Ik ben ook naar de TMF Awards geweest hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:25 schreef zonisdegod het volgende:
TS dacht op het TMF forum te zitten en vraagt daarom of er misschien FOK!kers tussenzaten die naar lowlands gingen
Ik heb op mn 17de mn eerste vriend via TMF chat leren kennenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:25 schreef zonisdegod het volgende:
TS dacht op het TMF forum te zitten en vraagt daarom of er misschien FOK!kers tussenzaten die naar lowlands gingen
HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:02 schreef smoeske het volgende:
Ik ga mijn kaartje inruilen.... er schijnt een ontzettend gezellig strand feest te zijn in Hoek van Holland
Ik dact misschien sarcastisch , maar ja ik bedacht me ineens ; misschien dat er mensen zijn die daar iets traumatisch aan over hebben gehouden , je weet 't nietquote:
Nee kut dit Lowlands forum is voor mensen die Lowlands graag bespreken ben beschouwen en toezien hoe de hedendaagse jeugd zich naar de klote zuipt op dit muziek festijn.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:11 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik vond het ook best grappig hoor
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voeg jezelf hier toe, of PM PiRANiA. Klik na het toevoegen op: Vernieuw plaatje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |