
En ik wil chocolaaaaaaaaaaaa
En dat is nou eens totaal niet hormonaal verklaarbaar deze keer.
[..]
En daar heb ik dan gewoon niet zoveel mee. Ik ergerde me vooral heel erg aan die domme dialogen tussen de hobbitsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LOTR is best tof hoor. Maar die moet het vooral hebben van het landschap en de special effects. Het verhaal niet iig...soms zelfs wat langdradig
Ik vind fragmenten dan wel boeiend, maar helemaal terug kijken lukt me zelden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind dat juist machtig mooi, dat zo'n Japanse film van 60 jaar oud me toch nog weet te boeien - ondanks het feit dat de stijl niet bepaald flitsend is
Boek heeft die saaiheid ook, zeker als het om de tocht van Frodo en Sam gaatquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:52 schreef freecell het volgende:
En de LOTR boeken zijn geniaal, als je die leuk vindt, vindt je de films ook wel leuk, maar toch had de film iets langdradigs over zich wat de boeken niet hadden
Nou, het hele stuk naar Rivendell in het boek sla ik het liefst over. Zo dodelijk saai.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:52 schreef freecell het volgende:
En de LOTR boeken zijn geniaal, als je die leuk vindt, vindt je de films ook wel leuk, maar toch had de film iets langdradigs over zich wat de boeken niet hadden
Ik wil geen visualisatiesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is nog altijd minder eng dan bungeejumpen
the Dead Marshesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, het hele stuk naar Rivendell in het boek sla ik het liefst over. Zo dodelijk saai.
1x gezien nu, maar idd.. prachtige, heftige filmquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:55 schreef LieLie het volgende:
Ik vind The Pianist nog steeds een geweldige film.
Dat gedoe met Treebeard in het bos met alle andere entenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
the Dead MarshesEn lopen door Mordor
![]()
Oh en daar noem je 2 fiilms!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:58 schreef DarkElf het volgende:
ik heb vaak dat met films die helemaal bejubeld worden en enorm veel oscars binnen slepen (No country for old men bijvoorbeeld of There will be blood) dat ik tijdens het kijken echt eengevoel heb. Wáárom zoveel oscars voor die films? Ik snap t echt niet.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:58 schreef DarkElf het volgende:
ik heb vaak dat met films die helemaal bejubeld worden en enorm veel oscars binnen slepen (No country for old men bijvoorbeeld of There will be blood) dat ik tijdens het kijken echt eengevoel heb. Wáárom zoveel oscars voor die films? Ik snap t echt niet.
Dat vond ik ook een leuke film inderdaad!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:59 schreef freecell het volgende:
shawshank redemption is zo gaaf juist!
ik heb laatst PS I love you gezien. En hoewel ik de dode hoofdpersoon (geen spoiler, dat weet je binnen 3 minuten) rotirritant vond heb ik wel én hard zitten lachen en zitten janken.
Zo moet dat
Die film vond ik echt zo slecht vergeleken bij t boek. (maar dat heb ik vaak met boeken die verfilmd worden)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:59 schreef freecell het volgende:
shawshank redemption is zo gaaf juist!
ik heb laatst PS I love you gezien. En hoewel ik de dode hoofdpersoon (geen spoiler, dat weet je binnen 3 minuten) rotirritant vond heb ik wel én hard zitten lachen en zitten janken.
Zo moet dat
Snap het ergens wel, dat type films vind je fantastisch of helemaal niks volgens mij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja, dat zeggen veel mensen maar ik zie t gewoon niet
verbaast mij niets dat jullie die leuk vindenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh en daar noem je 2 fiilms!!![]()
werkelijk briljant!!
Shawshank is grappig genoeg weer 10 keer beter dan het originele korte verhaal van King.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Die film vond ik echt zo slecht vergeleken bij t boek. (maar dat heb ik vaak met boeken die verfilmd worden)
Boek niet gelezen. Heb niets met King.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Shawshank is grappig genoeg weer 10 keer beter dan het originele korte verhaal van King.
Once upon a time in the west?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:02 schreef LieLie het volgende:
Wij moesten voor filmtheorie een film kijken met van die cowboys, die zo enorm lang tegenover elkaar staan?
De héle klas vond het he-le-maal niks. Maar die film was ook zo verschrikkelijk traag vergeleken met waar wij mee opgegroeid zijn.
hehe nee, dat zal ook wel niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
verbaast mij niets dat jullie die leuk vinden
Is ook een kort verhaal, heeft echt niets om het lijf. Ik ben ook geen King fan trouwens, paar dingen gelezen als easy reading op vakanties.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Boek niet gelezen. Heb niets met King.
ow, dat was ook brullen hierquote:
Vind ik wel! Donderdag Meppeldag zekerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:04 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ik krijg a.s. donderdag vrij van mn werk, thanks baasGa woensdagavond naar Meppel, blijf daar in een hotel, donderdagochtend repeteren en dan van 14u tot 18u vier kindershows. TV shows die worden gefilmd. Dansen en daarna Meet & Greet (op de foto met de kids). En nu komt het; ik ga verkleed als giraffe! Whahaha, ik zeg mooi niet waar ik op tv kom
Ik vind verfilmingen van King verhalen veeeel interessanter dan de boeken geloof ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:05 schreef DarkElf het volgende:
Na IT heb ik trouwens niets meer met King
the Shining bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind verfilmingen van King verhalen veeeel interessanter dan de boeken geloof ikGebeurt niet vaak, dat ik de films echt veel beter vind dan de boeken
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:04 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ik krijg a.s. donderdag vrij van mn werk, thanks baasGa woensdagavond naar Meppel, blijf daar in een hotel, donderdagochtend repeteren en dan van 14u tot 18u vier kindershows. TV shows die worden gefilmd. Dansen en daarna Meet & Greet (op de foto met de kids). En nu komt het; ik ga verkleed als giraffe! Whahaha, ik zeg mooi niet waar ik op tv kom
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Net als dat Steer een tijdje echt dacht dat wij mee gingen doen aan BB
wat zijn jullie t weer eensquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
the Shining bijvoorbeeldDe verfilming van King zelf was
Hierover niet, gok dat Sun de King verfilming niet eens gezien heeftquote:
Had ik met Million Dollar Baby! Ook een erg mooie film.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:09 schreef freecell het volgende:
In de categorie 'geniale films' fight club!
Ik wilde hem niet kijken, vond de titel al niks, ben min of meer gedwongen door TARA en Isa.
Maar zo'n gave film!
Dogma is gaafquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:12 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn favoriete comedy's zijn meestal toch de Kevin Smith films. Maar misschien heb ik wel een puberale vorm van humor.
Zack & Miri make a porno was erg leuk, Clerks 2 vind ik zelfs briljant. Chasing Amy is ook briljant, maar niet echt een komedie.
Met dank aan Isa trouwens die mij ooit Dogma liet zien.
Groundhog dayquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:10 schreef Isabeau het volgende:
Mijn favo comedy is Groundhog Day, die kan ik steeds weer opnieuw kijken![]()
En FF als giraf?nou ja, dan herkennen we je ook niet op tv he
huh? Is dat n programma?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vind ik wel! Donderdag Meppeldag zeker
Nee, dat is een dag. En daar zal je optreden wel mee te maken hebben?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
huh? Is dat n programma?
Zack and Miri make a porn movie was geweldigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:12 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn favoriete comedy's zijn meestal toch de Kevin Smith films. Maar misschien heb ik wel een puberale vorm van humor.
Zack & Miri make a porno was erg leuk, Clerks 2 vind ik zelfs briljant. Chasing Amy is ook briljant, maar niet echt een komedie.
Met dank aan Isa trouwens die mij ooit Dogma liet zien.
Dat is apart!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb weer een site met bijzondere foto's in de aanbieding: http://9gag.com/full/30795
(kan ze niet kopieren)
zou wel logisch zijn jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, dat is een dag. En daar zal je optreden wel mee te maken hebben?
Bridget Jones ook natuurlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:15 schreef DarkElf het volgende:
Love Actually vind ik ook leukecht zo'n feel good movie, potje thee erbij, onder je dekentje... zo eind van t jaar.
die zijn idd bijzonder.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb weer een site met bijzondere foto's in de aanbieding: http://9gag.com/full/30795
(kan ze niet kopieren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |