Leuk dat jullie veel zelf doen!quote:Op zondag 26 september 2010 08:44 schreef Spikkel01 het volgende:
@Isegrim: de vloer op de slaapkamer is zeker de originele vloer.
@ Beijtje: we doen veel zelf, maar laten ook veel doen. De fundering van de badkamer bv hebben we zelf gegraven, maar de rest van de badkamer hebben we laten doen door aannemer. Al het installatiewerk hebben we ook uitbesteed. Verder doen we bijna alles zelf.
De keuken is bijna klaar, de originele betimmering om de schouw is gisteren passend gemaakt dus die moet alleen nog geschuurd en geverfd. Het deurtje van de keukenkast moest ook aangepast worden ivm de tegels, dus dat moet ook even opnieuw geverfd. Als dat gebeurd is, is de keuken af.
@Gateway: thx dat je het nog een keer noemt, was het alweer vergeten..
@Zhe angel: Aangezien we het geld nu wel voor andere dingen in het huis kunnen gebruiken, staat er geen geweldig bed..
geen dankquote:Op zondag 26 september 2010 08:44 schreef Spikkel01 het volgende:
@Gateway: thx dat je het nog een keer noemt, was het alweer vergeten..
Wat leuk dat je aan ons gedacht hebt! We vinden het zeker een mooie lamp voor buiten. Moet je maar even laten weten wat hij gekost heeft. En waar we hem op kunnen halenquote:Op maandag 27 september 2010 13:28 schreef gateway het volgende:
Heb op de rommelmarkt nog een buitenlamp van de containerdood gered (naja van de opkoper) en ik dacht mischien is het wat voor spikkel & wijnbo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het niks is, dan gaat ie naar de kringloop oid.
Liep al langer met het idee om op de rommelamrkt naar iets te kijken voor jullie huisje, maar kon eigenlijk niks moois & ouds vinden, alleen dit lampje, en dacht: kan het altijd vragen:)quote:Op maandag 27 september 2010 15:45 schreef Spikkel01 het volgende:
[..]
Wat leuk dat je aan ons gedacht hebt! We vinden het zeker een mooie lamp voor buiten. Moet je maar even laten weten wat hij gekost heeft. En waar we hem op kunnen halen
Donderdagavond zijn we toevallig in jouw dorp, dus kunnen hem dan komen ophalen als dat uit komt. Moet je maar ff een berichtje sturen waar we moeten zijn. Zal met Wijnbo even overleggen wat de volleybalvereniging van ons krijgtquote:Op maandag 27 september 2010 15:54 schreef gateway het volgende:
[..]
Liep al langer met het idee om op de rommelamrkt naar iets te kijken voor jullie huisje, maar kon eigenlijk niks moois & ouds vinden, alleen dit lampje, en dacht: kan het altijd vragen:)
euhm, hij heeft mij niks gekost. De rommelmarkt was voor de lokale Volleybalvereniging. Dus ik laat het aan jullie over
ophalen kan, wil hem ook wel een x langs brengenKan ik gelijk de klusvorderingen bekijken
ahaquote:Op maandag 27 september 2010 16:07 schreef Spikkel01 het volgende:
[..]
Donderdagavond zijn we toevallig in jouw dorp, dus kunnen hem dan komen ophalen als dat uit komt. Moet je maar ff een berichtje sturen waar we moeten zijn. Zal met Wijnbo even overleggen wat de volleybalvereniging van ons krijgt
en dat is niet het geval....quote:Op maandag 27 september 2010 16:51 schreef gateway het volgende:
[..]
ahadan moet ik eens ff kijken of ik er donderdag ook ben
Om de ketel komt nog betimmering, dus die is over een tijdje niet meer zichtbaar. Over de radiatoren kan ik je inderdaad gelijk geven, maar dat is nou net iets waar wij niet lang over nagedacht hebben. We hebben destijds tegen de installateur gezegd dat we netjes ogende radiatoren wilden en dat heeft hij gedaan. Hoeveel we ook ons best doen, we kunnen niet aan ieder detail denken blijkt soms achterafquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:45 schreef cvboer het volgende:
Echt, wat een mooie woning dit. Echt met respect naar de woning toe dat het in oude stijl weer is gemaakt. Ik heb zelf een woning uit 2009, maar mocht ik nog eens gaan verhuizen dan wordt zeker ook een oude, geheel te renoveren woning.
Wat ik echt mooi vind, is de vloer in de hal, echt mooi. Echter een puntje van kritiek heb ik ook, als installateur vind ik het installatiewerk onder de ketel niet zo netjes, en ik zag ergens op een foto een moderne radiator hangen, was het niet leuker geweest om leden radiatoren te gebruiken?
[ afbeelding ]
Verder zal ik dit topic zeker blijven volgen, want dit is zeker een fantastisch project waar jullie mee bezig zijn.
Het is ook moeilijk om elk detail perfect uit te voeren. Je moet het niet zien als negatieve kritiek, integendeel, ik vind het een schitterend project waar jullie mee bezig zijn. Ik ben nou eenmaal een mierenneuker wat dit soort dingen betreft, het plaatje moet kloppen. Ik wil jullie verder veel succes wensen bij de verdere verbouw van jullie woning, ik lurk nog even meequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:08 schreef Spikkel01 het volgende:
[..]
Om de ketel komt nog betimmering, dus die is over een tijdje niet meer zichtbaar. Over de radiatoren kan ik je inderdaad gelijk geven, maar dat is nou net iets waar wij niet lang over nagedacht hebben. We hebben destijds tegen de installateur gezegd dat we netjes ogende radiatoren wilden en dat heeft hij gedaan. Hoeveel we ook ons best doen, we kunnen niet aan ieder detail denken blijkt soms achteraf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |