Dit is gewoon een onservatie van ons sterrenstelsel, maar dan bekeken vanuit een andere hoek.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:22 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je snapt dat zo'n beetje alle observaties dit... nja een model zou ik het niet eens willen noemen... dit plaatje tegenspreken, toch?
Ik vraag me af wie hier gehoekt is als je ogen zo potdicht zitten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:27 schreef SpecialK het volgende:
Je bedoeld "bekeken nadat je gehoekt bent"?
Dan moej je hetxzelfde plaatje ook nog eens vanuit een andere hoek bekijken.quote:
nog steeds geen spiraalquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:50 schreef chevere het volgende:
[..]
Dan moej je hetxzelfde plaatje ook nog eens vanuit een andere hoek bekijken.
[ afbeelding ]
Misschien krijg je dan een idee van diepte..
Als je de baan van de planten volgt, dat wordt d.m.v. cirkels weergegeven en deze dan ook nog eens van opzij zou bekijken dan zou je kunnen weten dat de cirkel allemaal op een iets andere hoogte liggen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:51 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
nog steeds geen spiraal
of je plaatje is te onduidelijk
maar dan nog steeds geen spiraal
nee ik zie een 2d afbeelding van een 3d situatie waarbij ik naar de concentrische banen van de planeten bekijk vanaf de zijkantquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:54 schreef chevere het volgende:
[..]
Als je de baan van de planten volgt, dat wordt d.m.v. cirkels weergegeven en deze dan ook nog eens van opzij zou bekijken dan zou je kunnen weten dat de cirkel allemaal op een iets andere hoogte liggen.
Shit.. het lijkt wel ofdat jullie naar het Zonnestelsel kijken als een stel platlanders..
Als je goed kijkt en de beweging van ons Zonnstelsel vernelt afdraait krijg je dit te zien...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:59 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
nee ik zie een 2d afbeelding van een 3d situatie waarbij ik naar de concentrische banen van de planeten kijk vanaf de zijkant
en hoe kom je aan die kennis ligt het zonnestelsel in een enorme bak met water waar stop is uitgetrokken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:01 schreef chevere het volgende:
[..]
Als je goed kijkt en de beweging van ons Zonnstelsel vernelt afdraait krijg je dit te zien...
Door goed te kijken en m'n voorstellingsvermogen te gebruiken.. Zie je de vergelijking echt niet tussen de draaikolk en de beweging van de Zon met de planeten?quote:
We zitten toch echt in een soort van zwart gat. Maar ja.. men kan het natuurlijk ontkennen..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:06 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
en hoe kom je aan die kennis ligt het zonnestelsel in een enorme bak met water waar stop is uitgetrokken?
en waar zit dat zwarte gat?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:08 schreef chevere het volgende:
[..]
We zitten toch echt in een soort van zwart gat. Maar ja.. men kan het natuurlijk ontkennen..
Dat zou zich dan achter de Zon moeten bevinden, we reizen als het ware de Zon achterna.quote:
dus het zwarte gat draait in een jaar om de zon heen (of andersom als je dat zo wil zien)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:13 schreef chevere het volgende:
[..]
Dat zou zich dan achter de Zon moeten bevinden, we reizen als het ware de Zon achterna.
We bewegen als het ware in een soort schroef beweging door het universum.
Nee, dat kan niet. Want we reizen achter de Zon aan. We zien nooit de achterkant van de Zon.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:20 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
dus het zwarte gat draait in een jaar om de zon heen (of andersom als je dat zo wil zien)
maar zouden we dat zwarte gat dan kunnen zien vanaf de andere planeten?
hoe verklaar je dan dat we de andere planten achter de zon langs zien gaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:24 schreef chevere het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Want we reizen achter de Zon aan. We zien nooit de achterkant van de Zon.
Dat zien we helemaal niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:34 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
hoe verklaar je dan dat we de andere planten achter de zon langs zien gaan
pak eens een telescoop erbijquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |