Age of Empires 2 meets Farmville. Trek zelf je conclusiesquote:
RTFMquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:42 schreef Misan het volgende:
Hoe kun je jezelf trouwens aanmelden voor de beta?
http://ageofempiresonline.com/beta/ ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:29 schreef Misan het volgende:
[..]
STFUvia ageofempireonline.com alleen staat het daar volgens mij niet meer.
Leer lezen en informatie opzoeken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:29 schreef Misan het volgende:
[..]
STFUvia ageofempireonline.com alleen staat het daar volgens mij niet meer.
Aaah dus RTFM was gewoon maar een willekeurige reeks karakters?quote:
Check gewoon de forums op AOE online, zo moeilijk is dat nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:37 schreef Misan het volgende:
[..]
Aaah dus RTFM was gewoon maar een willekeurige reeks karakters?zeg dan gewoon dat je het niet weet of beter nog: reageer niet. Dan verveel je ook niemand met je nietszeggende opmerkingen
De link staat gewoon op de website van het spel. Dom ventje.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:37 schreef Misan het volgende:
[..]
Aaah dus RTFM was gewoon maar een willekeurige reeks karakters?zeg dan gewoon dat je het niet weet of beter nog: reageer niet. Dan verveel je ook niemand met je nietszeggende opmerkingen
Nog gaan schelden ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:34 schreef densha het volgende:
[..]
De link staat gewoon op de website van het spel. Dom ventje.
Ik kijk vanavond wel ff, vanaf mijn werk is internet behoorlijk dichtgetimmerdquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Check gewoon de forums op AOE online, zo moeilijk is dat niet. Ergens op curse geloof ik, maar geen zin om de link op te zoeken.
"dom" is een scheldwoord? Guttegut...dan ben je wel heel fragiel van aardquote:
Niet weten wat schelden betekentquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:44 schreef densha het volgende:
[..]
"dom" is een scheldwoord? Guttegut...dan ben je wel heel fragiel van aardSnel naar je mammie toe
Check je PMquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:18 schreef znarch het volgende:
Signups zijn weer dicht, als iemand nog een key heeft hoor ik het graag
Het is een closed beta waarvan de NDA "gelift' is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:17 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Key voor? Toch gewoon openbeta? Of zie ik dat nou verkeerd?
NDA?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:58 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Het is een closed beta waarvan de NDA "gelift' is.
Dat je niet over de inhoud van een game mag praten, dat wordt meestal tijdens de alpha fase toegepast.quote:
Die is een week of 2 geleden er pas afgehaaldquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:12 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat je niet over de inhoud van een game mag praten, dat wordt meestal tijdens de alpha fase toegepast.
De 1ste? (is zon repeatable) Doe je het met normale infantry? Zo ja, probeer het eens met schepen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:33 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Pff, zit nu echt bij een kutquest! Alle docks vernietigen binnen 15 minuten, krijg het maar niet geregeld
Ziet er niet kut uit, er is bewust gekozen voor een cartoony style. Als je daar niet tegen kan , moet je het gewoon niet spelen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom zit het er zo kut uit![]()
lijkt wel zelda the windwaker
Opnieuw installeren en als je het dan nog hebt even je firewall uitzetten. Kan soms ook met je nVidia Network te maken hebben als je die hebt...quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:53 schreef MagicIsland1 het volgende:
Windows marketplace crasht telkens als ik probeer in te loggen![]()
Krijg dit bij het foutrapport
[ afbeelding ]
Weet iemand wat het kan zijn?
quote:Age of Empires Online komt in de herfst
De free-to-play-game Age of Empires Online komt in de herfst uit voor PC. Dat heeft Eurogamer.net vernomen van uitgever Microsoft.
Het spel verschijnt dan als gratis download, maar ook zal er een soort starterskit in winkels te vinden zijn. De real-time strategiegame maakt gebruik van het freemium-model. Dit betekent dat de game gratis speelbaar is, maar dat consumenten extra content, zoals nieuwe beschavingen, kunnen aanschaffen. Het spel start met een tweetal beschavingen: de Grieken en Egyptenaren.
Gelukt, thnx!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef znarch het volgende:
[..]
De 1ste? (is zon repeatable) Doe je het met normale infantry? Zo ja, probeer het eens met schepen.
Het ziet er "te blij" uit. Ik zag Age of Empires als een serieuze strategische game, met een goede uitstraling van de oudheden en de geschiedenis. Dat hebben ze ook altijd gedaan. Nu opeens volledig de plank misslaan door een kinderachtige look eraan te geven, a la Settlers. Dat is leuk voor mensen tot 14 jaar, maar jong/volwassen mensen verliezen ze hier mee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:53 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ziet er niet kut uit, er is bewust gekozen voor een cartoony style. Als je daar niet tegen kan , moet je het gewoon niet spelen.
Als ze er zijn hier: http://www.curse.com/keys/quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:43 schreef X-Cessive het volgende:
Misschien dom maar ik kan nergens een beta code aanvragen, iemand enig idee?
Komt omdat het geen open bèta is. Zie hier boven, ik heb het zelfs aan omNOMNOMNOMNOM uitgelegd -,-.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:43 schreef X-Cessive het volgende:
http://www.ageofempiresonline.com/beta/quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:43 schreef X-Cessive het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:40 schreef pugehenis het volgende:
[..]
http://www.ageofempiresonline.com/beta/
Volgens mij gewoon daar de instructies volgen.
Moet je wel eerst een code hebbenquote:Click My Account, click Redeem Code, and then enter the 25-digit code you received from the website that directed you here.
Nog goeie tip voor die quest:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:59 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik zal zo even kijken of ik al ergens headgear heb, volgensmij niet namelijk. Ben ook lekker aan het levellen met die quest dat je de advisory hall moet verdedigen. 8 torentjes bouwen en je kunt hem lekker in de achtergrond door laten lopen
Zal het zeker proberen!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:02 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Nog goeie tip voor die quest:
Dr is zo'n kampje met guardians en chest daar. Maak daar 2 towers, transfer al je stoneminers daarheen. Supersafe en je kan ook die chest meepakken. Paar keer gedaan, het fucked ook de AI van de attackers, ze blijven beetje rondhangen int midden ipv vol voor de towers te gaan. Werkt supergoed dus
Mijn dank is groot! Kan ik eindelijk orde scheppenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
ja! rechtsboven in je UI staan 2 icons
1 is voor het replacen van buildings
1 is voor het 'inpakken' van buildings in blueprints (bijv om weer te verkopen als je klaar ermee bent)
edit: chaka chaka pata pon
ik ben aan het werkquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:36 schreef Patapon het volgende:
Ik zal eens kijken of er frutsels en/of omnomnomnom online zijn
Thnx voor de mooie uitwerking, ga hem zo even proberen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:28 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Je moet je army daar links parkeren, dan stuur je 1 deel bovenlangs en 1 deel onderlangs. Je archers kan je rechts op de ledge parkeren als je er een paar over hebt.
De laatste wave is best wel groot, dus val dan ook van voren aan met reinforcements.
Tnx voor het spul btw
edit: verklarende paintskillsval aan als ze bij rode stip zijn.
[ afbeelding ]
2x Pinequote:Op woensdag 18 mei 2011 09:37 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Tis echt addictiveWelke resources heb jij btw Keffur?
Mij werd aangeraden door (een) maximum level speler(s) om 4 wood, 3 stone en 1 metal te doen. Aangezien je alle andere grondstoffen later in het spel (zo goed als) niet meer nodig hebt. In de chat vraagt men dan ook steeds om wood en stone.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:05 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
2x Pine
1x Stone
2x Animal Hides
1x Grain
1x Copper Ignots
En de laatste bewaar ik voor als ik een nieuw (goed) recipe krijg
gister waren ze al offline dacht ikquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:50 schreef densha het volgende:
Heh...wtf de Egyptenaren zijn opeens offline gehaaldHad al redelijk wat quests gedaan...echt geen zin om opnieuw te beginnen.
Openen en dan worden ze toegevoegd als resources voor je stad. Voor de missie zelf levert het niets op.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:12 schreef Frutsel het volgende:
noobvraag:
ik heb in de eerste paar missies van die treasures gevonden. Wat moet ik daarmee doen?![]()
Ik kan ze openen en dan heb ik bijv huiden of graan en dan?
Ja okay, maar inventory is vol, waar moet ik die resources dan heen zetten? Of hoe werkt dat?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:52 schreef densha het volgende:
[..]
Openen en dan worden ze toegevoegd als resources voor je stad. Voor de missie zelf levert het niets op.
Ja dat kan ik begrijpen, ben op deze manier bijna zelfvoorzienend en als ik eens een stackje mis dan koop ik die gewoon. Het zal allebei z'n voordelen hebben, heb alleen geen zin om altijd mijn overbodige stacks te verkopen via die verpauperde chatquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:09 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Mij werd aangeraden door (een) maximum level speler(s) om 4 wood, 3 stone en 1 metal te doen. Aangezien je alle andere grondstoffen later in het spel (zo goed als) niet meer nodig hebt. In de chat vraagt men dan ook steeds om wood en stone.
Ok dus die huiden, graan, planken gebruik ik om eventuele gebouwen in mijn hoofdstad te plaatsen. Bijv een 12 slot warehouse extra ofzo? En uiteraard heb ik dan 1 plank te kortquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:06 schreef Patapon het volgende:
weggooien of verkopen, of een storage kopen en bouwen
Alles wat je te kort hebt kun je proberen te kopen via de chat, is vaak goedkoper dan in de stores. Al is die chat vaak wel onoverzichtelijk, gewoon goed kijken wat ze aanbieden. WTS betekent dat ze iets willen verkopen, WTB betekent dat ze iets willen kopen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ok dus die huiden, graan, planken gebruik ik om eventuele gebouwen in mijn hoofdstad te plaatsen. Bijv een 12 slot warehouse extra ofzo? En uiteraard heb ik dan 1 plank te kort
Thx, ik ben alleen nu net level 5... chat gaat erg snel, dus ik probeer me eerst maar te richten op de quests. Techtree is ook uitgebreid zegquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:35 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Alles wat je te kort hebt kun je proberen te kopen via de chat, is vaak goedkoper dan in de stores. Al is die chat vaak wel onoverzichtelijk, gewoon goed kijken wat ze aanbieden. WTS betekent dat ze iets willen verkopen, WTB betekent dat ze iets willen kopen.
Dus stel ik wil 100 Pine Planks, dan typ ik "WTB", vervolgens shift click ik op eventuele Pine Planks die ik nog heb (scheelt typen) en dan zet ik er een prijs achter die ik er voor wil geven. 150 Gold is een goede prijs voor 100 Pine Planks. Dus uiteindelijk wordt de zin iets in deze trant:
WTB [Pine Planks] 150G!!! (<-- note de uitroeptekens)
Tevens ben ik wel benieuwd wat nog meer normale bedragen voor bepaalde goederen zijn. Ervaringen?
Ja maar... ja maar... jij bent de enige vrouw, dus jij hebt alleen die gebouwenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:40 schreef Patapon het volgende:
ik heb ik mijn stad gebouwen staat die pine planks, stone, grain en copper produceren, in de andere steden kun je recipes kopen zodat je ook andere bouwstoffen kunt produceren. Het produceren gaat offline ook door.
Die chat is erg chaotisch....
Aandacht van wanhopige nerds. Kom je weer aan je quotum voor de dag.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:57 schreef Patapon het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die gebouwen kun je kopen![]()
Zou ik nog meer voordelen krijgen omdat ik een vrouw ben?
Die kosten Empire Points, die verdien je met missies.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:14 schreef Frutsel het volgende:
Ik kan in de empire store een "lucky ticket" kopen? Wat kost zoiets?
Ik zie alleen 10 en dan zon kroontje? Kost dat geen geld of resources?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |