quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:26 schreef Daph_ het volgende:
Pakketje 2 van 3 (van de grote swap die teruggestuurd was naar de afzender):
[ afbeelding ]
Oooooh haha ja dat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:49 schreef RenRen- het volgende:
Dat ik binnenkom en hem gelijk sluit.
Niets ergs hoor, deze keer.
Dat zullen er hier niet veel zijn denk ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:59 schreef Diconnected het volgende:
Niemand van jullie heeft zeker ervaring met Amerikaanse paspoorten ofzo?
Alleen in het omzetten naar Nederlands, maar dat zal 'm wel niet worden he?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:59 schreef Diconnected het volgende:
Niemand van jullie heeft zeker ervaring met Amerikaanse paspoorten ofzo?
Zo snel is het niet eens!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
He ! Gaat snel. Zo kan ik dit toch niet volgen(Ok wellicht moet ik me ook net met andere dingen bezig houden zoals euh... werken -_- )
niet hier ook al hč!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
He ! Gaat snel. Zo kan ik dit toch niet volgen(Ok wellicht moet ik me ook net met andere dingen bezig houden zoals euh... werken -_- )
Nou, omdat ik die moet aanvragenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat zullen er hier niet veel zijn denk ik.Hoezo?
Neequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alleen in het omzetten naar Nederlands, maar dat zal 'm wel niet worden he?
Ga je voor het eerst een amerikaans paspoort aanvragen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nou, omdat ik die moet aanvragenmaar de site van het consulaat is nogal ingewikkeld
[..]
Nee
is die tekening in verhouding?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
Zoeen lamp:
[ afbeelding ]
rezpect mah 1337 paintskillz
oh, van dat soort mensen ga ik tegenwoordig echt heel hard lachen. Maar kan me voorstellen dat het nogal intimiderend isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:17 schreef tliciouz het volgende:
En wat een verhalen allemaal met vriendschappen die verbroken zijn op een lullige manier.Ik wou een keer zelf een punt achter een vriendschap zetten *lang verhaal* Maar toen ik dat wou doen zei mevrouw dat als ik dat deed ze zichzelf wat aan ging doen etc.
Neen, da's het idee wat ik zoek.quote:
Ja nu hoorde ik laatst dat ze het ook bij een ander meisje geflikt heeft dan denk ik echtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, van dat soort mensen ga ik tegenwoordig echt heel hard lachen. Maar kan me voorstellen dat het nogal intimiderend is
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's geen lamp, da's een kandelaar
Sjezus, gewoon over heen gekeken hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ga je voor het eerst een amerikaans paspoort aanvragen?
http://amsterdam.usconsulate.gov/first_time_ppts.html
nog meer reden om die 'vriendschap' te stoppenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:17 schreef tliciouz het volgende:
En wat een verhalen allemaal met vriendschappen die verbroken zijn op een lullige manier.Ik wou een keer zelf een punt achter een vriendschap zetten *lang verhaal* Maar toen ik dat wou doen zei mevrouw dat als ik dat deed ze zichzelf wat aan ging doen etc.
Ja jij woont zo ver wegquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:21 schreef tliciouz het volgende:
En dames die geen vriendinnetjes hebben, ik sta open voor nieuwe vriendschappen.! Ik heb het momenteel even gehad met de meeste vriendinnen.
Mehquote:
Ja inderdaad. Ze was al zo vaag.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nog meer reden om die 'vriendschap' te stoppen
Hee is het gelukt om schoenen te vinden naar je zin?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:48 schreef RenRen- het volgende:
He he, ik zit. Schoenen gekocht, jurkje en een trui
Dan kom ik wel naar jou hoor! Niet eens moeite willen doen voor nieuwe dinnetjes.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja jij woont zo ver weg.
[..]
Meh.
Hahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Sjezus, gewoon over heen gekeken he, maar, ja, idd eerste keer voor Amerikaans paspoort. Hmm. Nou hopelijk kan ik asap een afspraak maken
Die hoofdfoto op je fobo is mooi!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja jij woont zo ver weg.
[..]
Meh.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:17 schreef tliciouz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |