Ik zou die HappyBob zo de kanker in slaan, maar als dat ik haar ga verkondigen, heb ik weer een ban aan mijn broek.quote:
Waarom precies? Vind je het confronterend?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zou die HappyBob zo de kanker in slaan, maar als dat ik haar ga verkondigen, heb ik weer een ban aan mijn broek.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zou die HappyBob zo de kanker in slaan, maar als dat ik haar ga verkondigen, heb ik weer een ban aan mijn broek.
Inderdaad. Zou geen andere reden weten waarom TS zich hierover zo opwindt. (hihi.quote:
Verdiep je eens 4 regels verder in mijn foboquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:36 schreef Casualty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij en iemand de kanker in slaan
Je zit op kickbox. En nu?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Verdiep je eens 4 regels verder in mijn fobo
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
HELD IK BIBBER AL BIJNA OW WAT BEN JIJ GEVAARLIJK MAN HAHAHAquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar wordt je getraind om mensen de kanker in te slaanquote:
Misschien kunnen ze je ook weer hetero maken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar wordt je getraind om mensen de kanker in te slaan
Ik laat me niet zo makkelijk uit de tent lokken, want we zitten met z'n allen achter ons computertje. Maar oh wat zou ik jou graag een goeie hoek op je kaak willen geven zegquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:43 schreef Casualty het volgende:
[..]
HELD IK BIBBER AL BIJNA OW WAT BEN JIJ GEVAARLIJK MAN HAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien moeten ze ook een paar lessen werkwoorden vervoegen ertussen knallen, want dit gaat zo niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar wordt je getraind om mensen de kanker in te slaan
Maar wat is je probleem nou precies? Ik snap de OP niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik laat me niet zo makkelijk uit de tent lokken, want we zitten met z'n allen achter ons computertje. Maar oh wat zou ik jou graag een goeie hoek op je kaak willen geven zeg
Je laat je ook niet makkelijk uit de kast lokken, maar je zal er binnenkort vast wel zelf achterkomen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik laat me niet zo makkelijk uit de tent lokken, want we zitten met z'n allen achter ons computertje. Maar oh wat zou ik jou graag een goeie hoek op je kaak willen geven zeg
WAT WIL JE GAAN DOEN STOM LELIJK NERDJE . IK STUUR EEN LEGER OP JE AF HOOR JE ME !!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
carequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Misschien moeten ze ook een paar lessen werkwoorden vervoegen ertussen knallen, want dit gaat zo niet.
tuurlijk johquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:46 schreef Twizu het volgende:
[..]
Je laat je ook niet makkelijk uit de kast lokken, maar je zal er binnenkort vast wel zelf achterkomen.
Ik heb AP even gebeld en hij ontkent dit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:47 schreef Casualty het volgende:
[..]
WAT WIL JE GAAN DOEN STOM LELIJK NERDJE . IK STUUR EEN LEGER OP JE AF HOOR JE ME !!!![]()
![]()
MIJN LEGER IS GETRAIND DOOR AP EN SLOOPT JE HELEMAAL MET JE KUTHOOFD STOMME AAP
WAAROM ZIT JE TROUWENS TEGEN EEN VUILNISVAT ?? IS DAT JE HUIS ???![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:49 schreef mike_hunt het volgende:
homo hier![]()
please bitch. Ik doe aan freefright... ik eet jongentjes zoals jij.
dat denk jijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:52 schreef Casualty het volgende:
[..]
![]()
JA DU TANK ! EN TOEN KWAM JE DE VERKEERDE HOMO TEGEN DIE JE SLOOPTZO ZIE JE MAAR WEER NEP KICKBOXER
Duidelijk ontkenning dit.quote:Passie: PSV, dames.
DE DOEL TS ZIT OP DE LAGERE SCHOOLquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:55 schreef DuTank het volgende:
De doel van dit topic is ook grandioos gefaald.
quote:
quote:
omdat ene kankerkneus het nachtbagger topic aan het verzieken was met zijn gayplaatjesquote:
kanker stoer hoor, fobo van iemand erbij halen en zelf geen foto's erin hebben staanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:57 schreef Twizu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen kijken hoor, want deze jongeman valt niet op dames.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan ziet iedereen mijn spiermassa die ik verkregen heb doordat ik op kickboxen zit.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
kanker stoer hoor, fobo van iemand erbij halen en zelf geen foto's erin hebben staanroyal
Ja, alleen te laat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:59 schreef Bellatrix het volgende:
Relmof, dat was een loepzuiver topique.
Indeed!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:00 schreef Panzermaus het volgende:
Wat is dit nu weer? Bellatrix had een prima topic.
Ik vind My Way mooier. Of Something Stupid.quote:
En speciaal voor jou deze dan nog maar een keerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
voel je je aangetast in je mannelijkeheid?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
omdat ene kankerkneus het nachtbagger topic aan het verzieken was met zijn gayplaatjes
Ik ook, maar deze kwam ik net tegenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind My Way mooier. Of Something Stupid.
Achterlijke kutlanden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:02 schreef Panzermaus het volgende:
Laatst waren er homoseksuelen in Malawi die 14 jaar celstraf kregen enkel omdat ze hun relatie naar buiten brachten. Volgens mij hebben ze later gratie gekregen.
Krijg je met al diequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:01 schreef Derek010 het volgende:
Ik hoor trouwens net dat homo's in Californië toch weer wel niet wel NIET mogen trouwen
Er zijn er ook tig opgehangen en vergast.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:02 schreef Panzermaus het volgende:
Laatst waren er homoseksuelen in Malawi die 14 jaar celstraf kregen enkel omdat ze hun relatie naar buiten brachten. Volgens mij hebben ze later gratie gekregen.
Bellatrix!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:00 schreef Panzermaus het volgende:
Wat is dit nu weer? Bellatrix had een prima topic.
Niet zo boos kijken, ik omarm je homoschap.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
omdat ene kankerkneus het nachtbagger topic aan het verzieken was met zijn gayplaatjes
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
kanker stoer hoor, fobo van iemand erbij halen en zelf geen foto's erin hebben staanroyal
Ja?quote:
Dat is geen eckte man.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:57 schreef Twizu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen kijken hoor, want deze jongeman valt niet op dames.
Maar ik voel mij net op mijn gemak met mijn nieuwe geaardheid.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:03 schreef Derek010 het volgende:
Alle hetero's ==> Nachtbagger voor hetero mannen. en verder met de pret
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En speciaal voor jou deze dan nog maar een keer
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet zo boos kijken, ik omarm je homoschap.
Faalkeuningquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:03 schreef Derek010 het volgende:
Alle hetero's ==> Nachtbagger voor hetero mannen. en verder met de pret
Geef de homo's de schuld!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:05 schreef MYV het volgende:
Rot nou eens op met al die dubbele kuttopics.
Wat een faalnacht is dit.
Niemand baggert normaal hierIk kijk morgen wel of er normale bagger is.
Jullie hebben het zwaar verneukt.
Dag.
Je zei daarvoor dat je al weg ging... wats going onnnnnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:05 schreef MYV het volgende:
Dag.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:04 schreef Fanta-stick het volgende:
STICKY STICKS GOES FANTA IS IN DA HOUSE
nee, ik zag je voorbij komen in het LIKE A VIRGIN topic.quote:
De usertjes kunnen niet zonder moderatie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:05 schreef MYV het volgende:
Dag.
Als Europa hebben we Afrika echt veel te snel verlaten, Afrika was gewoon echt nog niet klaar voor dekolonisatie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:03 schreef Twizu het volgende:
[..]
Er zijn er ook tig opgehangen en vergast.
Was al zo toch. Is toch je kloon.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, ik zag je voorbij komen in het LIKE A VIRGIN topic.
Ja maar de moderators zijn helemaal kansloos zonder usersquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:06 schreef remlof het volgende:
[..]
De usertjes kunnen niet zonder moderatie.
Lief hè?
waar word er dan normaal gebaggerd? overal toch/quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:05 schreef MYV het volgende:
Dag.
Asjeblief zeg, als ik me aan iemand kan ergeren staat hij met stip op de tweede plekquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Was al zo toch. Is toch je kloon.
Niet kansloos, maar wel zonder iets te doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:07 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Ja maar de moderators zijn helemaal kansloos zonder users
Tweede plek.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Asjeblief zeg, als ik me aan iemand kan ergeren staat hij met stip op de tweede plek
Jouw mening boeit me niet. Jij zit ver onder mijn grensquote:
Niet met je verkeerde been in bed stappen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:05 schreef MYV het volgende:
Dag.
Ik ben bang dat hij me komt opzoekenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:07 schreef Casualty het volgende:
TS zit in de ;problemen na zn doodsverwensingen bedreigingen en constante gescheld met kanker
Nee, echt niet.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:08 schreef Fanta-stick het volgende:
STICKY STICKS GOES FANTA IS IN DA HOUSE!!!!!!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet zo boos kijken, ik omarm je homoschap.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:08 schreef Fanta-stick het volgende:
STICKY STICKS GOES FANTA IS IN DA HOUSE!!!!!!
Bella, Bella en hoe heet die kut, Bella.quote:
Misschien moet iemand in zijn oog klaarkomenquote:
KIES MIJquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien moet iemand in zijn oog klaarkomen?
Een hele grote negerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je denkt echt verkeerd over me Bella, jij bent, met uitzondering van vanavond dan, een van de minder irritante in TALquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bella, Bella en hoe heet die kut, Bella.
Maar dit is een Bonaparte met een toffe sik die tevens de titel "Koning van Holland" droeg.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:08 schreef Panzermaus het volgende:
Oh en Penisbaard: wilhelmii.png had meer swagga dan je huidige UI.
Ja, anders openen ze een apart topicquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:09 schreef DrDentz het volgende:
De TT is veranderd, nu zitten hier allemaal HETROS
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee schat, ik ben er 1quote:
Kan jij dat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Been there, done thatquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
WIJ VROUWEN MAKEN DEZE TOPPIK KAPOT!
Ik zou jou kapot maken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:09 schreef DrDentz het volgende:
De TT is veranderd, nu zitten hier allemaal HETROS
Is kutvocht goedquote:
ik breek je lekkere sletquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je denkt echt verkeerd over me Bella, jij bent, met uitzondering van vanavond dan, een van de minder irritante in TAL
Nee. Ik heb nergens iemand letterlijk bedreigd. Daarnaast moet je gewoon met kanker kunnen schelden, net als dat je hier met homo mag schelden. Allebei vreselijke ziektes toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:07 schreef Casualty het volgende:
TS zit in de ;problemen na zn doodsverwensingen bedreigingen en constante gescheld met kanker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nergens iemand letterlijk bedreigd. Daarnaast moet je gewoon met kanker kunnen schelden, net als dat je hier met homo mag schelden. Allebei vreselijke ziektes toch?Maar echt grappig ben je nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Paul Walker is mijn broer! Als jij je tieten laat zien mag je hem aanrakenquote:
Patje1987, chowi?quote:
Daarnaast moet je gewoon met kanker kunnen schelden, net als dat je hier met homo mag schelden. Allebei vreselijke ziektes toch?
Ik vind jou geweldigquote:
[..]
Nee. Ik heb nergens iemand letterlijk bedreigd. Daarnaast moet je gewoon met kanker kunnen schelden, net als dat je hier met homo mag schelden. Allebei vreselijke ziektes toch?Één Paul Walker voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
[..]
Nee. Ik heb nergens iemand letterlijk bedreigd. Daarnaast moet je gewoon met kanker kunnen schelden, net als dat je hier met homo mag schelden. Allebei vreselijke ziektes toch?Als ik FA zal ik jou niet durven te bannen. Je zit immers op kickboxen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
[..]
Nee. Ik heb nergens iemand letterlijk bedreigd. Daarnaast moet je gewoon met kanker kunnen schelden, net als dat je hier met homo mag schelden. Allebei vreselijke ziektes toch?Don't push it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOLsquote:
Ja welke.quote:
Jullie zijn lesbietuated?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haal je maar niets in je hoofd Bella.
quote:
FU bitch...quote:
Ik ook!quote:
Ik ben jaloers op zijn naam.quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:16 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik ook!
Slaap ze allemaal. En DuTank, niet teveel over de mannen dromen hè?
vuile nicht.quote:
Oké, dat is goed om te weten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Neen. Maar ik zou Stiques graag willen doen. Misschien dan.
Daar hoef jij niet bang voor te zijn hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:16 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik ook!
Slaap ze allemaal. En DuTank, niet teveel over de mannen dromen hè?
ik ookquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja wat jong dat was de aanwijzing!
Pak de vibo uit je nachtkastjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
'
Hou op BOB hier krijg ik stijve tepels van!
picsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
'
jij weet heel goed wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of bedoelde je dat niet?
Is dat Danny de Munck?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of bedoelde je dat niet?
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
jij weet heel goed wat ik bedoelde
Ik help je.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
ff wachten ik ga een leuke smilie zoeken voor deze reply.
geen ban geven. Bitch ain't worth it.quote:
Stijve tepels zijn weer wegquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Neen. Maar ik zou Stiques graag willen doen. Misschien dan.
Wat een lilik ding.quote:
Broer van Johnny, kijk die rood aangelopen ogen.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
'
Haha wat een liev eendje. Ik zou hem wel doen denk ik zo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Echte mannen blijven trouw aan Untitled-1.png [ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:24 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jij fapt op dat soort gedachtes?![]()
![]()
Haha wat een schatje. Word er helemaal warm van.quote:
quote:
Die ogen.quote:
Wat een kuthoer ben je soms tochquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha wat een schatje. Word er helemaal warm van.
Jij laat ook altijd je spullen rondslingerenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee, volgens mij lag hij nog bij jou thuis
Aparte gevoelens. Heb je dit ook met andere lieve kleine dieren en lieve kinderen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha wat een liev eendje. Ik zou hem wel doen denk ik zo.
Justin Bieber is alweer 16, jammer, daar had ik altijd wel plezier meequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Aparte gevoelens. Heb je dit ook met andere lieve kleine dieren en lieve kinderen?
quote:
Dat jij nou tarzan van mij hebt gestolen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij laat ook altijd je spullen rondslingeren
Eigenlijk typte ik dat. Maar verder klopt het ja, ik val inderdaad op vrouwenquote:
Die mocht ik hebben van jouquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat jij nou tarzan van mij hebt gestolen!
Dan ben je visueel wel apart ingesteldquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eigenlijk typte ik dat. Maar verder klopt het ja, ik val inderdaad op vrouwen
Nee, ik nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar merk je niets van, remlof.
Dit is mooi.quote:
Omdat ik plaatjes van mannen post? Dus als ik plaatjes van mijn hond zou posten zou ik daar op moeten geilen? Of hoe moet ik dat precies zien?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan ben je visueel wel apart ingesteld
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:31 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Trouwens check linksboven die vrouw en security
quote:
Die zou ik geen 37 gevenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:32 schreef Fanta-stick het volgende:
Paul is al 37maar ik zou hem doen!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:33 schreef mike_hunt het volgende:
Dit topic word wel erg hetero.
waar zijn de plaatjes van Marco Dapper?![]()
quote:
Ik hou van slapenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:34 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
tja slapen is niet het boeiendste gedeelte in je leven nee
opstaan ook niet echt..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik hou van slapen
maar in slaap vallen is niet mijn sterkste punt
u know he's a hot bitch!quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:36 schreef Panzermaus het volgende:
Fanta-stick je mag wel eens wat nieuwe foto's uploaden. Ik begin namelijk sterk te vermoeden dat je een kloon/troll bent. Voorkeur gaat uit naar foto's waarin je een stuk papier met 'Panzermaus' hebt.
Jij wil een foto van een man met jou naam er bij?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:36 schreef Panzermaus het volgende:
Fanta-stick je mag wel eens wat nieuwe foto's uploaden. Ik begin namelijk sterk te vermoeden dat je een kloon/troll bent. Voorkeur gaat uit naar foto's waarin je een stuk papier met 'Panzermaus' hebt.
Hey penis ik zei hoiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:37 schreef Fanta-stick het volgende:
Paul ziet er idd jonger uit, google ik oude foto's van hem heeft ie zon kaal babyfaceje =.=
quote:
Mooi.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:36 schreef Panzermaus het volgende:
Ik hoop foto's te zien van hetzelfde meisje in een voorgeschreven context om te verifieren dat ze inderdaad dat meisje is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij wil een foto van een man met jou naam er bij?
Dat is zequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik hoop foto's te zien van hetzelfde meisje in een voorgeschreven context om te verifieren dat ze inderdaad dat meisje is.
Hij is dat meisje niet! Het is namelijk een kerelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik hoop foto's te zien van hetzelfde meisje in een voorgeschreven context om te verifieren dat ze inderdaad dat meisje is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |