Klopt! Er zitten te veel mensen met een leven momenteel, denk ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt, thuis ben ik meestal te druk bezig met andere dingen om me hier nog in te storten. En een paar hondert sc's terug ging het zo snel dat je echt de SC als main focus nodig had, anders volgde je het niet meer.
inb4 vroeger ging het nog sneller
Ah, gister zei je 40% meuk, en BB had het opeens over whiskey.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Kingzen.. was geen whiskey.. Citroenlikeur, Schrobbeler en Malibu.
Sowieso zijn er al best lang niet zoveel nieuwe bij. Vroeger was het pas helemaal erg. Toen je nog met je ava in de OP kwam. Zonder dat telde je niet meequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Klopt! Er zitten te veel mensen met een leven momenteel, denk ik.
De baggerrest wordt door de toffe mensen niet geaccepteerd
Ik denk Heimen.quote:
Begin er niet overquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:58 schreef Juicyhil het volgende:
Hoe was het in Hungary? Nog chicks gehosseld?
Alsof je ze ooit nog ziet daarna als je een blauwtje looptquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Begin er niet overIk had op dag - 1 een hele leuke gezien die ook zo constant stiekem keek en lachte. Maar ik had de balls niet om er naartoe te gaan.
Ben je in diezelfde geweest waar Maik en ik toen naartoe waren geweest? Dat gele?quote:
Nee, maar dan heb ik wel wat gemist.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Alsof je ze ooit nog ziet daarna als je een blauwtje loopt
Ja diequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ben je in diezelfde geweest waar Maik en ik toen naartoe waren geweest? Dat gele?
Boeiend, die kun je in de melkweg voor een tientje zienquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:00 schreef Hyman het volgende:
Wel balen dat we Calvin Harris gemist hebben
Zag je dat ze stiekem keek of hoopte je dat te zien?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Begin er niet overIk had op dag - 1 een hele leuke gezien die ook zo constant stiekem keek en lachte. Maar ik had de balls niet om er naartoe te gaan.
Die is inderdaad tofquote:
Stomme Bart, ik wist dat je die opmerking ging maken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zag je dat ze stiekem keek of hoopte je dat te zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |