quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:25 schreef vamperotica het volgende:
ik moest net mevrouw Fok-Nagels bellen!
Wat leuk!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn schoonbroer heeft net mn zus ten huwelijk gevraagd
Ook als ik de maten er bij zet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:34 schreef mirannie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat hier in de lampenwinkel gewoon hangen... Alhoewel ik er natuurlijk niet extreem op gelet heb.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
QFTquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
Enneh... schoonbroer?Ik neem maar aan dat je je zwager bedoelt
Oh jee, het moet gigantisch zijn? Als ik er nog eens kom, wil ik wel even kijken hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook als ik de maten er bij zet?
enneh, het moet niet zoiets zijn... het moet exact zo zijn... vooral de knikarm is een onmogelijke opgave
Vet goed! Ik kom net uit de ikea en heb een hoes voor mn klippan bank,dekbedovertrek + 2 kussenslopen, grote stalamp, 2 spaarlampen voor er in en geurkaarsjes gekocht. Toen ik 54 euro moest betalen moest ik stiekem lachenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:31 schreef tliciouz het volgende:
Ren, pics van je nieuwe dingen.
Ik heb dit weekend een broek een shirtje en 2 paar kei leuke slippertjes voor in totaal 45 euro. Dat heb ik goed gedaan toch?Budget shoppen.
![]()
Gaarne!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh jee, het moet gigantisch zijn? Als ik er nog eens kom, wil ik wel even kijken hoor.
'quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
Enneh... schoonbroer?Ik neem maar aan dat je je zwager bedoelt
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ja, zwager vind ik zo raar klinken. Echt zo schreeuwend ZWAGER op zn duits, ipv schlager ofzoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Schoonbroer is geen bestaand woord
Zover ik weet bestaat het woord schoonbroer niet eens in de nederlandse taalquote:
Jup naar mijn weten wel. Behalve dat schoonbroer in Bels vooral gebruikt wordt en zwager in NL (hence de rare blikken ik hier in NL altijd krijg wanneer ik over m'n schoonzus bezig ben)quote:
Ah, zie je, daar is ze alquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
Schoonbroers hebben ze in Vlaanderen, evenals trouwpa's enzo
Allee gertje, daar was ik al!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:42 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zover ik weet bestaat het woord schoonbroer niet eens in de nederlandse taalAlhoewel, het is iets belgisch meen ik, dus dan behoort het toch weer wel tot de nederlandse taal.
Ok, nu weet ik het ook even niet meer![]()
Kom er maar in taalnazi (SQ), ik heb je hulp nodig
Klippan bank.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vet goed! Ik kom net uit de ikea en heb een hoes voor mn klippan bank,dekbedovertrek + 2 kussenslopen, grote stalamp, 2 spaarlampen voor er in en geurkaarsjes gekocht. Toen ik 54 euro moest betalen moest ik stiekem lachen![]()
Dekbed ben ik trouwens vet blij meehad precies deze gekregen tijdens onze vorige verhuizing, 10 of 11 jaar geleden. Ik vond hem zooo mooi maar op een gegeven moment was ie stuk en heeft mn mam hem stiekem weggetieft omdat ik dat zelf noooit zou doen. Sinds toen ben ik op zoek naar "iets wat er op lijkt" en daar was ie dan, voor 15 euro, exact dezelfde! Jeeeeej
Oh, dat jurkje vind ik wel heel leuk eigenlijk!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:41 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Niet heel charmantMaar heb al genoeg hakken, wil ook door de stad kunnen slenteren in laarzen zonder hakken. Als het te warm is voor uggs.
[ afbeelding ]
Is een jurkje
Die schoenen zijn tof! En leuke pantoffels.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:41 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Niet heel charmantMaar heb al genoeg hakken, wil ook door de stad kunnen slenteren in laarzen zonder hakken. Als het te warm is voor uggs.
[ afbeelding ]
Is een jurkje
Laarzen zijn leuk juist! Joerk ook!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:41 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is een jurkje
Ik heb 0 strak jurkje, dus. Het is. Nieuw. Hoop dat het wat isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh, dat jurkje vind ik wel heel leuk eigenlijk!!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die schoenen zijn tof! En leuke pantoffels.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Laarzen zijn leuk juist! Joerk ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |