Is inderdaad niet normaal. Je zou bijna denken dat ze psychische problemen heeft.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:50 schreef formerjellybean het volgende:
Omdat het eng stalker achtig gedrag is.
Als iemand niet reageert op een smsje is daar een reden voor en heeft die gene even geen behoefte aan contact met jou , dan ga je niet vervolgens s'nachts daar een scene lopen maken.
Maar wat "hij wil" is niet wet, even buiten de context van dit jammerlijke verhaal bezien.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:50 schreef formerjellybean het volgende:
Dit geeft gewoon al aan als je grenzen aangeeft dat diegene daar keihard overheen dendert en ook geen moer geeft om wat jij wilt.
Dat klopt wel , maar in relatie moet je ook rekening kunnen houden met elkaars gevoelens en daar ontbreekt in dit verhaal aan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Maar wat "hij wil" is niet wet, even buiten de context van dit jammerlijke verhaal bezien.
Eens. Maar ik kan best begrijp dat soms (maar van soms is hier duidelijk geen sprake) één van de partijen onbedwingbare behoefte heeft aan iets wat de ander kan geven... Dan is samen een relatie hebben IMO ook dat je de ander soms gewoon geeft wat hij/zij nodig heeft.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat klopt wel , maar in relatie moet je ook rekening kunnen houden met elkaars gevoelens en daar ontbreekt in dit verhaal aan.
Het draait meer om haar dan om hem, een relatie heb je samen.
Ja , maar dan is het ook een wisselwerking. En dat is er in dit geval duidelijk niet .Zij blijft maar nemen en nemen en dan is het op een gegeven moment over omdat je zo opgebrand bent van het constant aanpassen aan haar wensen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:58 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Eens. Maar ik kan best begrijp dat soms (maar van soms is hier duidelijk geen sprake) één van de partijen onbedwingbare behoefte heeft aan iets wat de ander kan geven... Dan is samen een relatie hebben IMO ook dat je de ander soms gewoon geeft wat hij/zij nodig heeft.
Eens. Dit doen wel meer mensen, in een wanhopige bui.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat was toch vanaf het begin al duidelijk, dat de redelijkheid totaal afwezig was? Vind het eigenlijk vrij logisch dat als je iemand met verlatingsangst negeert, zij zich op gaat zitten vreten totdat ze zich niet meer in kan houden.
Snap eigenlijk ook niet waarom dít nu zo erg is om de relatie af te breken, en al die andere dingen niet. Zelfde orde van grootte wat mij betreft. Ik heb ook weleens 's nachts bij iemand aan de deur gestaan toen ze me niet wilde spreken
TS geeft duidelijk om dat meisje, maar vanaf het begin was duidelijk dat het onhoudbaar was zonder professionele hulp. Dat is exact hetzelfde gebleven.
Eens. Er is geen enkele reden jullie lijdensweg langer te rekken. Jullie relatie is al lang niet meer leuk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
Sorry TS, maar ik vind jou ook wel een beetje een slappe zak. Je laat haar bengelen, terwijl je er -heel logisch!- geen fiducie meer in heb. Wees dan ook een vent en zeg waar het op staat, in plaats van spelletjes te spelen.
Meer een methode vánquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ook eens. Afbouwen heeft geen zin. Uitstel van executie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |