Die heeft de Wildfire ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is de nexus he slimmert, kijk maar hij heeft een trackballetje
Mjah tis ook gewoon een HTC brouwseltje, maar inderdaad t zou logischer zijn daar de Nexus neer te zettenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar de nexus is van google zelf dus dat lijkt me waarschijnlijker
ja, das een optisch trackballetje, dat lijkt niet op een echt balletjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
Kiek dan jeung;
[ afbeelding ]
Ook die 4 touch'knoppen' en trackball
Ik was de trackball ook al aan het zoekenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, das een optisch trackballetje, dat lijkt niet op een echt balletje
tuurlijk, google kan veel, maar per direct een smartphone ontwikkellijn spawnen nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah tis ook gewoon een HTC brouwseltje, maar inderdaad t zou logischer zijn daar de Nexus neer te zetten
Twee. In je shirtje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was de trackball ook al aan het zoeken
Ja alleen Samsung en Nokia hebben verder een eigen redelijk succesvolle smartphone-lijn naast Apple en HTCquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tuurlijk, google kan veel, maar per direct een smartphone ontwikkellijn spawnen niet
deed sony ericsson in het begin ook natuurlijk met die experia
Ja, is lekker leuk man!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Trekballen. Is dat een nieuw spelletje?
2e helft van circlejerkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Trekballen. Is dat een nieuw spelletje?
quote:
Studeersequote:
ja nee, want je aanwijzer besturen met je tepels en circlejerken is geekspeakquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Studeerse![]()
En arme Greys, nu zitten Zwabber en ik alletwee haar SC's te verzieken met geekspeak
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja nee, want je aanwijzer besturen met je tepels en circlejerken is geekspeak
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja nee, want je aanwijzer besturen met je tepels en circlejerken is geekspeak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |