quote:Michael Douglas gaat snel achteruit.
Michael Douglas beleeft de ellendigste periode uit zijn leven. Sinds augustus weet de 'Wall Street'-acteur dat hij aan keelkanker lijdt. Dat de loodzware chemotherapie zijn tol eist, bewijzen deze foto's. "Hij ondergaat momenteel een acht weken durende hel", aldus mensen die het kunnen weten.
Terwijl Douglas zich helemaal focust op zijn herstel nam goede vriend en collega Danny DeVito afgelopen zondag een prestigieuze prijs voor hem in ontvangst. Het levenswerk van de acteur werd bekroond met een Golden Icon Award tijdens het filmfestival in Zurich. Danny, die Michael sinds 1964 kent, heeft geloof in zijn vriend. "Michael is echt een krijger en bovendien supersterk", klinkt het.
"Naar omstandigheden stelt Michael het goed", liet vrouwlief Catherine Zeta-Jones onlangs weten. "Hij houdt zich heel sterk en iedereen is blij dat zijn kuur bijna achter de rug is."
Nou inderdaadquote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:56 schreef Flow3r het volgende:
ow, die foto, een schim van wat hij was
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:46 schreef emss het volgende:
OMG.. hij ziet er verschrikkelijk uit...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Vroeger een stuk. Basic Instinct, the Game. Je bleef er voor thuis. Zijn die laatste foto's normaal bij chemo keuren, of loopt ie echt op zijn laatste sloffen. Aan de foto's te zien zie je het niet meer goedkomen. Triest.
quote:Ja klopt.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:11 schreef emss het volgende:
vrij recent als in een paar weken geleden denk ik. die foto van de vorige pagina waar hij zo dun is is van vorige week.
quote:BronDe Wall Street-acteur beëindigde drie weken geleden zijn chemo-en bestralingskuur en is momenteel herstellende.
quote:Ik denk dat jij (en ik hoop het voor je!!) geen ervaring hebt met kanker en chemo... De lichamelijke impact (wat wij als leken zien als haaruitval bijv.) kan zich soms pas weken na de chemo openbaren.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:39 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
Bron
het trekt dus heus wel weer bij nu hij aan het herstellen is
quote:"Hi I'm Sting and I'm taking over this picture."Op maandag 25 oktober 2010 23:46 schreef Martin1234 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier Michael Douglas in het midden met rechts George Clooney,
een vrij recente foto is dit ook.
quote:hij zal idd vast niet binnen een paar weken/jaren weer de oude zijn maar dat doet er niet toe, hij is kankervrij, alleen dat telt lijkt me.Op zaterdag 30 oktober 2010 02:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat jij (en ik hoop het voor je!!) geen ervaring hebt met kanker en chemo... De lichamelijke impact (wat wij als leken zien als haaruitval bijv.) kan zich soms pas weken na de chemo openbaren.
Moeheid kan jaren duren. En dan doet het er niet toe of de chemo 4 weken of 2 jaar geleden is geweest.
Maar net als jij hoop ik dat hij goed herstellende is!
Die moeheid gaat inderdaad niet over.Ik weet niet of dat bij iedereen is maar bij de mensen die ik ken die chemo hebben gehad waren de rest van hun leven moe.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 02:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat jij (en ik hoop het voor je!!) geen ervaring hebt met kanker en chemo... De lichamelijke impact (wat wij als leken zien als haaruitval bijv.) kan zich soms pas weken na de chemo openbaren.
Moeheid kan jaren duren. En dan doet het er niet toe of de chemo 4 weken of 2 jaar geleden is geweest.
Ja inderdaad ik kwam er zelf later nadat ik die gepost had ook al achter,quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 08:33 schreef Disorder het volgende:
[..]
"Hi I'm Sting and I'm taking over this picture."
Jij hebt echt de allerliefste avatar!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 02:24 schreef capricia het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:03 schreef OProg het volgende:
http://www.toofab.com/201(...)disney-thanksgiving/
Hij ziet er in ieder geval weer een stuk beter uit.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:37 schreef Mylene het volgende:
Pictured: Michael Douglas and wife Catherine Zeta-Jones smoking... seven months after he beat throat cancer
Of een joint.
Waarom zou niet meer mogen roken? kan me best voorstellen dat je af en toe behoefte hebt aan een sigaret als je een dergelijke situatie hebt meegemaakt..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:32 schreef EilandjeOnline het volgende:
sommige mensen leren het gewoon niet
Eensquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Waarom zou niet meer mogen roken? kan me best voorstellen dat je af en toe behoefte hebt aan een sigaret als je een dergelijke situatie hebt meegemaakt..
Het is dan wel niet verstandig, die man mag best zijn pleziertjes hebben.
Volgens mij ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:54 schreef Moja het volgende:
Ik zie hem toch echt geen sigaret vasthouden. Eerder een tandenstoker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |