Oh en btw elke keer als ik jouw userpicje zie word ik er weer aan herinnerd dat ik dit T-shirt nog moet bestellen:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jamaar Elvis is ook gewoon tof
Snuggie hierquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ook zit al met een fleecevest enzo aan
da's toch zo'n dekentje met mouwen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:25 schreef Holyme het volgende:
[..]
Snuggie hierDing gekregen, en ik woon er zo'n beetje in in de winter
En die is gaaf Puckz!
Zeg maar gerust deken, ding is langer dan ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's toch zo'n dekentje met mouwen?
haha, geweldigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:32 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Al draag ik 'm meestal andersom als kamerjasEn hij is groot genoeg om er samen onder te kunnen
Jaaaaaaaaaa omg ik ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh en btw elke keer als ik jouw userpicje zie word ik er weer aan herinnerd dat ik dit T-shirt nog moet bestellen:
[ afbeelding ]
Geen slecht ideequote:
www.large.nlquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa omg ik ookwaar hebbie die vandaan
'dit is niet Ok' ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:42 schreef RenRen- het volgende:
Goffer, de ex van mijn beste vriendin is nogal een stalker en zit weer te spammen op mijn hyves
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |