Gek. Dixons is in Engeland overgenomen door Currys. (nee, dat is geen grap)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:03 schreef MadMaster het volgende:
Net trouwens even gebeld naar T for Telecom i.v.m. mijn bestelde Blackberry daar.
Blijkt dat ze hem nog niet binnen hebben en waarschijnlijk ook niet meer binnen krijgen, omdat T for Telecom binnenkort geheel opgedoekt wordt.![]()
Heb er nu wel ééntje op voorraad gevonden bij een ander filiaal, dus die kan ik vrijdag ophalen.
T for Telecom is onderdeel van Dixons/Dynabyte en die nemen alle verplichtingen over...
Wat doet ze daar dan? Ze ging toch trouwen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:20 schreef Etcetera het volgende:
Zusmij een beetje afleiden van m'n essay als ik daadwerkelijk bezig ben. ROT OP NAAR JE EIGEN HUIS!!!
SorryWordt er een beetje moe van dat ze ELKE FUCKING DAG hier zit
Volgend jaar juni ja. En wat ze hier doet? Ze verveelt zich omdat ze nog niet aan het werk kan (schooljuf, lange vakantie).quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat doet ze daar dan? Ze ging toch trouwen?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:29 schreef MadMaster het volgende:
Jaaaah...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slimme vent.quote:
Terwijl jij gewoon nog bij je ouders woont.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:20 schreef Etcetera het volgende:
Zusmij een beetje afleiden van m'n essay als ik daadwerkelijk bezig ben. ROT OP NAAR JE EIGEN HUIS!!!
SorryWordt er een beetje moe van dat ze ELKE FUCKING DAG hier zit
Je gaat je achterbank verwijderen en je nieuwe fiat ombouwen tot een enorme sjonniemobiel met een spoiler en een enorme subwoofer die alle laadruimte inneemt?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@MM Jij weet ook wel het een en ander van speakers toch? Als je 4 speakers gebruikt in 2 verschillende maten, is het dan een goed idee om ze allemaal van hetzelfde merk te nemen of is een combinatie van bijvoorbeeld Blaupunkt en Pioneer ook goed/beter?
Er is helemaal geen bewijs voor, zoals hormoonschommelingen oid.. En als vrouwen weten dat ze ongesteld moeten worden dan schrijven ze de negatieve emoties zeer waarschijnlijk toe aan PMS, ipv aan stress in een relatie of op het werk of wat de echte bron ook mag zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wist niet dat PMS niet bestond.
Dan lukt het idd wel. Bij mij op het werk kan dat niet...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, want kunststof wanden...
[..]
Misschien weten ze in Osdorp nog niet eens dat ze dicht gaan.... wel stom.quote:[quote]
Bij het filiaal in Osdorp waar ik de bestelling had lopen, hebben ze ook niks gezegd.
Toen ik vroeg hoe lang het nog ging duren, kreeg ik te horen dat het misschien nog wel enkele weken zou kunnen duren.
Pas toen ik elders in Amserdam op zoek ging bij een T for Telecom vestiging (Rokin), kreeg ik van hen te horen dat Osdorp ook waarschijnlijk niks meer geleverd kreeg, omdat ze binnenkort dicht gaan en dat de rest binnenkort zal volgen.
Nahquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je gaat je achterbank verwijderen en je nieuwe fiat ombouwen tot een enorme sjonniemobiel met een spoiler en een enorme subwoofer die alle laadruimte inneemt?![]()
Een "No Fear"-sticker dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nah. Al is het achterin niet echt ruim bemeten, je kan er nog wel mensen mee vervoeren. Ik ben al es met 4 mensen er in naar Duitsland geweest, een andere keer naar de Efteling en zelfs een keer met 5 mensen naar een vreetschuur in Drachten. Toch fijn dat dat kan
. Ik hou het dan bij 2 voor en 2 in de al aanwezige gaten op de hoedenplank en er komt geen tribal of 100% Hardcore-sticker op
Dat is in. Artiesten(en vooral jazzartiesten) vallen bij bosjes op het moment.quote:
Je kunt dan beter deze stickers doen:quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nah. Al is het achterin niet echt ruim bemeten, je kan er nog wel mensen mee vervoeren. Ik ben al es met 4 mensen er in naar Duitsland geweest, een andere keer naar de Efteling en zelfs een keer met 5 mensen naar een vreetschuur in Drachten. Toch fijn dat dat kan
. Ik hou het dan bij 2 voor en 2 in de al aanwezige gaten op de hoedenplank en er komt geen tribal of 100% Hardcore-sticker op
quote:
Doedelzakspeler 'Piper Bill' overledenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van die naam gehoord.
of booskijkers en een conservenblik op het eind van je uitlaat?quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
of booskijkers en een conservenblik op het eind van je uitlaat?
Bijzondere man en bijzonder verhaal!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doedelzakspeler 'Piper Bill' overleden
LONDEN - De Schotse doedelzakspeler Bill Millin, bijgenaamd Piper Bill, is op 88-jarige leeftijd in het zuidwesten van Engeland overleden. Dat meldden Britse media woensdag op gezag van naaste familie.
Piper Bill werd bekend door zijn opmerkelijke begeleiding van de eerste landingen van Britse commando's op D-Day, 6 juni 1944, in Normandië. Slechts gewapend met zijn muziekinstrument overleefde Millin een regen van kogels. Millin overleefde de oorlog, maar zijn doedelzak sneuvelde al op de vierde dag na de landingen door granaatscherven.
De doedelzakspelende militair op het Normandische Sword Beach kwam ook prominent voor in een beroemde film over de geallieerde landingen, The Longest Day. Millin was zelf ook commando, maar moest op bevel van zijn meerdere met zijn spel de moed van zijn collega's bevorderen. De hoge officier droeg Millin uitdrukkelijk op het bestaande verbod om tijdens deelname aan militaire acties op doedelzakken te spelen, te negeren.
Ik heb al rode gordels, stoelhoezen en een niet originele 'sport'versnellingspook die wel wat weg heeft van een golfbal. Oh en een stuurhoes waarvan ik niet weet of die oorspronkelijk bij de auto zat of niet. Dat vind ik eigenlijk wel genoeg op wat extra speakers na danquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
of booskijkers en een conservenblik op het eind van je uitlaat?
Zeker weten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bijzondere man en bijzonder verhaal!!
Snap ikquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb al rode gordels, stoelhoezen en een niet originele 'sport'versnellingspook die wel wat weg heeft van een golfbal. Oh en een stuurhoes waarvan ik niet weet of die oorspronkelijk bij de auto zat of niet. Dat vind ik eigenlijk wel genoeg op wat extra speakers na dan
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker weten.![]()
In het National War Museum of Scotland zijn zijn bagpipes en kleding te zien. Tevens laat men daar een interview met hem zien. Erg indrukwekkend.
Kort citaat:
Lord Lovat led his commandos ashore to the skirl of the bagpipes and asked piper Millin, then aged 21, to play to rally the troops' morale, defying official orders that pipers were vulnerable and should not play.
The tale of a piper leading troops ashore is now part of military folklore
Later the Germans claimed they did not shoot him because they thought he must be "mad".
Black Bear.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las bovenstaand verhaal net op TT, zie hem in 'The Longst Day' zo de Pegasus brug oplopen onder de noten van 'Red Bear'...
Dit had ik even gemist...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@MM Jij weet ook wel het een en ander van speakers toch? Als je 4 speakers gebruikt in 2 verschillende maten, is het dan een goed idee om ze allemaal van hetzelfde merk te nemen of is een combinatie van bijvoorbeeld Blaupunkt en Pioneer ook goed/beter?
Ja, lekker dan...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Black Bear.
Met Highland Laddie er in verwerkt.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, lekker dan...![]()
Dat krijg je met zo'n oude zwart/wit film, dan ga je de kleuren er zelf bij verzinnen...
Het wattage en dergelijke van de upgradespeakers is in alle gevallen vergelijkbaar. Hoe het zit met de speakers die er nu in zitten weet ik niet, die doos heb ik weggegooidquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit had ik even gemist...![]()
Het is m.i. net als met 'gewone' speakers, niets moet en alles mag.
Je moet alleen wel rekening houden met het wattage dat enigzins op elkaar afgestemd moet zijn, anders moet je gaan lopen klooien met je balans/fader en dat is voor één van de sets speakers niet echt bevordelijk (de één krijgt te weinig en de ander te veel).
Ik heb thuis een mengelmoes van KEF (frontspeakers), JBL (rear- en bassspeakers) en Bose (midfrontspeaker) en dat bevalt me prima.
Maar het probleem is dat je de combinatie waarschijnlijk niet vooraf kan testen en het dus een gok wordt qua totaal klankbeeld als je alles ingebouwd hebt. Ik neem tenminste aan dat je geen dedicated woofer- en bassspeaker sets neemt, maar 4 allround speakers.
Kortom, theoretisch kan het, maar ik zou het in de auto niet op de gok doen...
Hoort Tim bij de Zwarte kouzen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Misschien is dit nog wat voor Tim:
Of deze:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:47 schreef Soempie het volgende:
Vergeet de dobbelstenen niet, of zijn die al genoemd?
De reeds aanwezige speakers kan je toch even bekijken door de afdekkappen te verwijderen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het wattage en dergelijke van de upgradespeakers is in alle gevallen vergelijkbaar. Hoe het zit met de speakers die er nu in zitten weet ik niet, die doos heb ik weggegooid.
Ik heb inderdaad niet de mogelijkheid om te testen en het gaat om allroundspeakers. Als ik je verhaal zo lees dan lijkt het me beter om speakers van hetzelfde merk te nemen en uit dezelfde serie, maar alleen in een andere maat omdat je dan de beste match hebt. Klopt dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |