Die heeft de Wildfire ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is de nexus he slimmert, kijk maar hij heeft een trackballetje
Mjah tis ook gewoon een HTC brouwseltje, maar inderdaad t zou logischer zijn daar de Nexus neer te zettenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar de nexus is van google zelf dus dat lijkt me waarschijnlijker
ja, das een optisch trackballetje, dat lijkt niet op een echt balletjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
Kiek dan jeung;
[ afbeelding ]
Ook die 4 touch'knoppen' en trackball
Ik was de trackball ook al aan het zoekenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, das een optisch trackballetje, dat lijkt niet op een echt balletje
tuurlijk, google kan veel, maar per direct een smartphone ontwikkellijn spawnen nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah tis ook gewoon een HTC brouwseltje, maar inderdaad t zou logischer zijn daar de Nexus neer te zetten
Twee. In je shirtje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was de trackball ook al aan het zoeken
Ja alleen Samsung en Nokia hebben verder een eigen redelijk succesvolle smartphone-lijn naast Apple en HTCquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tuurlijk, google kan veel, maar per direct een smartphone ontwikkellijn spawnen niet
deed sony ericsson in het begin ook natuurlijk met die experia
Ja, is lekker leuk man!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Trekballen. Is dat een nieuw spelletje?
2e helft van circlejerkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Trekballen. Is dat een nieuw spelletje?
quote:
Studeersequote:
ja nee, want je aanwijzer besturen met je tepels en circlejerken is geekspeakquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Studeerse![]()
En arme Greys, nu zitten Zwabber en ik alletwee haar SC's te verzieken met geekspeak
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja nee, want je aanwijzer besturen met je tepels en circlejerken is geekspeak
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
'Mijn' SC's?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Studeerse![]()
En arme Greys, nu zitten Zwabber en ik alletwee haar SC's te verzieken met geekspeak
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooie spullen. Ik hou van Apple. En van Twitter. En van Franse muziek.
Toch nog wel ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nou ja echte geeks moeten het wel hebben van virtuele vrouwen hèquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lurkertquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je je vakantieliefde nog gezien of gehoord?
neeheequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja echte geeks moeten het wel hebben van virtuele vrouwen hè
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch nog wel ja?UiteraaaaaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wilde iets zeggen over spelen met tepels, maar ik doe het maar nietquote:
Oh ja die enequote:
Ik bedoel geen van 2quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik bedoel de film. Maar die andere Simone is nóg beter ja
Tis een bekendequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huh, wat/wie bedoelde jij dan?
En ik wist niet dat het een komedie wasquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
die film is uit 2002, voor mijn gevoel was hij ouder
Vergeet jij dat je ook wel eens in TAL komt?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik heb heul niks tegen jou gezegt![]()
Nee.quote:
Zegquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik heb heul niks tegen jou gezegt![]()
Dus je zal het wel gelezen hebben.
En Miauw weleens hierquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vergeet jij dat je ook wel eens in TAL komt?
Nee dat vergeet ik niet, maar daar vertel ik zulke dingen niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vergeet jij dat je ook wel eens in TAL komt?
Mee eens?quote:
Nietesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zegjij hebt dat heus wel tegen mij gezegd
Nee, 17 waarvan Kally er 1 isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je al een groot lijstje Pgr of Hijfs?
Das een goed aantal alquote:
[SC] 127 - met Catjuuuuh weer in het land!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nietes![]()
Maar ik hou wel van je hoor![]()
Heb je Hyves?
Ja, het boeit me ook niet meer of er nog meer bij komen.quote:
fappen in je tentje ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, het boeit me ook niet meer of er nog meer bij komen.![]()
*heeft zin in zaterdag.
Zon, zee, strand, eten en uhm...
Dat mag Ll afmaken
Ja, had het liever niet erop staanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[SC] 127 - met Catjuuuuh weer in het land!
Zo, ik moest even zoeken. Je hebt het bericht ge-edit zie ik net
Ze post 1 minuut voor jouw *knip*-verhaal' nog héquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, had het liever niet erop staan![]()
Je bent wel een lurkert want je was daar nergens te bekennen
pagina 7, pagina 8quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, had het liever niet erop staan![]()
Je bent wel een lurkert want je was daar nergens te bekennen
Nee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
M'n Postcrossingkaartje is gepost![]()
Je hoeft nergens meer te klikken dat je hem verzonden hebt toch?
Failquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze post 1 minuut voor jouw *knip*-verhaal' nog hé
Hij quote me zelfsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze post 1 minuut voor jouw *knip*-verhaal' nog hé
Okequote:
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OkeWant hij is al lang aan de "traveling" aldus de site.
Nu ga ik ook elke dag spieken of hij binnen is![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee precies, dat grote blauwe oog ziet niemand
Ja, valt opquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
je moet ook gewoon een hyperactieve avatar nemen
Maar ik ben zelf al zo hyperactiefquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
met m'n tepelsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, valt op![]()
Hoe heb jij die gemaakt Zwabber?
Ja mijne 3 dagen en is pas net wegquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Ik vind het ook een beetje raar dat je zelf niet kan aangeven dat hij "travelt".
want die kaart naar Amerika had ik 1 dag erna pas verzonden en dan staat er dat hij al 1 dag ge-travelt heeft.
Ik zit nog in oranje thema, maar als ik het weghaal is het zo leeg en ik vind hem zo leuk nuquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
hahahaha wat leuk!quote:
eventjes over nadenkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
Weet jij nog iets leuks voor m'n eendekuiken als ik die boa en vlag weg zou halen, Zwabbert?
Het moet eigenlijk gewoon een beetje opvulling geven, niet een loller-icon wordenquote:
Leuk Pgrquote:
Lukt niet in goede kwaliteit opslaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Alleen nog in wat betere kwaliteit zien te krijgen.
Ik ben ook erg leuk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
Die van JJH met de bal over het dak vond ik erg leuk
Jep, kloptquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
pgr; staan jouw PGR letters voor Project Gotham racing of iets anders?
Niet happen naar de baasquote:
Hij is duidelijk, zelfs Pisces weet welke auto het is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet happen naar de baas![]()
En als je nou eens een DUIDELIJKE icon zou maken dan hoefden mensen het niet eens te vragen
Die zegt alleen 'leuk'quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij is duidelijk, zelfs Pisces weet welke auto het is.
Ik twijfel eigenlijk, eerste gedachte was een Ferrari 458 Italia?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij is duidelijk, zelfs Pisces weet welke auto het is.
Whut?quote:
Zelfde als ik dacht?quote:
Haha, nog goed ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik twijfel eigenlijk, eerste gedachte was een Ferrari 458 Italia?
Ja! Zie je wel!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Haha, nog goed ook![]()
Zie je nou wel Ll?!
Bij mij ist meer andersom. En eigenlijk weet ik sowieso vrij weinig van autos. Van de alledaagse wel welke het is als je wat ziet rijden, maar daar houdt het wel mee opquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet eigenlijk alleen wat van de meeste Ferrari's, Lambo's, Porsches. Van de gewone bakken ben ik echt niet op de hoogte
Plaats eens je poppetje, ik kwam er een kwartier geleden langsquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:57 schreef Loveless85 het volgende:
En eigenlijk weet ik sowieso vrij weinig van autos.
quote:
Misschien dat iemand hier kan helpen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:58 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben al twee uur bezig met het zoeken van een antwoord op een vervelende vraag
Welke? Zeemeeuw?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Plaats eens je poppetje, ik kwam er een kwartier geleden langs
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe and Everything?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:58 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben al twee uur bezig met het zoeken van een antwoord op een vervelende vraag
Nou ja hij is wel weer van de Core Business hoorquote:
Hmm het gaat over wegafsluitingen tijdens Sailquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien dat iemand hier kan helpen?
quote:
Daar kom ik niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm het gaat over wegafsluitingen tijdens Sail![]()
Maar thanks
Welke core business?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja hij is wel weer van de Core Business hoor
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee die is voor op Vrijdag, dat poppetje met handen in de zakken
quote:
Dat is dan weer een lang verhaal eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe and Everything?
Ganz supah Scootahquote:
Ik heb nog tot vrijdag de tijd...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is dan weer een lang verhaal eigenlijk
Wanneer moet je weer bek toe skoel?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb nog tot vrijdag de tijd...
8 septemberquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wanneer moet je weer bek toe skoel?
NOOIT!!!!!!!!!1!!!!!!!!11111quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:07 schreef JJH het volgende:
[..]
NOOIT!!!!!!!!!1!!!!!!!!11111!!!1!!1!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!:D !!!1!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Zit je aan de pils ofzo?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:07 schreef JJH het volgende:
[..]
NOOIT!!!!!!!!!1!!!!!!!!11111!!!1!!1!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!:D !!!1!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
En wat ga je doen dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Drinken nét niet op het schermquote:
Neequote:
Ik ga vooral thuis zitten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh de quote was fout ja![]()
Maar jij ja![]()
Vertel je SC-vriendjes eens wat
Zo weinig les dan joh? Welke richting ga je opquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ga vooral thuis zitten.
MBO.:')
Ik zit op een laptop, maar had de mond nog op tijd dichtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht even dat iedereen een laptop had.
Maar tussen je tobo en de monitor in dus.
Ja, is voornamelijk thuis zitten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo weinig les dan joh? Welke richting ga je op
Zit jij op een laptop? dan kan ie inderdaad niet nat worden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit op een laptop, maar had de mond nog op tijd dicht
Ah okay, das wel klote. Maar het gaat nu beter met je? Gaat vast allemaal lukken dan. Zeker als je nog redelijk wat vrije tijd hebtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, is voornamelijk thuis zitten.![]()
Maar dat is bij HBO vrienden van mij ook.
Ik doe mediavormgeving.
Ga nou een half jaar inhalen, omdat ik een slechte periode achter de rug heb qua gezondheid en daardoor veel afwezig was.
Grafisch Lyceum of iets anders?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, is voornamelijk thuis zitten.![]()
Maar dat is bij HBO vrienden van mij ook.
Ik doe mediavormgeving.
Whehequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
Eetze Bella![]()
[..]
Grafisch Lyceum of iets anders?
Nee, niet helemaal maar ik ga er gewoon voor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah okay, das wel klote. Maar het gaat nu beter met je? Gaat vast allemaal lukken dan. Zeker als je nog redelijk wat vrije tijd hebt
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
Gaat vast allemaal lukken dan. Zeker als je nog redelijk wat vrije tijd hebt
Nog geen Ferrari 458 Italia?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:19 schreef pgrferrari het volgende:
Heb nou tenminste ook mijn rijbewijs om naar school te gaan
Breda? Je woont toch bij Amersfoort?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whehe![]()
Ik wou dat ik daar zat.
Maar nee, ROC Radius College Breda.
Fail opleiding daar, ben blij als ik daar opgerot ben.
Kom maar naar Amersfoort zou Ll zeggenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag ik hem dan een keer een dagje lenen?
Amersfoortquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Breda? Je woont toch bij Amersfoort?
Ik stond als eerste in de rijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag ik hem dan een keer een dagje lenen?
Nee, ik weet niet hoe je daarbij komtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je mag in een normaal gesprek ook best normaal antwoord geven
Ik dacht dat je ooit een keer zoiets zei toen het over postcrossing ging, dat iemand er eentje in Amersfoort had en of jij dat dan niet was ofzo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet hoe je daarbij komt
Oh, dat was Greys die had een kaartje naar iemand in Amersfoort verzonden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ooit een keer zoiets zei toen het over postcrossing ging, dat iemand er eentje in Amersfoort had en of jij dat dan niet was ofzo.
Als jij zo tegen mij doet hoef ik die auto ook niet meer te lenen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:28 schreef pgrferrari het volgende:
Kut JJH had de lapo in het TAL SC topic.
Nou dan was de verwarring toch niet zo gekquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, dat was Greys die had een kaartje naar iemand in Amersfoort verzonden.
Dat was iemand met dezelfde naam als ik
Ll, Waar werk jij en wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dan was de verwarring toch niet zo gek
Heette die ook pgrferrari?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, dat was Greys die had een kaartje naar iemand in Amersfoort verzonden.
Dat was iemand met dezelfde naam als ik
hij is toiletjuffrouw bij de macdonaldsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ll, Waar werk jij en wat doe je voor werk?
Zwabberman.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij is toiletjuffrouw bij de macdonalds
*En hij ge/mis-bruikt een Zwabbertquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij is toiletjuffrouw bij de macdonalds
nee, een pleeborstel en een dweilquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
*En hij ge/mis-bruikt een Zwabbert
Ik werk in de ITquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ll, Waar werk jij en wat doe je voor werk?
Dat is toch heel wat minder spannend dan MacDonalds.quote:
Detachering, dus het verschilt nogal per project. Maar in grote lijnen het beheren van de standaardomgeving van werkplekken, en wat Active Directory werk, al doe ik dat bij m'n huidige project wat weinig helaas.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is toch heel wat minder spannend dan MacDonalds.
Ok, weet niet precies wat het inhoudt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Detachering, dus het verschilt nogal per project. Maar in grote lijnen het beheren van de standaardomgeving van werkplekken, en wat Active Directory werk, al doe ik dat bij m'n huidige project wat weinig helaas.
Ja hoor bevalt prima, ben op redelijk 'basic' plek gestart en gewoon lekker aan het doorgroeien, heb MCSA en ITIL dingen gedaan en ga in september Bedrijfskundige Informatica doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, weet niet precies wat het inhoudt.
Maar bevalt het wel? Heb je ook een studie voor gedaan?
uh oh, waar op de HRO ga ja dat doen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoor bevalt prima, ben op redelijk 'basic' plek gestart en gewoon lekker aan het doorgroeien, heb MCSA en ITIL dingen gedaan en ga in september Bedrijfskundige Informatica doen
Gaan jullie straks samen naar school?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uh oh, waar op de HRO ga ja dat doen...
*hides*
ja, en in de pauze boterhammetjes ruilenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Gaan jullie straks samen naar school?
Dat heeft ook wel wat spannends, met de pont naar school.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
nee mijn opleiding zit in een havenloods op een schiereiland in een onbereikbaar deel van rotterdam, ik moet met de pont naar school
zal loveless nooit tegenkomen denk ik
hij gaat eens in het half uur, dus als ik em mis ben ik meteen een half uur te laatquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heeft ook wel wat spannends, met de pont naar school.
Whut? Waar zit jij in godsnaam dan? Ik gewoon Museumpark of Academieplein afaikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
nee mijn opleiding zit in een havenloods op een schiereiland in een onbereikbaar deel van rotterdam, ik moet met de pont naar school
zal loveless nooit tegenkomen denk ik
Wél een goed excuus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij gaat eens in het half uur, dus als ik em mis ben ik meteen een half uur te laat
nee die hebben auto's enzo, dus die kunnen via de poot van het schiereilandquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Wél een goed excuus.
De docenten moeten ook met de pont? Die zullen dan ook wel eens te laat zijn.
2x per dag ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee die hebben auto's enzo, dus die kunnen via de poot van het schiereiland
fietsend of lopend niet te doen, en er rijdt twee keer per dag een bus
http://www.rdmcampus.nl/quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut? Waar zit jij in godsnaam dan? Ik gewoon Museumpark of Academieplein afaik
Ja ik zat al tussen de locaties zoeken en kon alleen deze bedenken. WTF is hetquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://www.rdmcampus.nl/
[ afbeelding ]
Oh dat ziet er wel heel cool uit jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
die glazen hokken zijn dus de lokalen
en de grote hal:
[ afbeelding ]
nmiddels ligt er wel een vloer in enzo, maar de kranen hangen nog steeds aan het plafond
Gaaf!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:12 schreef DeZwabber het volgende:
ouwe havenloods waar ze wat technische opleidngen in gepleurd hebben
ziet er best tof uit
[ afbeelding ]
Gaaf Zwabbert, ziet er zeker tof uitquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:12 schreef DeZwabber het volgende:
ouwe havenloods waar ze wat technische opleidngen in gepleurd hebben
ziet er best tof uit
[ afbeelding ]
Maar jij zit daar toch voor vast?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:17 schreef DeZwabber het volgende:
uhuh, enige nadeel is dus dat pontje
en je studenten ov is niet geldig op dat ding
als je in het gebouw studeert krijg je van de leraren een pasje voor de pont
maar als je er eenmalig moet zijn en je bent student, mag je gewoon betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het IS ook een mooie stad. Maar gewoon niet zo 'Oh leuk grachtjes en oude meuk'-mooi als een hoop andere Nederlandse stedenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:17 schreef Bellatrix het volgende:
Ik begin Rotterdam steeds een mooiere stad te vinden.Het had gewoon wat tijd nodig denk ik, net als EHV.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar jij zit daar toch voor vast?jep, dus voor mij is het gratisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar als je als student daar een keer moet komen vanuit een ander HRO gebouw ben je genaaid🐙
en nog lang niet afquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het IS ook een mooie stad. Maar gewoon niet zo 'Oh leuk grachtjes en oude meuk'-mooi als een hoop andere Nederlandse steden
Ja dat is ook zo. Ik vind Rdam en EHV zo mooi omdat het een soort hardheid uitstraalt, het is niet vergankelijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het IS ook een mooie stad. Maar gewoon niet zo 'Oh leuk grachtjes en oude meuk'-mooi als een hoop andere Nederlandse steden
Dat vind ik ook wel het mooie aan R'dam, ik kijk vanaf mijn huis mooi naar het centrum, en er word gewoon nog zoveel moois gebouwdquote:
Nou dat kan toch. Maar ik krijg altijd zo het idee dat mensen Rotterdam graag bashen want 'Feyenoord' of want 'stomme arbeidersstad', maar niet gewoon ECHT een mening gebaseerd op hoe het eruit ziet hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:23 schreef JJH het volgende:
Ben ik dan de enige die Rotterdam geen mooie stad vind?
Tja ook met Amsterdam. Te toeristisch (orly, de hoofdstadquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dat kan toch. Maar ik krijg altijd zo het idee dat mensen Rotterdam graag bashen want 'Feyenoord' of want 'stomme arbeidersstad', maar niet gewoon ECHT een mening gebaseerd op hoe het eruit ziet hebben.
Amsterdam is ook gewoon een leuke stad, mooie pleinen, en het heeft toch gewoon een soort internationale allure. Heeft R'dam ook, maar dan meer om de moderniteit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tja ook met Amsterdam. Te toeristisch (orly, de hoofdstad) Ajax, of whatever. Ik vind het gewoon een mooie stad.
Ik ben in alle grote/grotere steden van Nederland geweest, en dat vierkante-strakke-alles-recht bevalt mij gewoon niet. Zo verschrikkelijk uitwisselbaar met elke andere 'moderne' stad.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dat kan toch. Maar ik krijg altijd zo het idee dat mensen Rotterdam graag bashen want 'Feyenoord' of want 'stomme arbeidersstad', maar niet gewoon ECHT een mening gebaseerd op hoe het eruit ziet hebben.
Omdat studentenstad.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Amsterdam is ook gewoon een leuke stad, mooie pleinen, en het heeft toch gewoon een soort internationale allure. Heeft R'dam ook, maar dan meer om de moderniteit.
En ik vond Delft ook heel leuk om te wonen. Heel jeugdig en studentikoos, en toch wel echt een 'stad' (supermarkten e.d. allemaal iedere zondag open), en toch ook wel weer redelijk 'klein' (alles te doen op de fiets), en er is gewoon ALTIJD leven daar. Das heel grappig voor zo'n 'kleine' stad
Ja maar das toch juist heel on-Nederlands. Dat moderne, al die hoogbouw. En dat dingen hier gewoon écht gebouwd worden en niet 20 jaar vertraagd omdat de hele maatschappij zit te mokken over een oud kerkje wat tegen de grond moet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben in alle grote/grotere steden van Nederland geweest, en dat vierkante-strakke-alles-recht bevalt mij gewoon niet. Zo verschrikkelijk uitwisselbaar met elke andere 'moderne' stad.
Eigenlijk wel ja. De ironiequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:35 schreef Bellatrix het volgende:
Maar Rotterdam heeft natuurlijk vooral zo'n moderne feeling door die geweldige Duitsers.
Zo heel on-nederlands is dat ook weer niet. Ooit door Amsterdam Amstel heengereden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar das toch juist heel on-Nederlands. Dat moderne, al die hoogbouw. En dat dingen hier gewoon écht gebouwd worden en niet 20 jaar vertraagd omdat de hele maatschappij zit te mokken over een oud kerkje wat tegen de grond moet.
En buiten de brandgrens heeft Rotterdam ook echt nog wel heel veel leuke oude dingen
Hitler had ook nog best wel wat goede dingen. Zo is hij ook de bedenker van de Autobahn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. De ironie![]()
En de beste Noord <-> Zuid verbinding (Maastunnel) is ook nog gebouwd door de Duitsers
Das sowieso een buitenwijk. Er zijn maar weinig tot geen steden die zoals Rotterdam écht in het hart van het centrum zo modern zijn. En das ook logisch door wat Bella zegt; de Duitsersquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo heel on-nederlands is dat ook weer niet. Ooit door Amsterdam Amstel heengereden?
En misschien is het wel daarom inderdaad.
Zo is het ook dat ik nooit naar het winkelcentrum in de lokale vinexwijk ga, het parkeren kost de helft van het geld, alles is er maar het is er kil en kaal en het waait er altijd. Doe mij maar wat ouds.
Ik dacht dat je de hoogbouw in het algemeen bedoelde.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das sowieso een buitenwijk. Er zijn maar weinig tot geen steden die zoals Rotterdam écht in het hart van het centrum zo modern zijn. En das ook logisch door wat Bella zegt; de Duitsers![]()
Maar dat is het ook gewoon met R'dam, je houdt van dat moderne of niet
Neuh, dat zie je ook wel in andere steden idd, en zeker ook in bv. Amsterdam Amstel, Amersfoort, in wat Brabantse steden ook wel watquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de hoogbouw in het algemeen bedoelde.
Tja, elk nadeel heb zijn voordeel zullen we maar zeggen. Kinderbijslag en Volkswagen ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Hitler had ook nog best wel wat goede dingen. Zo is hij ook de bedenker van de Autobahn.
Dat ie ze aanlegde om snel troepen te kunnen verplaatsen van de ene naar de andere kant van het land laat ik maar even buiten beschouwing.
Die Kevers kon je inderdaad sparen met zegeltjes, klopt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tja, elk nadeel heb zijn voordeel zullen we maar zeggen. Kinderbijslag en Volkswagen ook.
Tjah het ziet er toch 'net' wat anders uitquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:48 schreef JJH het volgende:
Die heb je in Boskoop en Alphen aan de Rijn ook!
[ afbeelding ]
Boskoop
[ afbeelding ]
Alphjen aan de Rijn.
God wat lelijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:48 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Boskoop
[ afbeelding ]
Alphjen aan de Rijn.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah het ziet er toch 'net' wat anders uit
quote:
Ja sorrie.quote:
Ik vind EHV wel gezellig maar wat ik echt vreselijk vind zijn de luiken voor de ramen als het midden op de dag is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Ik vind Rdam en EHV zo mooi omdat het een soort hardheid uitstraalt, het is niet vergankelijk.
Hihi, net even andersquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:48 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Boskoop
[ afbeelding ]
Alphjen aan de Rijn.
Wel? Nooit zo gemerkt. Niet in Woensel maar ook niet in de betere wijken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind EHV wel gezellig maar wat ik echt vreselijk vind zijn de luiken voor de ramen als het midden op de dag is.Gordijnen dicht, rolluiken dicht, winter of zomer maakt niet uit, vreselijk. Alsof ik op een woonwagenkamp loop.
![]()
In Breda heb ik het nog niet vaak gespot maar zodra je Breda voorbij bent begint het en het loopt door tot het Zuiden.
Ik ken de wijken niet waar ik geweest ben, maar het maakt niet uit waar ik ben, of ik ga winkelen en langs een wijk kom of in de auto zit en EHV door rijd...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wel? Nooit zo gemerkt. Niet in Woensel maar ook niet in de betere wijken.
Ohquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind EHV wel gezellig maar wat ik echt vreselijk vind zijn de luiken voor de ramen als het midden op de dag is.Gordijnen dicht, rolluiken dicht, winter of zomer maakt niet uit, vreselijk. Alsof ik op een woonwagenkamp loop.
![]()
In Breda heb ik het nog niet vaak gespot maar zodra je Breda voorbij bent begint het en het loopt door tot het Zuiden. Zie je echt alleen daar in Nederland.
Ja ik denk het. Al heeft EHV niet zoveel trailerparks, de aso's zijn gewoon verspreidt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken de wijken niet waar ik geweest ben, maar het maakt niet uit waar ik ben, of ik ga winkelen en langs een wijk kom of in de auto zit en EHV door rijd...
Als jij het nooit opgemerkt hebt, dan zal ik wel alleen de trailerparks gezien hebben
Of het valt haar niet op omdat het normaal is daar.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken de wijken niet waar ik geweest ben, maar het maakt niet uit waar ik ben, of ik ga winkelen en langs een wijk kom of in de auto zit en EHV door rijd...
Als jij het nooit opgemerkt hebt, dan zal ik wel alleen de trailerparks gezien hebben
Stond nog met een pizza in mijn handenquote:
Nou nee, Brabant is nog altijd Nederland, en Nederland staat bekend om hun open gordijnen, dat is hier dus ook niet anders.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Of het valt haar niet op omdat het normaal is daar.
Geloekt?quote:
Maar ik heb net ook al 4 haringen op brood op. Dus veel honger heb ik nog niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Stond nog met een pizza in mijn handen
Mij is het ook nog nooit opgevallen, ik deed ook maar een suggestie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou nee, Brabant is nog altijd Nederland, en Nederland staat bekend om hun open gordijnen, dat is hier dus ook niet anders.
90/95% heeft ook open gordijnen, het Zuiden wijkt af met die 5/10%quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou nee, Brabant is nog altijd Nederland, en Nederland staat bekend om hun open gordijnen, dat is hier dus ook niet anders.
Waar haal je die cijfers vandaan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
90/95% heeft ook open gordijnen, het Zuiden wijkt af met die 5/10%
Ja maar jij hebt je luiken toch niet allemaal dicht en de hele dag door?quote:
Als ik er niet ben wel hoor, muv voorzijde.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt je luiken toch niet allemaal dicht en de hele dag door?
Nergens, doe een gokje, kom overal in Nederland en zodra ik in Breda, EHV of Tilburg ben zie ik het na 5 minuten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waar haal je die cijfers vandaan?
Nou dat is prima toch, smaken verschillenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als ik er niet ben wel hoor, muv voorzijde.
jep, tis grijs kutweer hier en kreeg spontaan zin in erwtensoepquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Geloekt?
[..]
Maar ik heb net ook al 4 haringen op brood op. Dus veel honger heb ik nog niet.
Oké, nouja ik denk dat het komt omdat we superieur zijn boven alle andere volken, dat willen we graag zo houden door alle andere mensen buiten te sluiten. We willen geen kruisbestuiving.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nergens, doe een gokje, kom overal in Nederland en zodra ik in Breda, EHV of Tilburg ben zie ik het na 5 minuten.
En volgens mij had een kennis van mij het in Weert het er ook al eens over.
Gaat om de inbraakveiligheid en het scheelt ramen zemen plus warmte/kou.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dat is prima toch, smaken verschillen
Tijdje terug zag ik iemand die in Helmond ging wonen, mag je raden waar ze zo blij mee waren, de luiken die de vorige eigenaars erop hadden gezetquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké, nouja ik denk dat het komt omdat we superieur zijn boven alle andere volken, dat willen we graag zo houden door alle andere mensen buiten te sluiten. We willen geen kruisbestuiving.
Daar is het ook weer voor. Ik denk dat vandaag de eerste dag van de herfst is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jep, tis grijs kutweer hier en kreeg spontaan zin in erwtensoep
Het was een fopje heaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tijdje terug zag ik iemand die in Helmond ging wonen, mag je raden waar ze zo blij mee waren, de luiken die de vorige eigenaars erop hadden gezet
Jij hebt toch een prachtig huis en als je thuis bent geniet je van je mooie uitzichtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gaat om de inbraakveiligheid en het scheelt ramen zemen plus warmte/kou.
Mooi is wat anders ja.
Weet ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |