Zelf laten doodvermoordenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:35 schreef Armageddon het volgende:
Zal ik hem nog even laten spelen met de muis of zal ik de muis zelf doodslaan zodat hij hem op kan vreten. Wat vinden jullie? Zal ik een poll starten?
Heb je het ze gevraagd?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:27 schreef Markster het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Die katten van mij hebben het echt niet slecht hoor. Beter dan bij 90% van de mensen die ze wel buiten laten.
Doe die poll maar, Arma.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:35 schreef Armageddon het volgende:
Zal ik hem nog even laten spelen met de muis of zal ik de muis zelf doodslaan zodat hij hem op kan vreten. Wat vinden jullie? Zal ik een poll starten?
Poll: Moet m'n kat de muis zelf dood maken of moet ik het doen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:38 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Doe die poll maar, Arma. [ afbeelding ]
Door te klikken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:47 schreef b4kl4p het volgende:
Wat een poll. Hoe kun je nou ja of nee antwoorden?
Die optie is er niet in de poll.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
Kat zelf laten doen, anders ontneem je hem alle lol.
"Moet m'n kat de muis zelf dood maken" de rest van de zin negeer je gewoonquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:52 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Die optie is er niet in de poll.
Zo dacht ik ook, maar Arma waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
"Moet m'n kat de muis zelf dood maken" de rest van de zin negeer je gewoon
*klik* JA.
quote:
Schopje ONZ dan maar?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 07:40 schreef b4kl4p het volgende:
Zojuist is mijn buurman overreden door een kat.
Nouja, ik heb in mijn leven toch al wel 2 katten doodgereden, en er heel wat zien liggen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:13 schreef Armageddon het volgende:
Katten zijn snuggerder dan je denkt. Die redden zich prima. Ik denk dat er minder katten dan mensen worden doodgereden.
Yeah right ik heb er een bij die jumpt tegen de muren op als ze niet naar buiten mag!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:04 schreef Dagonet het volgende:
Natuurlijk kan je hem wel altijd binnenhouden. Dat gaat prima en heeft de kat geen last van verder.
Zoeen poes heb ik ook. Niet te houden als ze binnen is. Ze is dag en nacht buiten, en komt alleen binnen om te eten en in de winter haar behoefte te doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:38 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Yeah right ik heb er een bij die jumpt tegen de muren op als ze niet naar buiten mag!
Ja, ik had deze kat binnen kunnen houden, overal sluis ideeen in om te verkomen dat hij niet naar buiten zou sneaken, ramen beschermt met sterk spul zodat hij het niet los zou kunnen trekken en nog meer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, maar je moet het wel willen
Die van mij dus wel, nu is deze alleen vooral heel erg energiek, maar Odie die inmiddels is overleden wilde niets weten van binnen blijven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |