Dus je bent op het bureau geweest. Verder nog wat over de zaak gehoord? Of zeggen ze helemaal niets inhoudelijks?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:49 schreef R0N1N het volgende:
Zo, had even wat belangrijks te doen ... (getuigenverklaring afgeven)
Maarre, ja : eens met Keesjeislief
Had je niet wat eerder online kunnen komen Erodome ??? Dat had ruim 172 postings gescheeld (of iig Kunnen schelen)
Dat beweert 'ie zelf ook, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
ToT heeft het ook goed uitgelegd, niet 1x maar vele malen.
Waarom moet IK dan oogsten wat JP (in jullie ogen) zaait ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oogst wat je zaait om het maar bij een spreekwoord te houden.
Ja, cool he? En weet je hoe dat komt? Omdat we reiki kunnen, en daarom 100x beter zijn dan jijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
Apart toch dat 'jullie' mijn intenties, gedachten, en gevoelens denken te weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Dat is allang duidelijk alleen heeft de tegenpartij een geheel in zijn hoofd en is het niet te debunken op 1 detail waar je op doordramt , dat is alleen oppervlakte en zo krijg je nooit een idee van het geheel .quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:41 schreef ToT het volgende:
De reden dat ik hier niet open en volledig op zaken in ga is dat joepiepoepie mijn woorden enorm zit te verdraaien om alles maar zo negatief mogelijk over te laten komen, en uitleggen wat het positief zou kunnen uit laten pakken, worden volledig genegeerd.
En sorry dat ik het zeg joepiepoepie, maar ik vind je gewoon schijnheilig. Hier, in andere topics in TRU en in BNW stel je je zogenaamd op alsof je een eerlijke discussie wil houden, maar feitelijk probeer je alleen maar er voor te zorgen dat de ander zijn ongelijk gaat erkennen. Je zit eigenlijk nergens in een topic met een houding van dat je oprecht iets wil leren. Dat straalt er aan alle kanten vanaf. Als je op een gewone manier onbevooroordeeld vragen zou stellen en niet meteen door zou blijven drammen dat de tegenpartij wel op zijn knieën jou gelijk moet gaan geven, zou ik je best alle ins en outs over Reiki willen vertellen.
Idd .quote:En dan kunnen sommigen in dit topic misschien wel zeggen dat ik en alle andere Reiki-beoefenaars in dit topic erg kinderachtig doen, maar als alles wat je zegt op een negatieve manier verdraaid wordt, ga je op een gegeven moment ook zo reageren.
Als jij een vraag stelt, kun je al bij voorbaat zien wat voor antwoord jij op het antwoord gaat geven.
"Ja dat zegt meer over jou dan over mij!"
Bullshit, want het GEBEURT ook gewoon als we er op in gaan.
Je bent hier gewoon ECHT om te trollen. Hier én in BNW!
Dan ben ik maar flauw. Ik wil gewoon een oprecht gesprek en geen vuil spelletje waarbij de Reiki-beoefenaars ineens de kwaaie pier zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:55 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat beweert 'ie zelf ook, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Dat had véél beter gekund, maar dat gebeurt dan niet uit angst om JP 'nog meer munitie' te verschaffen.![]()
Beetje flauw.
Nee ik herken het ook wel.. een woordje er uit pikken en onder de loep leggen, daarmee een topic de nek omdraaien omdat iemand het naaaadje van de kous wilt weten. Beantwoord je vragen ben je iemand die met non argumenten komt, komt er weer een post die uit elkaar getrokken worden in een reply en voor je het weet word de focus gelegd op iets onbenulligs.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:54 schreef ToT het volgende:
Het andere topic over Reiki is tenminste momenteel wat neutraler van aard. Daar ga ik gewoon uitgebreid op vragen in, zolang ze maar niet bedoeld zijn om me klem te praten en je wel open staat voor uitleg. Verdere vragen over de uitleg zelf stellen mag uiteraard altijd, maar het moet geen kat en muis spelletje worden.
Pssst, zou je deze post ff leeg willen gooien? Ik wil niet nog meer olie op het vuur gooien!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:56 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat is allang duidelijk alleen heeft de tegenpartij een geheel in zijn hoofd en is het niet te debunken op 1 detail waar je op doordramt , dat is alleen oppervlakte en zo krijg je nooit een idee van het geheel .
Alsof je rondjes om het zwembad loopt en in woorden wilt horen hoe het is om te zwemmen zonder erin te springen of zelfs maar je teen in het water te dopen ,
[..]
Idd .
?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:56 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Waarom moet IK dan oogsten wat JP (in jullie ogen) zaait ?
Jij ook bedankt voor je weergaloze bijdrage aan dit topicquote:
Ja inderdaad Joepie, je zegt zelf dat je nooit wat voelt. Hoe kunnen we dan je auto van de weg drukken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:09 schreef ToT het volgende:
Serieus, als je echt denkt dat Reiki zo veel invloed op je rijvaardigheid kan hebben, dan ben je volgens mij nog veel meer overtuigd van de kracht van Reiki dan ik ben, en ik heb al fucking veel meegemaakt met Reiki!
Nee het ging er om dat je volledig van de kaart zou kunnen worden als één of ander stuk onbenul dat z'n Reikicertificaat bij een pakkie boter heeft gekregen, ineens Reiki naar jou zou gaan sturen terwijl je auto zit te rijden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja inderdaad Joepie, je zegt zelf dat je nooit wat voelt. Hoe kunnen we dan je auto van de weg drukken?
O auto's zijn natuurlijk veel gevoeliger voor reiki dan jij![]()
JoePoe daarentegen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat heeft dat met trollen te maken? Het gaat in dit topic toch over Reiki, en niet over voodoo, hoodoo, hekserij en het hele scala aan andere occulte zaken?
Ik kan niet voor JP spreken (ik kijk wel link uitquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:57 schreef ToT het volgende:
Dan ben ik maar flauw. Ik wil gewoon een oprecht gesprek en geen vuil spelletje waarbij de Reiki-beoefenaars ineens de kwaaie pier zijn.
Tja, we kennen JP dan ook helemaal niet van andere topicsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:08 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
voor Erdome, dit is het eerste serieuze antwoord van de Reikibeoefenaars in dit hele topic (de rest heb ik maar langs me heen laten gaan, ongelooflijk hoe kinderachtig de rest op JP reageert. Jullie hebben werkelijk geen idee, zij wil met open vizier en op basis van argumenten een discussie aangaan - er zijn niet veel 'skeptici' die die moeite nemen! - en het enige wat er aan reacties komt zijn pogingen om het topic dood te maken). Erodome, hoe ga jij er precies mee om, kun je altijd van te voren weten of Reiki op een bepaald moment bij een bepaald persoon geen goed idee is?
Nee, ze 'zijn ermee bezig'. Meer weet ik niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je bent op het bureau geweest. Verder nog wat over de zaak gehoord? Of zeggen ze helemaal niets inhoudelijks?
Ja kut, daar mag van de een of andere mod geen kritische vraag gesteld worden, daar mag je alleen posten als je ook Reiki gedaan of beleefd hebt, waarop je dan 10 posts lang wordt ondergekwijld door de anderen, dat is inderdaad veul neutraler allemaal.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:54 schreef ToT het volgende:
Het andere topic over Reiki is tenminste momenteel wat neutraler van aard. Daar ga ik gewoon uitgebreid op vragen in, zolang ze maar niet bedoeld zijn om me klem te praten en je wel open staat voor uitleg. Verdere vragen over de uitleg zelf stellen mag uiteraard altijd, maar het moet geen kat en muis spelletje worden.
Wederzijds frustratie?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:05 schreef keesjeislief het volgende:
Godverdomme zeg, daar gaan we weer, 15 posts over hoe erg jullie wel niet aan de schandpaal genageld worden en hoe erg de 'anti's' er wel niet op uit zijn om jullie op details onderuit te halen. Uiteraard is een enkel inhoudelijk argument weer teveel gevraagd. Wat zijn jullie ook een klef stelletje tegelijk menstruerende zeikwijven..
Als iemand gewoon vraagt of Reiki kwaad kan, geef ik daar altijd een uitgebreid en diepgaand antwoord op, maar niet als het op zo'n suggestieve manier gaat zoals hier.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:09 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ja kut, daar mag van de een of andere mod geen kritische vraag gesteld worden, daar mag je alleen posten als je ook Reiki gedaan of beleefd hebt, waarop je dan 10 posts lang wordt ondergekwijld door de anderen, dat is inderdaad veul neutraler allemaal..
Nou, het gaat wel een stukje verder hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:25 schreef keesjeislief het volgende:
Ik post niet zoveel in TRU/BNW (met reden, want ik ben niet zo redelijk als JP) maar lees er nog wel eens een topic, en ik kan me niet herinneren dat ik ook maar een onredelijke post van JP heb gelezen. Ze is scherp en slim, dat is waar, maar jullie zijn toch zeker geen doetjes? Er mag toch ook wel onderbouwde kritiek zijn? Ik word altijd al een beetje melig van het gezever als je in zo'n topic een kritische maar beleefde vraag stelt en er reageren een paar mensen met "nou, zo voel ik me hier niet meer prettig om te posten, mijn chakra's zijn spontaan dichtgeklapt en nu moet ik de hele middag Reiki-en om ze weer opengestraald te krijgen"; opent JP er een apart topic voor is het nog niet naar de zin van TRU-ers.
Dat van die weekendmasters en reikicowboys is algemeen bekend. Daarom adviseren we ook altijd om goed te kijken naar welke master je neemtquote:Je moet niet vergeten dat je een nogal controversiele uitspraak doet als je beweert Reiki te beoefenen en dat er nogal wat paranormaal 'geinspireerde' kwakzalvers rondlopen die erop uit zijn kwetsbare mensen een paar centen uit de zak te kloppen. Dat is de realiteit. Als je dan niet bereid bent zakelijk en zonder aansziens des persoons antwoord te geven op respectvolle vragen is dat m.i. niets anders dan een ontzettend zwaktebod.
Nee hoor. Geen angst, maar de uiteindelijke onthechting om alles weer tegen beter weten in te moeten uitleggen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:49 schreef R0N1N het volgende:
En daar had ik dus keihard gelijk. en dat uit ... ANGST.
Foei Bastard, foei ToT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |