abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88848331
Naast al het stof, maakt het de hal ook wel erg donker.
Kalkverf is idd erg mooi. Weten jullie ook al welke kleuren?
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
pi_88851978
@ Rockabella: Over het algemeen zijn we het redelijk met elkaar eens over het huis. Af en toe hebben we niet dezelfde ideeën ergens over, maar dan hebben we het er een paar keer over en dan kiezen we uiteindelijk voor de beste oplossing. Maar ik kan me zo niet eens iets bedenken waar we het niet over eens waren, dus het valt allemaal heel erg mee ;)

@ Selyn: We zitten nu te denken aan de kleur truffel voor de gang. Maandag komt de verkoopster hier om te kijken naar lichtinval etc. om ons advies te geven. Het is trouwens krijtverf, geen kalkverf. We wilden eerst voor kalkverf gaan, maar dat schijnt veel lastiger aan te brengen zijn en je krijgt veel strepen.

Zijn er hier mensen met ervaring met krijtverf? We zitten namelijk te twijfelen of we het plafond en de muren die wit worden ook met krijtverf moeten doen of dat we die ook gewoon met een goede latexverf kunnen doen zonder dat je al te veel verschil ziet met de muren die wel krijtverf hebben.
pi_88874881
Geen geweldige kwaliteit foto's, maar ik wilde jullie toch onze nieuwe schakelaars en stopcontacten laten zien O+ *O* . We hebben ze alleen beneden, boven hebben we goedkopere.

pi_88876166
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 08:38 schreef Spikkel01 het volgende:
@ Rockabella: Over het algemeen zijn we het redelijk met elkaar eens over het huis. Af en toe hebben we niet dezelfde ideeën ergens over, maar dan hebben we het er een paar keer over en dan kiezen we uiteindelijk voor de beste oplossing. Maar ik kan me zo niet eens iets bedenken waar we het niet over eens waren, dus het valt allemaal heel erg mee ;)

@ Selyn: We zitten nu te denken aan de kleur truffel voor de gang. Maandag komt de verkoopster hier om te kijken naar lichtinval etc. om ons advies te geven. Het is trouwens krijtverf, geen kalkverf. We wilden eerst voor kalkverf gaan, maar dat schijnt veel lastiger aan te brengen zijn en je krijgt veel strepen.

Zijn er hier mensen met ervaring met krijtverf? We zitten namelijk te twijfelen of we het plafond en de muren die wit worden ook met krijtverf moeten doen of dat we die ook gewoon met een goede latexverf kunnen doen zonder dat je al te veel verschil ziet met de muren die wel krijtverf hebben.
Wij hebben de kleuren van Painting the Past (mat en kalk idee) laten mengen bij decohome.
Maar dan wel van het merk Sigma en afwasbaar.
Is wel heel mooi hoor :Y.
Je kunt natuurlijk vragen of het na te mengen is wat er op de muren met krijtverf zit.

En mooie schakelaars O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zondag 21 november 2010 @ 16:27:13 #180
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_88978416
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:46 schreef Spikkel01 het volgende:
Geen geweldige kwaliteit foto's, maar ik wilde jullie toch onze nieuwe schakelaars en stopcontacten laten zien O+ *O* . We hebben ze alleen beneden, boven hebben we goedkopere.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
eindelijk de "echte" schakelaars! *O* Zien er mooi uit! (nu had ik ze al gezien) maar zo in de muur & raampje eromheen ziet er dan toch weer anders uit :)

Ook alles wat jullie nodig hadden voor beneden kunnen krijgen? ook met afdekrampjes etc? of hebben jullie CAI en telefoon enzo niet in dat zwarte?
pi_89128803
Geinig,

Dit huis, binnenkant, voorkant, ligging in het blok, details in gevel is een exacte kopie van mijn oude studentenhuis in Enschede, ook de Molenstraat overigens ;)

Maar dit ziet er even een stuk beter uit!
pi_89129070
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:46 schreef Spikkel01 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waar heb je die vandaan? Ik wilde ze ook, maar alles was al ingebouwd, en de verkoper zei dat porceleinen alleen met dubbele dozen gemonteerd kon worden, er konden niet twee stopcontacten op 1 doos.
pi_89133350
Er zitten ook dubbele dozen achter ;)
  donderdag 25 november 2010 @ 20:06:11 #184
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_89149790
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 11:16 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Waar heb je die vandaan? Ik wilde ze ook, maar alles was al ingebouwd, en de verkoper zei dat porceleinen alleen met dubbele dozen gemonteerd kon worden, er konden niet twee stopcontacten op 1 doos.
oa hier hebben ze het:

http://www.sweethome-broc(...)kelmateriaal-inbouw/

http://www.bakeliet.nl/
pi_89168102
Ik zoek ze zonder dubbele doos :'( Mogen ook nep of zelfs opbouw zijn!
pi_89761350
Er is de afgelopen tijd weer veel gebeurd, maar we hebben weinig foto's gemaakt. Een kleine fotoupdate om te laten zien hoe de woonkamer er nu uit ziet.

De schouwen moeten nog een keer gesausd worden. Vandaag ben ik begonnen met het aflakken van het houtwerk. Donderdag wordt de houten vloer gelegd en dan kunnen we de woonkamer echt gaan afronden :Y
pi_89761456
Die schouw is erg gaaf geworden zo!!
pi_89761843
In de eetkamer komt de originele betimmering weer om de schouw heen, maar die moet nog opgeknapt worden.
  vrijdag 10 december 2010 @ 14:01:53 #189
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_89762147
Mooi allemaal, wilde dat k de tijd voor zoiets had, lijkt me fantastisch om te doen
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_89762747
@ TS:

Als jullie van dit schitterend pand een oud Heren Huis van weten te maken met mooie houten tafels en schilderijen aan de muren,dan toon je wel stijl en klasse. denk aan:

Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89763744
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:19 schreef rubje het volgende:
@ TS:

Als jullie van dit schitterend pand een oud Heren Huis van weten te maken met mooie houten tafels en schilderijen aan de muren,dan toon je wel stijl en klasse. denk aan:

[ afbeelding ]
Zo groot is ons huis niet ;) Ons volgende huis gaat er zo uit zien haha _O_
pi_89764308
Ohhh wat een heerlijk huis! Echt prachtig dat jullie alle authentieke details zo in hun waarde laten, ik hoop ook ooit zo'n mooi project te mogen doen, hulde! _O_
pi_90175190
De vloer is vorige week gelegd in de kamer en suite. Al het houtwerk moet nu nog één keer geverfd worden en dan kunnen we eind deze week de meubels er in zetten. Dan is het nog lang niet klaar want de plinten moeten er nog voor en de schouw moet nog opgeknapt worden. Maar het wordt steeds mooier :Y

close-up van de verouderde vloer

De woonkamer

De eetkamer
  maandag 20 december 2010 @ 14:37:44 #194
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_90176970
Heel mooi allemaal :)
  maandag 20 december 2010 @ 17:42:13 #195
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_90187212
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 14:06 schreef Spikkel01 het volgende:
De vloer is vorige week gelegd in de kamer en suite. Al het houtwerk moet nu nog één keer geverfd worden en dan kunnen we eind deze week de meubels er in zetten. Dan is het nog lang niet klaar want de plinten moeten er nog voor en de schouw moet nog opgeknapt worden. Maar het wordt steeds mooier :Y

close-up van de verouderde vloer
[ afbeelding ]

De woonkamer
[ afbeelding ]

De eetkamer
[ afbeelding ]
Wow die vloer *O* O+ :Y

Mag ik vragen wat voor soort vloer het is en waar je die gekocht hebt, aangezien we zelf ook nog opzoek zijn naar een vloer.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  maandag 20 december 2010 @ 18:05:35 #196
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_90188214
Ik heb er maar 1 woord voor spikkel en Wijnbo.... WOW!
  maandag 20 december 2010 @ 20:30:30 #197
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_90220910
@ SV-tje: Het is een vloer van het merk WorldofFlooring, een verouderde lamelplankvloer, gerookt + geolied, noesten afgestopt, 18 cm breed, 2 cm dik (toplaag eiken een kleine 6 mm, mix sortering A/B)
Zo, even van de orderbevestiging over getypt :s)

Op de middelste foto van mijn vorige post staat hij zoals hij is. Op de onderste foto lijkt het donkerder door de flits.

@ anderen met een leuke reactie: Thx!
pi_90223905
Iedereen zit met het kwijl op den bek en ik kan niks zien.. -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat toch met tinypic. :(
Gisteren ook al niet.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_90224435
@ Oblivion: Kan ik de foto's ergens anders mee plaatsen zodat je ze wel kunt zien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')