Sprak zij haar ondertitel tegenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:27 schreef NBT het volgende:
Wat een drama queen... ik zou dat echt niet volhouden met zo'n persoon.
Ja maar dit gaat te ver!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Sprak zij haar ondertitel tegen
niet alles is gelijk maar borderliner hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:
gevalletje borderline o.i.d.
Laat haar hulp zoeken. Beter laat dan nooit. Het is absoluut niet 'normaal' in ieder geval.
Of iets dergelijks hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:42 schreef Re het volgende:
[..]
niet alles is gelijk maar borderliner hoor
Nou, het klinkt mij in de oren als een steekje los eerlijk gezegd.quote:ziekelijk jaloers, dat wel
Tsja, iets meer moeite, iets verder blijven zoeken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:20 schreef Rpm1984 het volgende:
Bedankt voor de reacties.
Ook dat al aangekaard, ze heeft daar al eens gelopen maar schoot volgens haar totaal niet op.
Slecht idee, gewoon blijven communiceren. Keer op keer gewoon flink duidelijk maken dat als ze zich gedraagt op een manier die jou niet aanstaat. Sommige vrouwen hebben dat nodig, wat leiding van een man.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:38 schreef Rpm1984 het volgende:
Jolene22 bedankt voor je reactie.
Je geeft aan dat je dan juist heel erg na iemand toe ga trekken en dat juist avenrechts werkt.
Bedoel je hiermee dat ik juist nu afstand moet nemen en niet teveel moet laten weten dat ik haar mis en er voor haar ben ? want dat waneer ik dat wel doe het de situatie alleen maar slechter maak ?
Ik probeer in sms afstand te nemen en dan blijft zei zoeken naar contact van "hoe was het vandaag" en "ik wil dat je vertrouwen in ons houd" etc.
zij neemt afstand omdat ze straks met minder tijd tussen ons niet om denkt te gaan met haar angsten en dat teveel impact heeft.
maar misschien moet ik zelf maar eens paar dagen niks laten horen en aangeven zelf ook na te moeten denken of ik wel verder met haar wil....
Sowieso altijd blijven communiceren over wat je denkt en voelt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:41 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Slecht idee, gewoon blijven communiceren. Keer op keer gewoon flink duidelijk maken dat als ze zich gedraagt op een manier die jou niet aanstaat. Sommige vrouwen hebben dat nodig, wat leiding van een man.
Nee zij moet daar zelf antwoord op geven. Als je je zo voelt wil je bevestiging horen van je partner. Ik zou niet teveel hameren op 'claim me niet zo ik heb ook een leven' maar probeer haar een smsje te sturen 'schat ik ben vanavond weg, zal je missen, maar ben snel weer bij je terug. maak je niet druk'. Vervolgens moet je haar gewoon laten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:38 schreef Rpm1984 het volgende:
Jolene22 bedankt voor je reactie.
Bedoel je hiermee dat ik juist nu afstand moet nemen en niet teveel moet laten weten dat ik haar mis en er voor haar ben ? want dat waneer ik dat wel doe het de situatie alleen maar slechter maak ?
Ik probeer in sms afstand te nemen en dan blijft zei zoeken naar contact van "hoe was het vandaag" en "ik wil dat je vertrouwen in ons houd" etc.
zij neemt afstand omdat ze straks met minder tijd tussen ons niet om denkt te gaan met haar angsten en dat teveel impact heeft.
maar misschien moet ik zelf maar eens paar dagen niks laten horen en aangeven zelf ook na te moeten denken of ik wel verder met haar wil....
Dit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:51 schreef Copycat het volgende:
Al haar relaties zijn om dezelfde soort shit misgegaan, maar hulp wil ze niet?
Dan kun je op je vingers natellen hoe al haar volgende relaties zullen verlopen. Als zij zelf ook tot tien kan tellen, kan zij dat ook.
1. Kweek wat ballenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:52 schreef Rpm1984 het volgende:
Jolene,
Jou verhaal klinkt heel duidelijk en herkenbaar ik denk ook dat het zelfbescherming is en ze daardoor haar eigen juist voor de gek houd.
Maar hoe ik dat haar nu duidelijk krijg.......misschien door er keer juist niet voor haar te zijn en niet te smse van ik lig in me bed en ga slapen of ik mis je en ik wil voor je vechten e.d maar gewoon eens even niets te doen en het vanuit haar te laten komen.
waarom denk je dat je nog een "relatie" hebtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:11 schreef Rpm1984 het volgende:
Kan heel goed fortune, ik lees het waarschijnlijk allemaal te positief en kan dit beter gewoon opgeven.
Omdat ik teveel om haar geef en mogelijk blind ben door dat vorige week alles nog zo goed was en voordurend aan kreeg te horen dat ze niet zonder mij kon, blijf ik maar denken dat het aan mij ligt.
Je kunt beter zorgen dat ze overtuigd wordt van het feit dat ze hulp moet zoeken of bij voorbaat moet accepteren dat alles altijd stuk zal blijven gaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:11 schreef Rpm1984 het volgende:
Kan heel goed fortune, ik lees het waarschijnlijk allemaal te positief en kan dit beter gewoon opgeven.
Omdat ik teveel om haar geef en mogelijk blind ben door dat vorige week alles nog zo goed was en voordurend aan kreeg te horen dat ze niet zonder mij kon, blijf ik maar denken dat het aan mij ligt.
Het ligt niet aan jou. Dat lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:11 schreef Rpm1984 het volgende:
het ligt niet aan jou, althans volgens haar natuurlijk nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:11 schreef Rpm1984 het volgende:
Het klinkt heel stom, maar iemand met verlatingsangst snapt niet dat haar geliefde na een half uur nog niet meteen heeft teruggesmst. Op dat moment begint ze alweer een aanval te krijgen. Eigenlijk begint die opbouw meteen nadat ze heeft gesmst. Ze is gespannen of je haar wel of niet iets gaat terugsturen. Na een half uur krijgt ze dan twijfel en begint de onrust. Dan krijgt ze gedachten die irreeel zijn en kan ze ook niet meer helder nadenken. Zodra jij haar een sms stuurt heeft ze dit alles niet, en zal ze dus ook helder kunnen reageren en zal ze ook begrijpen dat ze echt niet altijd meteen na een half uur moet terugsmsen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:38 schreef Rpm1984 het volgende:
Klopt "de koek" is ook heel ver op, met het uur voel ik meer woede ipv liefde ik moest er altijd voor haar zijn als ze zich weer eens niet goed voele en non stop wou zei die bevestiging. Nu weet ze zelf niet meer hoe ze met dit alles moet omgaan en is alleen maar bezig met hoe rot het voor haar is en niet hoe ik me er bij voel.
Ik heb vanochtend vroeg 8 uur nog een bericht gestuurd van ik mis je en ik wil er voor vechten en er voor je zijn, 0 reactie terwijl als zij andersom een moment had van rot voelen en ik binnen 30 minuten niet reageerde was het gelijk raak. Ze gooit het dan erop van ja ik heb het druk maar andersom zegt ze vaak ja je had toch tussen je werk en sporten even kunnen smse of weet ik veel wat.
Ik zal proberen de afspraak van "ik zie je over 2 weken en dan wil ik weten hoe het zit" vast te houden en als er dan niks veranderd kies ik voor mezelf en stop ik ermee hoe moeilijk dat ook is.
Ik geef heel veel om haar en heb alles voor haar gedaan en over gehad nooit iets met andere vrouwen gedaan of ook maar iets gedaan waar ik van denk dat had ik niet moeten doen, ondertussen geeft zij mij wel voordurend het gevoel dat ik van alles doe om haar voor de gek te houden ook dat trek ik niet meer.
Wat je hier in dit topic beschrijft over je relatie komt imo _niet_ overheen met wat je in die SMS naar je vriendin schrijft... integendeel, je denkt er serieus over de relatie te beeindigen en houd die relatie niet meer goed uit . en verwacht van haar dat ze zich verandert; Waarbij je weinig vertrouwen lijkt te hebben in haar 'capabiliteit' zich te veranderen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:38 schreef Rpm1984 het volgende:
Ik heb vanochtend vroeg 8 uur nog een bericht gestuurd van ik mis je en ik wil er voor vechten en er voor je zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |