of Wishful thinkingquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ah kijk eens aan, een uurtje weggeweest en mijn voorspelling al uitgekomen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ah kijk eens aan, een uurtje weggeweest en mijn voorspelling al uitgekomen.
Hier ook nog een keertjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Single sinds 4 uur vannachtDoe eens normaal. Dat jij zo bent misschien.
Je bent een schat. Maakt niet uit, ben er zelf ook stil van.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hier ook nog een keertje, ik kon gisteravond geen uitgebreidere reactie verzinnen.
Als je iets kwijt wilt, PM staat open.
Niet stil blijven staan in het verleden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je bent een schat. Maakt niet uit, ben er zelf ook stil van.
Je mag er altijd wel een moment bij stil staan is mijn mening, het is natuurlijk niet niets. Moet natuurlijk wel niet de rest van je leven gaan bepalenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:51 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Niet stil blijven staan in het verleden.
dat doet je niet goed.
Dit dus. Plus, het is recent.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag er altijd wel een moment bij stil staan is mijn mening, het is natuurlijk niet niets. Moet natuurlijk wel niet de rest van je leven gaan bepalen
Hetzelfde hier. Teveel kopzorgen gehad. Zal nu wel beter gaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Slapen werkt ook altijd goed voor mij, een grote hobby van mij waar ik helaas niet zoveel tijd voor vrij heb de laatste periode.
Hoe kan hij een ex zijn als jij de enige was met verkering? Twee dates verkering noemenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:35 schreef friekin_ het volgende:
Nou ja. De laatste keer dat ik mijn ex zag was 5 weken geleden.
Hara, laat je erbuiten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe kan hij een ex zijn als jij de enige was met verkering? Twee dates verkering noemen
Ik wil me er niet mee bemoeien maar ze zijn hier samen op visite geweest en er was wel degelijk sprake van een relatie, dat heeft hij zelf gezegdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe kan hij een ex zijn als jij de enige was met verkering? Twee dates verkering noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |