Wij hebben de kleuren van Painting the Past (mat en kalk idee) laten mengen bij decohome.quote:Op donderdag 18 november 2010 08:38 schreef Spikkel01 het volgende:
@ Rockabella: Over het algemeen zijn we het redelijk met elkaar eens over het huis. Af en toe hebben we niet dezelfde ideeën ergens over, maar dan hebben we het er een paar keer over en dan kiezen we uiteindelijk voor de beste oplossing. Maar ik kan me zo niet eens iets bedenken waar we het niet over eens waren, dus het valt allemaal heel erg mee
@ Selyn: We zitten nu te denken aan de kleur truffel voor de gang. Maandag komt de verkoopster hier om te kijken naar lichtinval etc. om ons advies te geven. Het is trouwens krijtverf, geen kalkverf. We wilden eerst voor kalkverf gaan, maar dat schijnt veel lastiger aan te brengen zijn en je krijgt veel strepen.
Zijn er hier mensen met ervaring met krijtverf? We zitten namelijk te twijfelen of we het plafond en de muren die wit worden ook met krijtverf moeten doen of dat we die ook gewoon met een goede latexverf kunnen doen zonder dat je al te veel verschil ziet met de muren die wel krijtverf hebben.
eindelijk de "echte" schakelaars!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:46 schreef Spikkel01 het volgende:
Geen geweldige kwaliteit foto's, maar ik wilde jullie toch onze nieuwe schakelaars en stopcontacten laten zien![]()
. We hebben ze alleen beneden, boven hebben we goedkopere.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar heb je die vandaan? Ik wilde ze ook, maar alles was al ingebouwd, en de verkoper zei dat porceleinen alleen met dubbele dozen gemonteerd kon worden, er konden niet twee stopcontacten op 1 doos.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:46 schreef Spikkel01 het volgende:
Geen geweldige kwaliteit foto's, maar ik wilde jullie toch onze nieuwe schakelaars en stopcontacten laten zien![]()
. We hebben ze alleen beneden, boven hebben we goedkopere.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oa hier hebben ze het:quote:Op donderdag 25 november 2010 11:16 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan? Ik wilde ze ook, maar alles was al ingebouwd, en de verkoper zei dat porceleinen alleen met dubbele dozen gemonteerd kon worden, er konden niet twee stopcontacten op 1 doos.
Zo groot is ons huis nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:19 schreef rubje het volgende:
@ TS:
Als jullie van dit schitterend pand een oud Heren Huis van weten te maken met mooie houten tafels en schilderijen aan de muren,dan toon je wel stijl en klasse. denk aan:
[ afbeelding ]
Wow die vloerquote:Op maandag 20 december 2010 14:06 schreef Spikkel01 het volgende:
De vloer is vorige week gelegd in de kamer en suite. Al het houtwerk moet nu nog één keer geverfd worden en dan kunnen we eind deze week de meubels er in zetten. Dan is het nog lang niet klaar want de plinten moeten er nog voor en de schouw moet nog opgeknapt worden. Maar het wordt steeds mooier![]()
close-up van de verouderde vloer
[ afbeelding ]
De woonkamer
[ afbeelding ]
De eetkamer
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat toch met tinypic.![]()
Gisteren ook al niet.Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |