Die heeft de Wildfire ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is de nexus he slimmert, kijk maar hij heeft een trackballetje
Mjah tis ook gewoon een HTC brouwseltje, maar inderdaad t zou logischer zijn daar de Nexus neer te zettenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar de nexus is van google zelf dus dat lijkt me waarschijnlijker
ja, das een optisch trackballetje, dat lijkt niet op een echt balletjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
Kiek dan jeung;
[ afbeelding ]
Ook die 4 touch'knoppen' en trackball
Ik was de trackball ook al aan het zoekenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, das een optisch trackballetje, dat lijkt niet op een echt balletje
tuurlijk, google kan veel, maar per direct een smartphone ontwikkellijn spawnen nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah tis ook gewoon een HTC brouwseltje, maar inderdaad t zou logischer zijn daar de Nexus neer te zetten
Twee. In je shirtje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was de trackball ook al aan het zoeken
Ja alleen Samsung en Nokia hebben verder een eigen redelijk succesvolle smartphone-lijn naast Apple en HTCquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tuurlijk, google kan veel, maar per direct een smartphone ontwikkellijn spawnen niet
deed sony ericsson in het begin ook natuurlijk met die experia
Ja, is lekker leuk man!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Trekballen. Is dat een nieuw spelletje?
2e helft van circlejerkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Trekballen. Is dat een nieuw spelletje?
quote:
Studeersequote:
ja nee, want je aanwijzer besturen met je tepels en circlejerken is geekspeakquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Studeerse![]()
En arme Greys, nu zitten Zwabber en ik alletwee haar SC's te verzieken met geekspeak
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja nee, want je aanwijzer besturen met je tepels en circlejerken is geekspeak
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
'Mijn' SC's?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Studeerse![]()
En arme Greys, nu zitten Zwabber en ik alletwee haar SC's te verzieken met geekspeak
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooie spullen. Ik hou van Apple. En van Twitter. En van Franse muziek.
Toch nog wel ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nou ja echte geeks moeten het wel hebben van virtuele vrouwen hèquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lurkertquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je je vakantieliefde nog gezien of gehoord?
neeheequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja echte geeks moeten het wel hebben van virtuele vrouwen hè
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch nog wel ja?UiteraaaaaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wilde iets zeggen over spelen met tepels, maar ik doe het maar nietquote:
Oh ja die enequote:
Ik bedoel geen van 2quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik bedoel de film. Maar die andere Simone is nóg beter ja
Tis een bekendequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huh, wat/wie bedoelde jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |