Ik heb even gekeken in die folder en er is nou echt helemaal niets bij waarvan ik watertanden ga.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken in die folder en er is nou echt helemaal niets bij waarvan ik watertanden ga.
nopequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken in die folder en er is nou echt helemaal niets bij waarvan ik watertanden ga.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
Hela, gefeliciteerd, Freecell! Leuk! Ik weet nog dat 'ie net geboren was en jij op zondagavond echt in no time weer online was
zoiets staat mij ook bij jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
Hela, gefeliciteerd, Freecell! Leuk! Ik weet nog dat 'ie net geboren was en jij op zondagavond echt in no time weer online was
Haha das ook prima tochquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:06 schreef freecell het volgende:
[..]Om een uur of 11 pas toch?
Toen wassie er al 3,5 uur
We vieren het niet vandaagLeander leeft al 3 dagen in de leugen dat hij al twee is
Vandaag is een gewone dag
Dat mag niet van mijn 'geloof'. Wel achteraf vieren, maar nooit vooraf.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:06 schreef freecell het volgende:
We vieren het niet vandaagLeander leeft al 3 dagen in de leugen dat hij al twee is
Vandaag is een gewone dag
ik feliciteer niemand vooraf en wil ook niet vooraf gefeliciteerd worden met iets.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat mag niet van mijn 'geloof'. Wel achteraf vieren, maar nooit vooraf.
Wij vieren het vaak in het weekend waar de verjaardag het dichtst bij isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat mag niet van mijn 'geloof'. Wel achteraf vieren, maar nooit vooraf.
dat dus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:11 schreef DarkElf het volgende:
ik feliciteer niemand vooraf en wil ook niet vooraf gefeliciteerd worden met iets.
eerst t maar eens halen, dan feliciteren
ja zo heet dat ja!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:15 schreef golfer het volgende:
[..]
dat dus.
In het Jiddisch noemen ze dat vooraf feliciteren: beschriën.
(zoiets als de goden verzoeken...)
Waar hebben ze je allemaal gefilmd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:30 schreef Braamyo het volgende:
zow... terug van opnames maken![]()
veul te lang in de auto gezeten voor zoiets
Loopt dat bij jou via een agent of regel je het zelf allemaal?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:
ik word ineens 3x gebeld op een dag voor boekingen. a.s. donderdag in Meppel choreo, blijven slapen en vrijdag terug.
zaterdag misschien in Markelo en verder over een week promotiewerk (geen dansen) voor UIT! in Den Haag (gemeente Den Haag die uitgaan ofzo promoot, krijg het hele verhaal nog te horen).
promowerk wordt zwaar, 5x in 2 weken en zal ook middagen vrij nemen van notenfabriek maar krijg natuurlijk wel betaald
Na, je mag niet filmen op kazernesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar hebben ze je allemaal gefilmd?
Ook aan het werk in de YPR?
Je hebt jezelf geprofileerd als een echte player, bedoel je?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:41 schreef Braamyo het volgende:
Wat ik op voorhand wel kwijt wil voor iedereen die straks naar de uitzending kijktneem het echt met een flinke kilo zout !
Jah was opzich wel leuk, ging allemaal heel vlot. Zeker als ik zo'n andere dude zag waar een 2e camera man echt lieries gek van werd omdat er echt helemaal niks uit zijn kandidaat kwamquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:38 schreef FutureFairytale het volgende:
hha hoe was het Braam?
Gefeliciteerd FC!
ik word ineens 3x gebeld op een dag voor boekingen. a.s. donderdag in Meppel choreo, blijven slapen en vrijdag terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neej maar ik kreeg drie scripts van filmpjes op voorhand waar ik er 2 uit moest kiezen.... dus dan werk je met wat je hebt... ipv dat wat jou het beste lijkt.... alhoewel ik zou gauw ook weinig anders leuks weet....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt jezelf geprofileerd als een echte player, bedoel je?
meestal via agent, soms word ik zelf benaderd en dan benader ik mijn agentquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Loopt dat bij jou via een agent of regel je het zelf allemaal?
wel fijn 3 opdrachten in een middag gescoord!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
meestal via agent, soms word ik zelf benaderd en dan benader ik mijn agent
jammer dat het vooraf al allemaal is besproken. zelfs reality-tv is nepquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Neej maar ik kreeg drie scripts van filmpjes op voorhand waar ik er 2 uit moest kiezen.... dus dan werk je met wat je hebt... ipv dat wat jou het beste lijkt.... alhoewel ik zou gauw ook weinig anders leuks weet....
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wel fijn 3 opdrachten in een middag gescoord!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:47 schreef FutureFairytale het volgende:
jammer dat het vooraf al allemaal is besproken. zelfs reality-tv is nep
jaa had je niet kunnen bedenken hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:51 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Dus we worden soms genept op de TV?
Nee toch?
Nee, ik geloof het nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
trouwens dat TARAraboemdiejee; heeft ie dat van het liedje "Rosemarie" van de Zware Jongens? als ik die naam zie denk ik daar gelijk aan
geniet er maar van meis ! ik ga zo ook onder de douche !quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:54 schreef DarkElf het volgende:
tijd voor een lekker warm bubbelbadje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |