oh nee dat was een ander nummerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:51 schreef alors het volgende:
This isssssssssssssssssssss Captain Jack!!!!
Hahahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:57 schreef -Hans- het volgende:
Slimme mevrouw aan de lijn
Lijkt wel fucking herfst buiten. Drama!
Haha ja prachtigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:59 schreef alors het volgende:
[..]
Hahaha
'Dan verkoop je toch een nier?'
Inderdaad, ik vond het al opmerkelijk dat hij naar 3FM kwam, die 538 dudes zijn echt meer van de commerciële/dance platen en zullen niet zo snel met vernieuwende 3fm platen aankomen zoals, Veenstra,Ekdom,Rabbering etc. etc. Ik bedoel al werk je voor 538 en als je dan The Cave nog niet gehoord hebt verdiep je je niet heel erg in je vak, ben benieuwd of hij dat nog gaat veranderen of dat hij maar gewoon zijn programma doet en verder weinig muziekliefde uitstraalt. Wat ik als luisteraar van een dj verwacht is toch dat hij je echt warm kan maken voor een plaat en zijn liefde kan overbrengen via de radio zeker bij 3FM.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:57 schreef alors het volgende:
Als Frank straks serieus gaat doen bij PraatjePlaatje wat zou hij dan kiezen? Billionaire? Yolanda be cool? Of misschien de Alarmschijf, Lifehouse?
Ja, en nog nooit van Tim Knol gehoordquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vond het al opmerkelijk dat hij naar 3FM kwam, die 538 dudes zijn echt meer van de commerciële/dance platen en zullen niet zo snel met vernieuwende 3fm platen aankomen zoals, Veenstra,Ekdom,Rabbering etc. etc. Ik bedoel al werk je voor 538 en als je dan The Cave nog niet gehoord hebt verdiep je je niet heel erg in je vak, ben benieuwd of hij dat nog gaat veranderen of dat hij maar gewoon zijn programma doet en verder weinig muziekliefde uitstraalt. Wat ik als luisteraar van een dj verwacht is toch dat hij je echt warm kan maken voor een plaat en zijn liefde kan overbrengen via de radio zeker bij 3FM.
Constant de 538 dance-smash cds draaien.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, en nog nooit van Tim Knol gehoordAls je een beetje bijhoudt wat er aan Nederlands talent rondloopt dan moet je op zijn minst de naam wel eens voorbij hebben zien komen...
Daarbij, hij zal thuis toch niet ook alleen maar die 528 meuk luisteren?
Ja maar die deed alsof die wel verstand van muziek had des ondanks dat hij bij de commerciëlen vandaan komtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
Veenstra kwam immers van Veronica af net voor het 538 werd, als het ware
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, en nog nooit van Tim Knol gehoord
Wat gaat hij ook alweer doen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Waarom wordt zo iemand aangenomen? Als ik ergens solliciteer en ik weet geen kut van het bedrijf, kom ik daar ook niet binnen.
Tja Editors en Moke kapothypen of Yolande Be Cool en Swedish House Maffia doodhypen. Veel verschil zie ik niet, behalve dat die eerste ''indie'' zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:28 schreef themauster het volgende:
Mensen die zeuren over 538 en dat terwijl 3FM ook maar 20 nummers hoog in de rotatie heeft.
Daarnaast is 538 de laatste tijd sneller met nieuwe muziek dan 3FM
En dat Editors na 5 keer draaien nog leuk blijftquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tja Editors en Moke kapothypen of Yolande Be Cool en Swedish House Maffia doodhypen. Veel verschil zie ik niet, behalve dat die eerste ''indie'' zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |