Ik ben een huge fan van AOE, voornamelijk destijds van 1 en 2.quote:
Kijk dit snap ik dus al nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 08:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Lucky ticket moet je niet doen, das echt waardeloos
Alleen als je citypoints over hebt is dat intressant.
Gisteravond niet gespeeld want vriendinvanavond wel weer even
Ergens rond lvl 24 volgens mij en in het stadje Argos, voor die quest gaan nog een stuk of 3 coöp only quests.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:13 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Frutsel je begint net, dont worry
Citypoints (heeft andere naam geloof ik) krijg je gewoon met questen. Als je in je homecity bent en je klikt op die badge middenbovenin (bronzen shield) zie je wat je allemaal hebt aan points.
@Puge , welk lvl en waar haal je die weg?
Hmm, heb ik ook. Speel (vooral) AOE 1 nog regelmatig (LANquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben een huge fan van AOE, voornamelijk destijds van 1 en 2.
Maar sinds AOE 3 interesseert het mij niet zo veel meer..
Thnx en jij hebt ook wat nieuwe itemsquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:06 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Yo Keffur, heb je wat dingen gemaakt en gespaardVeel plezier ermee
stuur je wat swords terug
Mensen op youtube denken er ook zo over.quote:Some guy on a forum said it best: "As an avid player of the old series.
This looks like it's going to be dumbed down so very fucking hard, and it'll either become mmo style whoever wastes the most of their life wins, or even more retarded "15 days to build barracks lol". Persistent shit never is fun for that very reason, especially not for an RTS.
Heb je het gespeeld?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:43 schreef kort het volgende:
Bij MMORTS ligt de nadruk NOG groter op het aantal tijd dat je erin stopt dan bij een MMORPG.
Is dit niet het geval, dat is het gewoon een verkapte RTS met online mogelijkheden.
Dat heb ik dus allemaal wel. Ik had eerder verwacht dat 't spel wat completer zou zijn, er moet immers getest worden. Hebben ze de egyptenaren er ook nog eens uitgehaald..quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:29 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Als het goed is krijg je greece , troy , argos, mycaena , en nog wat
vergeet niet dat het eerst een beta iser is nu idd een cap op quests
fireships, of je lokt ze naar je kust waar je fortresses/towers staan (4x dmg tegen schepen)quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:58 schreef pugehenis het volgende:
Tegen de tijd dat het uit is, zijn alleen de Grieken en Egyptenaren beschikbaar. En later komen er waarschijnlijk nog volken bij.
Heb nu ook nog maar alleen repeatable quests. De Coöp quests zijn wel echt leuk. Die zijn tenminste een uitdaging. Vooral die op zee heb ik vaak overnieuw moeten doen, als ze eenmaal die elite tiremes gaan bouwen ben je de lul.
Servers waren voor mij de hele tijd down sinds de patch dus ik heb het nog niet kunnen proberen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:04 schreef hugecooll het volgende:
Hehe, ik heb de nieuwe patch nog niet kunnen testen, is het wat? (Gelukkig 4 dagen vrij vanaf morgen)
Euhm bij WoW moet je altijd betalen hoor? Maar ik neem aan dat mijn post dus correct is?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:40 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Die discussie was er bij WoW ook. De diehards zullen kopen, de casuals zullen tevreden zijn met wat ze zo krijgen.
http://www.ageofempiresonline.com/Articles/Blogs-2-11-2011.aspxquote:Op maandag 6 juni 2011 17:05 schreef Hytz12972 het volgende:
[..]
Euhm bij WoW moet je altijd betalen hoor? Maar ik neem aan dat mijn post dus correct is?
Erg jammer dus.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
http://www.ageofempiresonline.com/Articles/Blogs-2-11-2011.aspx
Dat vind ik een prima idee, en daar zou ik ook voor betalen als het spel mij trekt. Maar de betaalde "portions" trekken mij toch niet zo. De grootste reden is dat ik bang ben dat ze dit soort dingen blijven aanvullen en je constant genoodzaakt bent om geld uit te geven om niet in het nadeel te komen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:10 schreef hugecooll het volgende:
Mja ik vind zelf dat ze gewoon een "vol pakket" (dus 1 prijs voor alles + toekomstige add-ons), "per pakket" (dus per civilisation enzo) en gewoon "free" moeten hebben. Zo hou je je vaste spelers tevreden, kunnen nieuwe mensen eerst gratis proberen en dan kiezen wat ze willen kopen.
16 augustus willen ze het launchen.quote:
Nog nieuwe content ook? of kunnen we gewoon dezelfde quests overnieuw doen?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:25 schreef Patapon het volgende:
ze hebben op 14 juni de city's verwijderd.....dus allemaal weer in level 1![]()
en ik had net allemaal epic wapens gekocht
Bekende bug, je moet het spel via de Games for Windows Live client installeren. Check anders de officieele forums: http://www.ageofempiresonline.comquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:20 schreef Honingbijtje het volgende:
Hij zegt dat ik een cd key moet opgeven voor windows live? Ik wil het gratis deel spelen maar moet je nu ineens toch betalen?
Ulliequote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:23 schreef NatteBever het volgende:
Wat is je Live-ID (of zoiets) Draganta? Ik ben level 7, mayb leuk om wat quests te co-oppen of you like
Klik op de error link die je dan krijgt, en je wordt geholpen. Volgens mij moet je nog wat info invullen, en dan heb je geen product key nodig.quote:
Meer een combi van allebei. Je capital city heeft er niets mee te maken, maar de units hebben wel de gear die jij hebt gevonden. Ook is je level belangrijk. Iemand van level 5 bijv. kan niet naar de 3e age. Dat kan pas als je Level 10 bent. Het ligt aan hoevel tech tree points je hebt, en war je ze hebt gezet. Ik heb nu bijv. geen punten op stable gezet, dus ik kan geen stable bouwen. Ik heb wel archers volledi geupgrade, omdat ik veel met archers speel. Zo moet je keuzes maken. Je hebt verder nog unranked matchmaking, en ranked matchmaking. Dit gebeurt allemaal in het gebied Sparta, die speciaal voor PvP is. Je kunt met PvP matches daar Sparta points krijgen, waarmee je PvP gear kunt kopen. Verder is er nog custom made PvP wedstrijden, door mensen te inviten. Hier krijg je geen experience of SParta points voor.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:30 schreef Thanatos45 het volgende:
Lijkt me ook wel tof spel maar ik wil als de kelten spelen dammitMss eerst de grieken gratis uitproberen om te kijken hoe het bevalt.
Maar hoe werkt PvP eigenlijk? Werkt het als een traditioneel potje RTS waar je helemaal from scratch begint of kom je met je complete stad tegenover je tegenstander te staan?
Hmm, ok. Hopelijk zetten ze dan niet mensen met een gigantisch verschil in gear tegenover elkaar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:49 schreef Draganta het volgende:
[..]
Meer een combi van allebei. Je capital city heeft er niets mee te maken, maar de units hebben wel de gear die jij hebt gevonden. Ook is je level belangrijk. Iemand van level 5 bijv. kan niet naar de 3e age. Dat kan pas als je Level 10 bent. Het ligt aan hoevel tech tree points je hebt, en war je ze hebt gezet. Ik heb nu bijv. geen punten op stable gezet, dus ik kan geen stable bouwen. Ik heb wel archers volledi geupgrade, omdat ik veel met archers speel. Zo moet je keuzes maken. Je hebt verder nog unranked matchmaking, en ranked matchmaking. Dit gebeurt allemaal in het gebied Sparta, die speciaal voor PvP is. Je kunt met PvP matches daar Sparta points krijgen, waarmee je PvP gear kunt kopen. Verder is er nog custom made PvP wedstrijden, door mensen te inviten. Hier krijg je geen experience of SParta points voor.
Wat ik heb gemerkt dat het op lage levels niet veel uitmaak. Ik heb redelijk wat gear, en stond tegenover iemand die 3 levels hoger was, met veel Rare quality gear, en toch ging het goed. Ik bedoel, als je de units met de juiste counters aanvalt, kan gear er niet veel aan veranderen. Ik heb wel eens gezien dat een cavalry unit van een level 40 met veel Epic gear per unit 1700 hp had, tegenover mijn zelfde cavalry unit van maar 700 hp, ik was toen wel maar level 24quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:52 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Hmm, ok. Hopelijk zetten ze dan niet mensen met een gigantisch verschil in gear tegenover elkaar.
Nope is zolang en zoveel je wilt. Ranked pvp is dan wel helaas niet mogelijk. Ook kun je geen epic gear equippen. Dus op gebied van PvP zijn F2P spelers benadeeld.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:48 schreef HansvanOchten het volgende:
Hoe zit het met f2p? Is het tot een bepaald lvl?
Ik vind de muis ook slecht werken qua scrollen. Ik heb de scroll speed wat verhoogd, en het wertk al wat beter, maar nog niet ideaal. Gas Powered Games weet wel van het probleem, dus ik denk dat het gepatcht gaat worden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:52 schreef Klaphark het volgende:
Net ook eens aan begonnen, ziet er goed uit tot nu toe.
Vraag me alleen af of je de instellingen voor de muis nog aan kan passen? Zie het nergens staan. Ik kan niet op een fatsoenlijke manier door de map heen scrollen nu, ik wil gewoon point & click verder kunnen kijken zeg maar.
Iemand?
in menu start rechtsklikken en dan uitvoeren als adminquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:10 schreef jaspah het volgende:
Hoe werkt dit? Ik heb het spel gedownload op www.ageofempiresonline.com en hij is gedownload en geinstalleerd maar als ik op het spel klik krijg ik een scherm waar wel ergens een play button in staat maar die niet klikbaar is?
Ah hij doet al wat meer nu! bedankt!quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:25 schreef Patapon het volgende:
[..]
in menu start rechtsklikken en dan uitvoeren als admin
Dat is inderdaad hel vervelend. Ik denk dat je Microsoft even moet bellen. Wees gerust, ze bijten niet, en zijn vaak heel erg behulpzaamquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:58 schreef Mlijntje het volgende:
Ik heb dit spel een paar dagen geleden gekocht voor 19 euro (AOE online The Greeks). Nou allemaal heel leukMaar het zit dus gekoppeld aan Microsoft live account, nou heb ik daar al een account met een wachtwoord die ik dus zelden gebruik. Wat doe ik net, typ een ander wachtwoord in (die ik op hyves, msn etc altijd gebruik automatisme). Wat gebeurd er ja hoor ben meteen gebanned op het spel zelf kan geen kant op en er word ook niet vermeld hoe ik dit oplos.. Kan wel gewoon inloggen op Xbox live en Windows Marketplace. Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Zou wel erg zonde van mijn geld zijn als ik meteen voor een hacker word aangezien, en nooit meer Age Of Empires Online kan spelen
Sorry zie je post nu pas. Je kunt op level 10 naar de Silver Age. Je kun dan kiezen voor een Siege workshop, en dan kun je rams maken. Ook kun je (als je premium bent) in Mycene een advisor kopen die je toegang geeft tot de unit Somatonogwat. Zijn zwaardvechters met veel ranged armor, en gigantisch veel bonus damage tegen gebouwen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:42 schreef ErikNijland het volgende:
Opvallend rustig in dit topic. Ik zie ook weinig reviews van dit spel... Hoe dan ook ik speel het (nog nergens voor betaald). En ik vraag me iets af.
Hoe kun je makkelijk een basis v/d tegenpartij slopen. Ik heb geen geschikte units tegen gebouwen. Tijdens een quest kreeg ik een keer aparte (premium content) units die met vuur gooiden.
Erg irritant dit. Steeds de goede units counteren. Maar als er een basis neer moet zit ik gewoon units te spammen omdat niets geschikt is..
Ik ben trouwens level 8.
Binnenkort een patch, met heel veel quest bug fixesquote:Op maandag 5 september 2011 18:48 schreef Bienelientjee het volgende:
Hmss, net een quest samen met een maatje gedaan. Ons doel: Destroy Towncenter. Hele map gescout, alle vijandelijke gasten weggevaagd. Maar nergens een Towncenter te bekennen?
Het is echt wennen. Als je echt een remake van AoE2 verwacht, dan ga je het spel haten. Maar als je gewoon denkt: de makers hebben een ander pad ingeslagen, dan is het echt leuk. Ik ben nu in het gebied Cyprus, echt super geweldig hebben ze het gemaakt. Het is verdeeld in 12 stukjes, en je moet dan ale die stukjes veroveren en bij je land toevoegen. Ook de DLC is super. Ik heb gisteren Defense of Crete gekocht, met een co-op partner en een headset is het echt top vermaak! Jammer dat de DLC's een beetje prijzig zijn, maar ja, dat is bij veel games tegenwoordig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:58 schreef Zenato het volgende:
Het is niet top, maar omdat het AOE is toch maar op de install button geklikt.
Idd. Ik kan zien dat microsoft er alles aan doet om dit spel te verbeteren. Net een uurtje gespeeld en het bevalt me echt wel, volgens mij moet ik gewoon nog wennen aan de cartoony-style. Het grappige ervan is dat het cartoon achtige het spel ook leuk maakt, bv dat ze van die hele grote vleesribben meenemen, dat geeft toch weer zweer aan het spel. Ik persoonlijk denk nog dat het spel "ontdekt" moet worden door mensen, wellicht maakt microsoft dan kans op een kleine hit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:54 schreef Draganta het volgende:
[..]
Het is echt wennen. Als je echt een remake van AoE2 verwacht, dan ga je het spel haten. Maar als je gewoon denkt: de makers hebben een ander pad ingeslagen, dan is het echt leuk. Ik ben nu in het gebied Cyprus, echt super geweldig hebben ze het gemaakt. Het is verdeeld in 12 stukjes, en je moet dan ale die stukjes veroveren en bij je land toevoegen. Ook de DLC is super. Ik heb gisteren Defense of Crete gekocht, met een co-op partner en een headset is het echt top vermaak! Jammer dat de DLC's een beetje prijzig zijn, maar ja, dat is bij veel games tegenwoordig.
Denk weinig mensen, ik heb ook alleen de beta gedaan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:22 schreef Draganta het volgende:
Even kijken of er nog animo voor dit spel is op Fok
Heb een Youtube channel gemaakt voor mensen die de lastige end-level quests/legendary quests moeilijk vinden: http://www.youtube.com/user/AOEVillage
Binnenkort PvP videosWie speelt het hier eigenlijk nog?
Valt mee, voor Age of Empires 3 moest ik 60 euro betalen om te PvPen, en nu betaal ik 19,95. Het is hoe je het bekijkt. Ik vind het echt niet duur.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:29 schreef Holy_Goat het volgende:
ik niet. te duur. beta wel verslaafd aan geweest.
Ah jammer dacht dat je nog speelde, dus had je op Live toegevoegdquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:09 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Denk weinig mensen, ik heb ook alleen de beta gedaan.
Voor mij wel, aangezien ik weet dat ik dan ook alle pakketten wilquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:26 schreef Draganta het volgende:
[..]
Valt mee, voor Age of Empires 3 moest ik 60 euro betalen om te PvPen, en nu betaal ik 19,95. Het is hoe je het bekijkt. Ik vind het echt niet duur.
[..]
Ah jammer dacht dat je nog speelde, dus had je op Live toegevoegd
AOE3 inclusief alle expansies was een tijdje geleden gewoon 1 eurocentquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:26 schreef Draganta het volgende:
[..]
Valt mee, voor Age of Empires 3 moest ik 60 euro betalen om te PvPen, en nu betaal ik 19,95. Het is hoe je het bekijkt. Ik vind het echt niet duur.
[..]
Ah jammer dacht dat je nog speelde, dus had je op Live toegevoegd
Waarom wil je pakketten als stadsversieringen enzo, is allemaal nutteloosquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:28 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Voor mij wel, aangezien ik weet dat ik dan ook alle pakketten wil
Ik gebruik geen Steam.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:58 schreef xminator het volgende:
[..]
AOE3 inclusief alle expansies was een tijdje geleden gewoon 1 eurocent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |