Snapje reactie wel, had vanochtend dit allemaal nog niet gelezen en nog in me hoofd zolang ik maar haar steun en probeer te helpen het wel goed kom en weer net als "vroeger" werd zo denk je als je om iemand veel geeft. Zie nu ook heus wel dat de oplossing niet bij mij ligt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:10 schreef RM-rf het volgende:
Dit vind ik wél een heel vreemde uitspraak van jou:
[..]
Wat je hier in dit topic beschrijft over je relatie komt imo _niet_ overheen met wat je in die SMS naar je vriendin schrijft... integendeel, je denkt er serieus over de relatie te beeindigen en houd die relatie niet meer goed uit . en verwacht van haar dat ze zich verandert; Waarbij je weinig vertrouwen lijkt te hebben in haar 'capabiliteit' zich te veranderen.
imho is het dan niet coirrect om 'onwaarheden' haar te gaan SMS-en, zelfs al zal dat mogelijk gedaan worden uit het idee dat ze dat zou 'willen' horen, maar imho is het gewoon een leugen als je gelijktijdig ook serieus eraan denkt de relatie te beeindigen (an sich heb je daar ook de grond toe, maar wees daarin ook duidelijk en ga geen 'dubbele signalen' geven dan ben je net zo 'labiel' als zij zich gedraagt)
Het is alsof je mijn relatie met mijn ex-vriendin hebt beschreven.quote:
Eens. De relatie van de TS is opvulling voor elkaar zijn (ongezond) en geen aanvulling (gezond).quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:21 schreef Xennia het volgende:
Jullie relatie drijft erop dat zij jou nodig heeft om gelukkig te zijn en jij bent graag nodig. Als dit dreigt weg te vallen doordat zij afstand neemt, blijft er weinig meer over.
Jullie relatie is schots en scheef.
Zes maanden kunnen erg intens zijn als je elke dag - de hele dag door - met elkaar bezig bent.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:09 schreef Copycat het volgende:
Het gaat over zes maanden, hè ... Hou je dat ook in je achterhoofd?
Klopt. Maar vergeet niet het perspectief ...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:12 schreef goofy_goober het volgende:
Zes maanden kunnen erg intens zijn als je elke dag - de hele dag door - met elkaar bezig bent.
Maar daar word je toch ook moe van?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:12 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Zes maanden kunnen erg intens zijn als je elke dag - de hele dag door - met elkaar bezig bent.
Correct. Daarom heb ik het toen met veel pijn in mijn hart uitgemaakt. Het was net een bloedzuiger: pas als ze voldaan is laat ze los. En dat was voor haar weer een reden om te roepen van: 'Als je ooit van me gehouden hebt dan zou je me niet zo makkelijk dumpen. Jij hebt me kapot gemaakt, blabla'. Maar van die emotionele chantage-praktijken ben ik nu ook af gelukkig. Alleen zijn is af en toe best kut en die arm om me heen mis ik ook echt wel, maar het is nog altijd beter dan in zo'n eenzijdige relatie zitten waar jij een soort van hulpverlener bent.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:39 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Maar daar word je toch ook moe van?
Kan ik me voorstellen. Maar alleen is echt wel beter dan dat hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:47 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Correct. Daarom heb ik het toen met veel pijn in mijn hart uitgemaakt. Het was net een bloedzuiger: pas als ze voldaan is laat ze los. En dat was voor haar weer een reden om te roepen van: 'Als je ooit van me gehouden hebt dan zou je me niet zo makkelijk dumpen. Jij hebt me kapot gemaakt, blabla'. Maar van die emotionele chantage-praktijken ben ik nu ook af gelukkig. Alleen zijn is af en toe best kut en die arm om me heen mis ik ook echt wel, maar het is nog altijd beter dan in zo'n eenzijdige relatie zitten waar jij een soort van hulpverlener bent.
Met nodig gevonden worden is niets mis wanneer je dat zelf in zekere mate ook zo ervaart. Maar dan moet het wel een bijzonder iemand zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:48 schreef formerjellybean het volgende:
Om heel eerlijk te snap ik het niet echt dat als iemand al zo in het begin is, dat je niet al afhaakt.
Het is net een half jaar en dan hoor je nog helemaal niet in de ik raak gestoord van je fase te zijn , dan is nog meer zoiets ik wil dingen aan je ontdekken en merken of ik het leuk vind.
Misschien is het een mannelijjk iets om graag nodig worden gevonden , want ik snap het echt niet.
Dit.quote:En iemand die zoveel problemen heeft en gewoon weigerd hulp te zoeken , zou ik helemaal zoiets van hebben liever niet , want dat laat ook zien dat ze haar problemen niet inziet , niet aan wil werken en ook niet aan de relatie wil werken .
Ik bedoelde er meer mee te zeggen, dat je in het eerste half jaar nog op een roze wolk hoort te zitten, in plaats van overladen worden met problemen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:33 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Met nodig gevonden worden is niets mis wanneer je dat zelf in zekere mate ook zo ervaart. Maar dan moet het wel een bijzonder iemand zijn.
En om dat in te schatten moet je denk ik ook wel al een paar rondgangen hebben gemaakt.
[..]
Dit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |