Age of Empires 2 meets Farmville. Trek zelf je conclusiesquote:
RTFMquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:42 schreef Misan het volgende:
Hoe kun je jezelf trouwens aanmelden voor de beta?
http://ageofempiresonline.com/beta/ ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:29 schreef Misan het volgende:
[..]
STFUvia ageofempireonline.com alleen staat het daar volgens mij niet meer.
Leer lezen en informatie opzoeken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:29 schreef Misan het volgende:
[..]
STFUvia ageofempireonline.com alleen staat het daar volgens mij niet meer.
Aaah dus RTFM was gewoon maar een willekeurige reeks karakters?quote:
Check gewoon de forums op AOE online, zo moeilijk is dat nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:37 schreef Misan het volgende:
[..]
Aaah dus RTFM was gewoon maar een willekeurige reeks karakters?zeg dan gewoon dat je het niet weet of beter nog: reageer niet. Dan verveel je ook niemand met je nietszeggende opmerkingen
De link staat gewoon op de website van het spel. Dom ventje.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:37 schreef Misan het volgende:
[..]
Aaah dus RTFM was gewoon maar een willekeurige reeks karakters?zeg dan gewoon dat je het niet weet of beter nog: reageer niet. Dan verveel je ook niemand met je nietszeggende opmerkingen
Nog gaan schelden ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:34 schreef densha het volgende:
[..]
De link staat gewoon op de website van het spel. Dom ventje.
Ik kijk vanavond wel ff, vanaf mijn werk is internet behoorlijk dichtgetimmerdquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Check gewoon de forums op AOE online, zo moeilijk is dat niet. Ergens op curse geloof ik, maar geen zin om de link op te zoeken.
"dom" is een scheldwoord? Guttegut...dan ben je wel heel fragiel van aardquote:
Niet weten wat schelden betekentquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:44 schreef densha het volgende:
[..]
"dom" is een scheldwoord? Guttegut...dan ben je wel heel fragiel van aardSnel naar je mammie toe
Check je PMquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:18 schreef znarch het volgende:
Signups zijn weer dicht, als iemand nog een key heeft hoor ik het graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |