quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:47 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Altijd grappig die 16 jarige jongetjes die een wijven nick verzinnen en dan geile fantasietjes op het internetz gooien.
Nee net even iets andersquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:20 schreef OuweBaas het volgende:
[..]
Hoi !
Ik ben The Bitch.
Neuken ?
Zoiets ?
echt waar?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:31 schreef The Bitch het volgende:
[..]
Nee net even iets anders
Hoi !
Ik ben The Bitch.
Voor jou mevrouw Bitch
En nu neuken kreng![]()
Werkt als een tierelier joh!!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:45 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ja hoor, geen enkel probleem.
Hoi ik ben tijn. Neuken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:26 schreef Sofia90 het volgende:
Haha nooit en zal ook nooit gebeurenwil tenminste wel weten hoe hij heet, wel met iemand geweest zonder te weten hoe hij heet of waar hij vandaan komt door drank maar verder dan dat nee hoor.
En als ik nu eens een masker op doequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:43 schreef Sofia90 het volgende:
Ik ben niet dronken en ik weet niet of je hoofd me aanstaat
Jammer genoeg ben ik te verlegen om met iemand aan te spreken tijdens het stappen. Dus zoiets zou nooit gebeuren bij mij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:53 schreef Sofia90 het volgende:
Ik weet het niet, ik heb nooit een one night stand gehad maar meestal maak je tenminste wel eerst een praatje met elkaar, het is niet van hallo ik ben... en ik ben.. en dan ga je met elkaar seksen. Ligt aan de situatie, aantrekkingskracht en ik moet wel wat wijntjes op hebben
Zelfs dan lukt het mijn nog nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:58 schreef Sofia90 het volgende:
Drank doet wonderenik stap zelf ook niet snel op iemand af maar na mn 2de wijntje word ik bijdehand en gaat het allemaal vanzelf
Ach dat ik geen seks met haar gehad is niet zo erg. Je kan niet alles hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:06 schreef Sofia90 het volgende:
ooh je hebt het over seks? Dus je bent op haar afgestapt, je hebt met haar gezoend maar nog niet tevreden..mannen zijn niet zo snel tevreden tegenwoordig he![]()
Of begrijp ik het verkeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij hebt het celibaat toch uitgevonden?quote:
Hahaaaaaaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:38 schreef Granduppaaaaah het volgende:
God ja, loop je daar door het park lekker te genieten van de volle maan en een zacht warm avondbriesje, komt er opeens een knoert van een vent aan die zich seksueel aan mij opdringt, ik vraag nog hoe heet je, want dit vind ik maar niks, maar nee hoor meneer zat zijn lul al tegen de slappe piemel in het kruis van mijn spijkerbroek aan te rijden. Godverdomme dus ik zeg, ja hoor dit wil ik echt niet meneer zonder naam, maar vervolgens zet hij een voet naast mijn voet en via een judoworp sta ik opeens met mijn kont naar hem toe geparkeerd, niet mooi natuurlijk want je weet dan al wat volgt, en ja hoor, daar zit mijn harige tarrelige kont opeens te kijken naar de maan, terwijl hij zijn gezwollen en kloppende lid al richting mijn tegenspartelende anusje brengt, vent duwt hem er gewoon in, ik ben al niet gediend van gedwongen homoseksuele seks maar deze maakt het wel heel bont, en met mijn beperkte sociale vaardigheden weet ik ook niet ik hem uit mijn kontgat krijg, dus ik dacht even doorbijten en klaar is kees, maar nu draag ik een luier.
Mag ik daar even op inhaken, ik had daar namelijk een discussie over laatst. Je zou het dus niet meer doen nu, maar houdt dat ook in dat je het toen met de kennis van nu niet had gedaan, of dat je er spijt van hebt?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:05 schreef ondeugend het volgende:
ja is me wel overkomen.. alleen dan niet in het park.
zou het nu niet meer doen.... denk ik.
verstand.. jaren... jeweetwel
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:25 schreef Ernemmertje het volgende:
ik heb het meegemaakt en het is niks aan, ook wat eng eigenlijkNooit meer voor mij dus.
Dus je bent een hoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat je het not done vindt of was het geen fijne ervaring?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:05 schreef ondeugend het volgende:
je moet het ook lekker zelf wetenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:01 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
nooit officieel een hoer geweestnee dus
in de nacht in het park lijkt me wel geilquote:Op woensdag 18 augustus 2010 02:05 schreef ondeugend het volgende:
meestal zo bij de hoeren hequote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:24 schreef Schenkstroop het volgende:
ja. ik liep voorbij en deed een paar stappen terug, zij deed open en ik ging naar binnen. serieus.
Ik ken dr naam nog niet, alleen dat ze tjechisch was.
Dat ze tjechisch was of wat?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 02:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
meestal zo bij de hoeren he
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:38 schreef Granduppaaaaah het volgende:
God ja, loop je daar door het park lekker te genieten van de volle maan en een zacht warm avondbriesje, komt er opeens een knoert van een vent aan die zich seksueel aan mij opdringt, ik vraag nog hoe heet je, want dit vind ik maar niks, maar nee hoor meneer zat zijn lul al tegen de slappe piemel in het kruis van mijn spijkerbroek aan te rijden. Godverdomme dus ik zeg, ja hoor dit wil ik echt niet meneer zonder naam, maar vervolgens zet hij een voet naast mijn voet en via een judoworp sta ik opeens met mijn kont naar hem toe geparkeerd, niet mooi natuurlijk want je weet dan al wat volgt, en ja hoor, daar zit mijn harige tarrelige kont opeens te kijken naar de maan, terwijl hij zijn gezwollen en kloppende lid al richting mijn tegenspartelende anusje brengt, vent duwt hem er gewoon in, ik ben al niet gediend van gedwongen homoseksuele seks maar deze maakt het wel heel bont, en met mijn beperkte sociale vaardigheden weet ik ook niet ik hem uit mijn kontgat krijg, dus ik dacht even doorbijten en klaar is kees, maar nu draag ik een luier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |