abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 augustus 2010 @ 10:55:36 #101
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_85465656
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:50 schreef formerjellybean het volgende:
Omdat het eng stalker achtig gedrag is.
Als iemand niet reageert op een smsje is daar een reden voor en heeft die gene even geen behoefte aan contact met jou , dan ga je niet vervolgens s'nachts daar een scene lopen maken.

Is inderdaad niet normaal. Je zou bijna denken dat ze psychische problemen heeft.

Kom op, dit was toch vanaf de OP al duidelijk? De problematiek is echt niet veranderd hoor, door zo'n incident. En om dat op te lossen is (door velen) aangedragen dat ie heel duidelijk moet zijn en haar de keuze moet geven tussen professionele hulp of einde relatie. Ik ben benieuwd of ie dat gedaan heeft.
pi_85465759
Nee , de problemen zijn niet veranderd maar hij moet wel meer zichzelf gaan beschermen.

Ja iemand heeft verlatingsangst dat is erg , maar moet hij zijn leven op zijn kop laten zetten omdat zij een probleem heeft ???
Dat is namelijk wel het geval , als hij dit door laat zetten komt hij in steeds moeilijkere situaties door haar.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:06:19 #103
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85465971
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:50 schreef formerjellybean het volgende:

Dit geeft gewoon al aan als je grenzen aangeeft dat diegene daar keihard overheen dendert en ook geen moer geeft om wat jij wilt.

Maar wat "hij wil" is niet wet, even buiten de context van dit jammerlijke verhaal bezien.
Intelligent, but fucked up.
pi_85466104
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Maar wat "hij wil" is niet wet, even buiten de context van dit jammerlijke verhaal bezien.
Dat klopt wel , maar in relatie moet je ook rekening kunnen houden met elkaars gevoelens en daar ontbreekt in dit verhaal aan.
Het draait meer om haar dan om hem, een relatie heb je samen.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:58:43 #105
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85467730
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:10 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat klopt wel , maar in relatie moet je ook rekening kunnen houden met elkaars gevoelens en daar ontbreekt in dit verhaal aan.
Het draait meer om haar dan om hem, een relatie heb je samen.
Eens. Maar ik kan best begrijp dat soms (maar van soms is hier duidelijk geen sprake) één van de partijen onbedwingbare behoefte heeft aan iets wat de ander kan geven... Dan is samen een relatie hebben IMO ook dat je de ander soms gewoon geeft wat hij/zij nodig heeft.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 12:01:29 #106
314140 Hysj
Den andre er meg.
pi_85467834
Een vriendin van me had een vriend die mij zelfs wantrouwde en constant checkte waar ze was en met wie... Echt gestoord.

Zo'n wijf zou ik ook meteen dumpen.
pi_85468151
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:58 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Eens. Maar ik kan best begrijp dat soms (maar van soms is hier duidelijk geen sprake) één van de partijen onbedwingbare behoefte heeft aan iets wat de ander kan geven... Dan is samen een relatie hebben IMO ook dat je de ander soms gewoon geeft wat hij/zij nodig heeft.
Ja , maar dan is het ook een wisselwerking. En dat is er in dit geval duidelijk niet .Zij blijft maar nemen en nemen en dan is het op een gegeven moment over omdat je zo opgebrand bent van het constant aanpassen aan haar wensen.
pi_85468854
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:45 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Dat was toch vanaf het begin al duidelijk, dat de redelijkheid totaal afwezig was? Vind het eigenlijk vrij logisch dat als je iemand met verlatingsangst negeert, zij zich op gaat zitten vreten totdat ze zich niet meer in kan houden.

Snap eigenlijk ook niet waarom dít nu zo erg is om de relatie af te breken, en al die andere dingen niet. Zelfde orde van grootte wat mij betreft. Ik heb ook weleens 's nachts bij iemand aan de deur gestaan toen ze me niet wilde spreken :P

TS geeft duidelijk om dat meisje, maar vanaf het begin was duidelijk dat het onhoudbaar was zonder professionele hulp. Dat is exact hetzelfde gebleven.
Eens. Dit doen wel meer mensen, in een wanhopige bui.
Echter gezien het hele verhaal is het wel een slecht teken, daarin heeft formerjellybean ook een punt.

TS, ik zei het eerder in dit topic al en herhaal het even: Eigenlijk ben je al te laat met dumpen want ze zal je gaan stalken. Desalniettemin is het de hoogste tijd haar te laten gaan. Reken op een enorm schuldgevoel want ze zal je van alles toeroepen en je het gevoel geven dat het jouw schuld is dat zij messed up is. Dit is natuurlijk alles behalve de waarheid, maar het zal toch pijnlijk zijn.
Echter zal het op de lange termijn een bevrijding zijn. Voor jou en misschien zelfs ook wel voor haar, als ze eindelijk leert de juiste hulp te zoeken.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_85469015
Ik ben het eens met Jellybean, ze geeft aan dat ze niet wilt veranderen en wel degelijk beseft hoe ze doet.Vergeet niet dat ze al een voorgeschiedenis heeft en ik kan me niet inbeelden dat niemand van haar vorige partners een psycholoog hebben voorgesteld.

Jongen, het beste wat jij kan doen, voor jezelf, is het uitmaken, licht je familie en vrienden in dat het uit is en dat zij geen reden heeft om contact te zoeken via hen en als ze je blijft stalken dan stap je naar de politie voor een contact verbod en klaar.
Dit kan je echt niet laten aanmodderen :{
  donderdag 19 augustus 2010 @ 12:36:53 #110
304638 KarinJ.
droom je leven, leef je droom
pi_85469061
Sommige ( psychisch-zwakke) mensen zijn net spinnen.
Ze pakken je vast en zuigen je a.h.w. leeg.Als je energie op is, laten ze je vallen en gaan op zoek naar hun volgende slachtoffer.
M.i. heeft jou vriendin dat ook.
Daarom.....WEGWEZEN ! ! ! !
wees als een zalm, zwem tegen de stroom in
pi_85486551
Ach jah, langzaam gaat de lol er wel beetje van af merk ik, hoevaker zij laat zien dat er niks veranderd hoe meer ik zoiets heb van dit schiet totaal niet op. Merk dat ik langzaam me ook steeds harder opstel in reacties en voormezelf kies en haar confronteer van haar rare gedrag.

Vandaag reageerde ze eindelijk keer op een normale manier aan de telefoon van hoe is het met jou etc, maar dan wel een "half grapje" eraan gekoppeld van zo tevreden.

We zouden over 6 weken samen op vakantie gaan maar zal ruim voor die tijd de knoop door moeten hakken want deze situatie komt langzaam beetje me strot uit.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:15:03 #112
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_85486786
Zou je antwoord op mijn vraag kunnen geven? Ben wel benieuwd :)
pi_85486935
Sorry, ja die keuze heb ik haar al lang gesteld. Kom niet verder als heb ik allemaal al geprobeerd en werkt niet. Wou haar eerst voor het blok zetten maar ook dat werkt niet ze draait dan alles om en wacht op mijn reactie en trekt daar haar conclusie uit. Als ik haar laat stikken zegt ze "zie je wel je geeft niks om me", als ik haar probeer duidelijk te maken dat ik me best er voor wil doen eraan uit te komen doet ze van "ik moet maar zien of ik er mee om kan gaan je weinig te zien".
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:21:03 #114
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85486979
Dan is het toch klaar? 6 weken, ruim tijd om die vakantie om te boeken.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:21:17 #115
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_85486986
Ok, thanks :)

Dan sluit ik me aan bij de rest. Je hebt gedaan wat je kon (meer dan de meeste anderen zouden doen zelfs), maar nu moet je voor jezelf kiezen. Maak het uit.
pi_85487992
Denk dat er weinig meer te zeggen is en de reacties wel duidelijk zijn, zal over week we weer een laten weten hoe het er voor "staat. Zit zelf aankomend weekend ook in italie voor werk, dus kan dan mooi even alles op een rijtje zetten.

Ben zelf steeds harder en korteraf aan het doen, aan de telefoon en op msn etc, merk dat zei nu steeds meer probeer te laten merken dat ze me echt niet vegeten is etc.

Wil iedereen bedanken voor hun tijd en verhaal en ook de mensen waar ik niet persoonlijk op hun reactie inging heb ik echt heel veel aan gehad. Zeker de mensen met eigen ervaringen maken mij hoop duidelijk bedankt voor de pm's.

[ Bericht 8% gewijzigd door Rpm1984 op 20-08-2010 01:05:26 ]
pi_85502444
oeps
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:42:52 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85502903
Sorry TS, maar ik vind jou ook wel een beetje een slappe zak. Je laat haar bengelen, terwijl je er -heel logisch!- geen fiducie meer in heb. Wees dan ook een vent en zeg waar het op staat, in plaats van spelletjes te spelen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_85510304
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
Sorry TS, maar ik vind jou ook wel een beetje een slappe zak. Je laat haar bengelen, terwijl je er -heel logisch!- geen fiducie meer in heb. Wees dan ook een vent en zeg waar het op staat, in plaats van spelletjes te spelen.
Eens. Er is geen enkele reden jullie lijdensweg langer te rekken. Jullie relatie is al lang niet meer leuk.
pi_85510991
Ook eens. Afbouwen heeft geen zin. Uitstel van executie. :N
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:01:23 #121
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85511159
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 13:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ook eens. Afbouwen heeft geen zin. Uitstel van executie. :N
Meer een methode ván :P
pi_85514896
Ben net bij haar weg, heb me vandaag ziek gemeld van werk en einde aan gemaakt. Werk meer als een uur van me huis, maar trok het niet na een paar uurtjes niet aanwezig te zijn met me hoofd, terwijl ik hele dag controle moet doen van handelingen voor een beveiliging dus ja...Ben langs haar gereden heb wat cd's een me dvd speler opgehaald die bij haar stonden.

Voel me nu echt klote en zal blij zijn als ik vanavond kan gaan voetballen met wat vrienden.

Ik laat dit topic even voor wat het is, en probeer alles verder op te pakken en niet teveel meer over na te denken.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:05:40 #123
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85515819
verstandig besluit
pi_85515984
Goed zo!

Veel sterkte met alles, en vrienden opzoeken en lekker voetballen is een heel goed idee. ^O^

Goed zo! *O*
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:10:37 #125
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_85516009
Sterkte TS, je hebt m.i. het enige juiste besluit genomen. Wil natuurlijk niet zeggen dat het makkelijk is, maar volgens mij ga jij je heel snel beter voelen nu je al die stress van die relatie niet meer hebt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')