Zo, nu zal er eentje liggen te gillen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:25 schreef Zeroku het volgende:
TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC
Nee, maar dat riep die drummer er toch iedere keer doorheen?quote:
Ik ben er voor je wanneer jij dat wiltquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:28 schreef Bellatrix het volgende:
Dankjewel Zero, dat was lekker. Morgen weer?
Dankjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben er voor je wanneer jij dat wilt!
Ik vond het een van de beterequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:28 schreef JJH het volgende:
Nee, maar dat riep die drummer er toch iedere keer doorheen?
Ziet eruit als een cheasy amerikaanse comedy.
Geef maar een gilletje als je weer met een natte poes zitquote:
Jij moet er toch voor zorgen dat ik een natte poes krijgquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geef maar een gilletje als je weer met een natte poes zit.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geef maar een gilletje als je weer met een natte poes zit.
Ohja, sorry. Een foutje van mijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij moet er toch voor zorgen dat ik een natte poes krijg?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja, sorry. Een foutje van mij. Kan ik het TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC goedmaken?
Waarom kijk je zo lief naar mijquote:
quote:
omelette du fromagequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:25 schreef Zeroku het volgende:
TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC TALSC
Je bent een liefiequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom kijk je zo lief naar mij?
Oh, gekkie. Ik moet er bijna van blozenquote:
Welke.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Bij jou doet het plaatje het wel?
Natte_poes.jpgquote:
Nee, ik dacht hij wil ook mijn poesje nat maken.quote:
Hij heeft neit zulks een zwoele stem als hij TALSC TALSC zegt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik dacht hij wil ook mijn poesje nat maken.
Nee, inderdaad dat valt tegen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij heeft neit zulks een zwoele stem als hij TALSC TALSC zegt.
Dan ben ik toch beter hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, inderdaad dat valt tegen.!
Jaquote:
Yes, mijn plasser groeide een beetjequote:
Is het een stijfjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Yes, mijn plasser groeide een beetje!
Hij is onderwegquote:
Doe de groeten en een kusjequote:
Ik zie hem nog steeds niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:50 schreef JJH het volgende:
Ja nee, het was zoiets.
[ afbeelding ]
Maar ik klikte alweer weg zonder te kijken of het plaatje het wel deed.
Ik kan er niet bijquote:
Deze doet het ook niet nerdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:50 schreef JJH het volgende:
Ja nee, het was zoiets.
[ afbeelding ]
Maar ik klikte alweer weg zonder te kijken of het plaatje het wel deed.
Raincheckquote:
Watquote:
Engels voor andere keer.quote:
Dan moet mijn plasser nog een beetje groeienquote:
Cyberseks is niet toegestaanquote:
Neequote:
Op Habboquote:
Jaquote:
Wat zei jequote:
Oh, nu wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:55 schreef Rauzer het volgende:
Waarom staat dit topic niet in de index
Alleen voor bepaalde mensen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:55 schreef Rauzer het volgende:
Waarom staat dit topic niet in de index
Dat.quote:
Cyberseks is niet toegestaan.quote:
quote:
quote:
kapotquote:
Jij noemt dat snurkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:05 schreef Zeroku het volgende:
Neger wat. Ik liep net naar de wc om mijn zaad te lozen en toen hoorde ik ons mam of ons pap vanaf beneden snurken.
Ok, trusten, likje op je plasgaatje.quote:
Ik ben incontinent, pas op.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ok, trusten, likje op je plasgaatje.
Trusten, kusje op je cloacaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:16 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga ook slapen, kusjes op je appendix.
Dat kriebeldequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:16 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga ook slapen, kusjes op je appendix.
Lekker.quote:
Moet de grootste baggeraar van TALSC zeggen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:35 schreef Rauzer het volgende:
Hehe, eindelijk iemand met een beetje niveau hier.
Hoezo die is net naar bed gegaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moet de grootste baggeraar van TALSC zeggen.
Nee, dat ben jij.quote:
Net op.quote:
Milka, Ritter, van de Aldiquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat vinden jullie de lekkerste chocolade qua merk en soort?
Ja, zeker en vastquote:
Ik heb vroeger eens een AH pure chocolade met noten gejat. Die smaakte best.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat vinden jullie de lekkerste chocolade qua merk en soort?
Ja, dat zeg ik toch.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, zeker en vast.
[..]
Ik heb vroeger eens een AH pure chocolade met noten gejat. Die smaakte best.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb vanavond wat Friends-afleveringen gekeken, had ik zin in.
Ja, ik weet ook niet wat me bezielde want tegenwoordig vind ik puur ook niet meer te vreten. Witte chocola vind ik dan weer wel lekker. Vooral in paaseitjes. Allerlekkerste chocola is natuurlijk een chocoladeletterquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Smaken gejatte lekkerder ja?
Ik ben echt een nootjeschocolademeneer, wel in melk chocolade gedompeld natuurlijk.
Pure chocolade mist wat aan en witte is te bleek.
Dexter vind ik echt leuk, ben alleen slecht in iets volgen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet 24 nog afronden, ik krijg seizoen 8 morgen binnen. Al moet ik van 7 nog best wat.
De trailer van Dexter seizoen 5 is ook uit.
AMNESIA COMPLETA!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb ook zin om een serie te volgen. Een nieuwe.
Jij bent een hak op de tak type.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dexter vind ik echt leuk, ben alleen slecht in iets volgen.![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:51 schreef Rauzer het volgende:
Glee is best tof, alhoewel dat mijn toch al gaye imago waarschijnlijk niet veel goeds doet
Ik heb blijkbaar ook een biseksuele of lesbische imago dusquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:51 schreef Rauzer het volgende:
Glee is best tof, alhoewel dat mijn toch al gaye imago waarschijnlijk niet veel goeds doet
quote:
Hoe cool zou het zijn als je dat echt kon doen trouwensquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nu kun je weer terug Friends kijken!
Friends is voor mij als paprikachips. Als er geen naturel, bolognese of cheese onion op tafel staat pak ik dat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nu kun je weer terug Friends kijken!
Dat zou vet zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoe cool zou het zijn als je dat echt kon doen trouwens! Dan kon ik Harry Potter weer terug voor de eerste keer lezen
! En HIMYM en Prison Break voor de eerste keer beleven
!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Slaap lekker allebei straks, doe ik ook.
Bolognese is alleen lekker als het niet van Smiths is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Friends is voor mij als paprikachips. Als er geen naturel, bolognese of cheese onion op tafel staat pak ik dat.
Dat is zo. Van Croky is lekker, lekker zout.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Bolognese is alleen lekker als het niet van Smiths is.
He kut nu zit ik hier alleen met Bellaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Slaap lekker allebei straks, doe ik ook.
Duw die shit terug in je hol.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 02:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
He kut nu zit ik hier alleen met Bella!
like any other day dusquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 07:05 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Vandaag heb ik echt GEEN zin om te werken
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 07:09 schreef crv het volgende:
[..]
like any other day dus[ afbeelding ]
Wilde nacht gehad ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 07:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gisteren was het werken wel lekker.
Maar ben nu zoooooo moe
Als je huis verkocht is, komt je vriendin dan wel bij je wonen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 07:11 schreef crv het volgende:
Waarom lees ik in alle landen om mij heen dat de groei na de crisis veel hoger is als verwacht en is nederland maar matig aan het herstellen![]()
Ik wil goddomme nu wel eens mijn huis verkopen
vrouw....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 07:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je huis verkocht is, komt je vriendin dan wel bij je wonen?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus ze is alleen in Nederland voor het huis?
quote:
quote:
quote:
Doe ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:46 schreef crv het volgende:
[..]
Bos
![]()
Je kop draait, kijk ie uit voor nekpijn
hoe gaat ie ?quote:
Gaat wel oke.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:52 schreef crv het volgende:
[..]
hoe gaat ie ?
Hebben jullie al een provider geselecteerd ?
mooi, hangt ervan af hoe lang de aansluittijd is natuurlijk, weet niet of ze in NL een beetje vlot zijn?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat wel oke.
Nee, nog niet moeten we wel snel doen natuurlijk.
mijn ervaring tot nu toe is gemiddeld 2 tot 4 wekenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat wel oke.
Nee, nog niet moeten we wel snel doen natuurlijk.
quote:
dat zeg je om PatriQue te bashenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
Nou de zelfgebakken cake was weer zeer geslaagd
Crvtjequote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
Nou de zelfgebakken cake was weer zeer geslaagd
Ja natuurlijk, maar dat hangt ervan af wat je leuk vindtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
crv... jij woont in Elzas?
Is daar nog wat leuks te doen???
quote:
hoe was trouwens je feesie ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ook
Maar hier vonden ze het heerlijk
ligt eraan wat er te doen isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:23 schreef crv het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar dat hangt ervan af wat je leuk vindt
Geweldig, het was errug laat geworden, te veel gedronkenquote:
Ja zo komen we nergensquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ligt eraan wat er te doen is
Thxquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:34 schreef crv het volgende:
[..]
Ja zo komen we nergens![]()
Elzass is bekend om de Route Des Vins (Strassbourg-Mulhouse) September/Oktober wijnfeesten
Wandelen, leuke authentieke dorpjes, Fietsen
Kerst/December in de Elzass is geweldig
Uitvluchtmogelijkheden naar Zwitserland Duitsland
Goeie garp.quote:
Nein.quote:
Stop er voedsel inquote:
Nieuwe rijmen koequote:
Daar is maar één remedie voor.quote:
Is ffkes kieken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Stop er voedsel in
[..]
Nieuwe rijmen koe
Dat dus.quote:
nee hotels weet ik niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thxdat wilde ik weten... Misschien dat we volgend weekend die kant opkomen...
We moeten er even tussenuit.... en ik zag een aanbieding van Elzass.
Tenzij jij nog een goed hotel weet?
Middag Bongquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:22 schreef BONG4002 het volgende:
Wat een prachtige TT
Goedemiddag btw!
Goed hoor dank je en met jouwquote:
Zo jij bent vroegquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:36 schreef charmed_angel het volgende:
Het oog van me vader ziet er nu zo uit :
[ afbeelding ]
What happened?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:36 schreef charmed_angel het volgende:
Het oog van me vader ziet er nu zo uit :
[ afbeelding ]
Poesjequote:
Paps was aangeschoten op mijn feestje, stapt op de fiets, valt omquote:
dus LL had gelijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Paps was aangeschoten op mijn feestje, stapt op de fiets, valt omOp zijn gezicht
Toen issie naar huis gelopen samen met mams
quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Paps was aangeschoten op mijn feestje, stapt op de fiets, valt omOp zijn gezicht
Toen issie naar huis gelopen samen met mams
hoe is het?quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe is het?
Pff, morgen komt de grote foto binnen, hopelijk vinden mn ouders hem ook leuk om op te hangen haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
que ?quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:22 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb hem al gezien. hij is geweldig geworden
aaah gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe is het?
Pff, morgen komt de grote foto binnen, hopelijk vinden mn ouders hem ook leuk om op te hangen haha
mn laatste vaklantieweekjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Druk, druk, druk! Hoe is het met jou, weer aan het werk....
Relaxtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb de sleutels van mijn nieuwe woningNu komt het echt dichtbij. Volgende week gaat het dus definitief gebeuren
Ja, maar dat hoef ik niet te doen en niet te betalen, dat doet de GGZ. via hen woon ik in dat huis. Ik betaal dan ook via het CAK, de maandelijkse bijdrage. AWBZ en zoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Relaxt![]()
![]()
Moet er nog veel geklust worden?
Okay dat zegt me allemaal vrij weinig, maar goed geregeld dusquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoef ik niet te doen en niet te betalen, dat doet de GGZ. via hen woon ik in dat huis. Ik betaal dan ook via het CAK, de maandelijkse bijdrage. AWBZ en zo
Ohh gefeliciteerd Bos! Super! Moet je nog verrefen en inrichten?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb de sleutels van mijn nieuwe woningNu komt het echt dichtbij. Volgende week gaat het dus definitief gebeuren
het zou zó handig zijn als ik soms ook de andere reacties zou lezenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Relaxt![]()
![]()
Moet er nog veel geklust worden?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
het zou zó handig zijn als ik soms ook de andere reacties zou lezen
Wieso?quote:
Omdat ze falen. Het gaat alleen maar om zo snel mogelijk een naampje voor de problemen verzinnen. En dan aan de hand van die diagnose gaan behandelen totaal onafhankelijk van de persoon. Want uiteindelijk draait het allemaal om geld.quote:
Damn. Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ze falen. Het gaat alleen maar om zo snel mogelijk een naampje voor de problemen verzinnen. En dan aan de hand van die diagnose gaan behandelen totaal onafhankelijk van de persoon. Want uiteindelijk draait het allemaal om geld.
Dat is regio gebonden. Per regio heb je een GgZ. Ik heb de GGZE (eindhoven e.o.). JIj waarschijnlijk de GGZ rijnmond ofzo.quote:
Er zullen toch echt wel verschillen zijn, neem ik aan. Iquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:07 schreef Myraela het volgende:
Het is 1 grote instelling, die precies hetzelfde werken hoor.
Dan heb jij geluk dat je binnen het profiel van je diagnose valt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zullen toch echt wel verschillen zijn, neem ik aan. I
k vind dat ik goed geholpen ben/wordt hoor.
dit is jouw zusquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:54 schreef Zeroku het volgende:
Wtf, m'n zus vreet net gewoon een hele zak TUC-koekjes in een keer op.
Dat misschien wel ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan heb jij geluk dat je binnen het profiel van je diagnose valt.
Doe maar, lekkerquote:
quote:
Hoi sletjequote:
Kutje.quote:
In je boks.quote:
Hoiquote:
quote:
quote:
lueken trui.quote:
Ja, vooral die trui hierboven.quote:
Sorry, was ook een poging tot humor van mijn kantquote:
Failquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry, was ook een poging tot humor van mijn kant
quote:
Wie niet. Oja JJHquote:
Brian Eno.quote:
quote:
watquote:
Kutstream.quote:
Vraag ff aan GlowMousequote:
okquote:
Ik heb heel geen zin in discussies met debielen. Ik denk dat ik vandaag vrij snel vrij onaardig ga worden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:06 schreef Avey het volgende:
Ik verveel me zo dat ik in een of ander belachelijk topic zit te discussieren met een of andere debiel
Help me?
Haquote:
Haquote:
Hoezoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
Bleegh discussieren in NWS doe ik niet meer aan. Dat subforum is ondertussen echt totaal verneukt door de trolls en vaste ploeg luitjes die zo'n beetje in IEDER topic met elkaar de meest nutteloze discussies gaan zitten houden
Kliekjes.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
Bleegh discussieren in NWS doe ik niet meer aan. Dat subforum is ondertussen echt totaal verneukt door de trolls en vaste ploeg luitjes die zo'n beetje in IEDER topic met elkaar de meest nutteloze discussies gaan zitten houden
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:12 schreef Bellatrix het volgende:
Avey, ik heb de discussie op slot gezet.![]()
Trollen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:14 schreef Avey het volgende:
[..]
Goed... wat zal ik nu eens gaan doen?
Notes verzamelen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:14 schreef Avey het volgende:
[..]
Goed... wat zal ik nu eens gaan doen?
Daar doe ik niet aan.quote:
He Vaduz... jij zegt dit soort dingen toch niet echt tegen vrouwen he?quote:
okquote:
okquote:
okquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:16 schreef Bellatrix het volgende:
Ll, soms weet ik niet of je serieus bent of een troll.
Maar voor nu zeg ik troll.
okquote:
okquote:
okquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Kap es ff met die popcorn post zeg![]()
Als je niks te melden hebt hou je toch gewoon ff je muil?
Sorryquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
okquote:
Dan moet ik iemand goed kennen en dan moet de timing ook goed zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:16 schreef Avey het volgende:
[..]
He Vaduz... jij zegt dit soort dingen toch niet echt tegen vrouwen he?
okquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
Dankjullie. Ik voel me meteen stukken beter.
okquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan moet ik iemand goed kennen en dan moet de timing ook goed zijn.
Alsof jij altijd zo lekker zinnig bezig bentquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar zero moet het voorbeeld geven als crew.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Alsof jij altijd zo lekker zinnig bezig bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar zero moet het voorbeeld geven als crew.okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar zero moet het voorbeeld geven als crew.Hij is redactie sport.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Okee... ben je single?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan moet ik iemand goed kennen en dan moet de timing ook goed zijn.
okquote:
Weet ik maar hij was er al eens op aangesproken, daarom zei ik hetquote:
Ik kom niet vaak mensen tegen die ook daadwerkelijk zoiets zouden zeggenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Avey, hoe reageer jij als iemand die je niet zo goed kent dat tegen je zegt?
Ohjaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet ik maar hij was er al eens op aangesproken, daarom zei ik het
Jaquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, dat mag je geen crew noemen
Volgens mij niet.quote:
Volgens mij wel.quote:
Bron.quote:
Mijn duim.quote:
O oke.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet ik maar hij was er al eens op aangesproken, daarom zei ik het
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, dat mag je geen crew noemen
Dacht ik al.quote:
Dat is de ellende, ze denken nog dat het leuk is ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:26 schreef Avey het volgende:
Wat een irritant gespam zeg
Ik hoop dat jullie niet denken dat het grappig is ofzo.
Ik vind het heul niet grapsig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:26 schreef Avey het volgende:
Wat een irritant gespam zeg
Ik hoop dat jullie niet denken dat het grappig is ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |