of Wishful thinkingquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ah kijk eens aan, een uurtje weggeweest en mijn voorspelling al uitgekomen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ah kijk eens aan, een uurtje weggeweest en mijn voorspelling al uitgekomen.
Hier ook nog een keertjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Single sinds 4 uur vannachtDoe eens normaal. Dat jij zo bent misschien.
Je bent een schat. Maakt niet uit, ben er zelf ook stil van.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hier ook nog een keertje, ik kon gisteravond geen uitgebreidere reactie verzinnen.
Als je iets kwijt wilt, PM staat open.
Niet stil blijven staan in het verleden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je bent een schat. Maakt niet uit, ben er zelf ook stil van.
Je mag er altijd wel een moment bij stil staan is mijn mening, het is natuurlijk niet niets. Moet natuurlijk wel niet de rest van je leven gaan bepalenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:51 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Niet stil blijven staan in het verleden.
dat doet je niet goed.
Dit dus. Plus, het is recent.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag er altijd wel een moment bij stil staan is mijn mening, het is natuurlijk niet niets. Moet natuurlijk wel niet de rest van je leven gaan bepalen
Hetzelfde hier. Teveel kopzorgen gehad. Zal nu wel beter gaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Slapen werkt ook altijd goed voor mij, een grote hobby van mij waar ik helaas niet zoveel tijd voor vrij heb de laatste periode.
Hoe kan hij een ex zijn als jij de enige was met verkering? Twee dates verkering noemenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:35 schreef friekin_ het volgende:
Nou ja. De laatste keer dat ik mijn ex zag was 5 weken geleden.
Hara, laat je erbuiten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe kan hij een ex zijn als jij de enige was met verkering? Twee dates verkering noemen
Ik wil me er niet mee bemoeien maar ze zijn hier samen op visite geweest en er was wel degelijk sprake van een relatie, dat heeft hij zelf gezegdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe kan hij een ex zijn als jij de enige was met verkering? Twee dates verkering noemen
ik dnek dat ik tot laat in de nacht door ga, ben heelrijk productief vandaag!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:20 schreef Softfeel het volgende:
nog even en het werk zit er weer op voor vandaag
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:24 schreef .ZilveR. het volgende:
Mensen ik het fileparkeren ontdekt![]()
Ik kan het eindelijk
Gefeliciteerd ben trots op je.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:24 schreef .ZilveR. het volgende:
Mensen ik het fileparkeren ontdekt![]()
Ik kan het eindelijk
Waarom denk ik altijd aan pizza als een post van jou zie?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Gefeliciteerd TLK!
Ik had nog niet teruggelezen.
Ik begon er niet eens over!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Waarom denk ik altijd aan pizza als een post van jou zie?
Was het bij jou ook een rommel toen je ging kijkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
yeahhhhhhh ik zei het toch![]()
gefeliciteerdddddd
![]()
Als je hulp nodig hebt dan hoor ik het wel
hoort er helaas bijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Was het bij jou ook een rommel toen je ging kijken?
Best veel werk aan het huis om het bewoonbaar te maken. Klussen met me pa
en is het gelukt met opruimen en poetsen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:10 schreef Sistyria het volgende:
Ja hallo... Nou heb ik trek in pizza
Dat heb ik dus altijd als ik Mini_Rulez zie posten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:10 schreef Sistyria het volgende:
Ja hallo... Nou heb ik trek in pizza
Dat laatste meen je serieus?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga denk ik shoarma maken vanaafof pannenkoek met frikandel
Klussen niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoort er helaas bij
ik ga denk ik shoarma maken vanaafof pannenkoek met frikandel
Grotendeels wel, heb zelfs de hamsterkooi gedaan!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:16 schreef Softfeel het volgende:
[..]
en is het gelukt met opruimen en poetsen?
leuk hoeveel heb je er?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:19 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Grotendeels wel, heb zelfs de hamsterkooi gedaan!
Alex, pannenkoek met firkandel.... WTF?
Heb 1 hamster, 3 cavia's.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:20 schreef Softfeel het volgende:
[..]
leuk hoeveel heb je er?
zijn ze ook zo actief in de avond? of heb je er geen last van?
Cutequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:19 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Grotendeels wel, heb zelfs de hamsterkooi gedaan!
Alex, pannenkoek met firkandel.... WTF?
Maar waarom dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:17 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat heb ik dus altijd als ik Mini_Rulez zie posten.
Dudequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pannenkoek met After Eight is trouwens NIET lekker... maar 2cv eet alles wat je hem voorzet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |